![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: 'hitler... | |||
...was een toneelspeler, leugenaar, charlatan' |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,49% |
...was een duivel, een monster' |
![]() ![]() ![]() |
8 | 11,94% |
...was een seksueel gefrustreerde psychopaat' |
![]() ![]() ![]() |
20 | 29,85% |
...geloofde oprecht dat hij deed wat goed was' |
![]() ![]() ![]() |
26 | 38,81% |
...bezat een hypnotiserend talent' |
![]() ![]() ![]() |
7 | 10,45% |
iets anders. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 7,46% |
Aantal stemmers: 67. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door la_Principessa : 28 april 2005 om 07:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe krijgt een cafébaas uit hasselt met het IQ van een nat bierkaartjen zoveel idiooten achter zich ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar ach, laat hem maar zwanzen, hij zal zich er hoe dan ook bij moeten neer leggen dat de samenleving vooruit gaat en niet achteruit. Stteds meer holebi's die zich wel durven outen, steeds meer inzicht dat homoseksualiteit heel normaal is. Het thema homoseksualiteit hoort er tegenwoordig gewoon bij tijdens de seksuele voorlichting in het 5 de en 6 de leerjaar. Je ziet dat het bij de jongere generatie iets heel gewoons is. De homo-haters zullen dank zij god stilletjes aan uitsterven. Leve de vooruitgang. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge ziet dat met managers die teveel macht krijgen ook, die gaan zweven en denken dat ze zich alles kunnen permiteren, dat begint met andere mensen uit het bureau te pesten dat zij willen tot uiteindelijk beslissingen nemen waarbij ze complete afdelingen tegen hen opzetten, en dan komt de val natuurlijk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk persoonlijk dat den dolf met zijn stem en zijn manier van spreken wel degelijk indruk maakte natuurlijk deed het kikkerperspectief en het spreekgestoelte daar in Nurenberg ook wel iets, Een man die op een hoogte zijn troepen / volgelingen overschouwd, het doet wel iets denk ik, De propaganda machine was dan ook meesterlijk zeker op het moment dat het toonbeeld van Duitse trots en suprematie de Hindenburg met Swastika's op de staartvlakken over de tribunes van de Olympische spelen zweeft... Het moet voor die tijd allemaal heel indrukwekkend geweest zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Is dat verkeerd dan? Elke grote(?) politieker zal deze methode gebruiken. Ook bij ons hoor!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens had ik toen geleefd in de jaren '40, dan was ik zeker bij de SS-Langemarck gegaan voor eer en trouw, net zoals een aantal kennissen en verre familieleden van mij dat ook hebben gedaan. Vechten voor eer, trouw en het Vlaamsch vaderland ![]() Laatst gewijzigd door R.Tollenaere : 28 april 2005 om 10:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Houzee!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Parlementslid
|
![]() Ik mag niet stemmen omdat ik nog "nen bleu" ben. (De redenering hierachter begrijp ik niet goed, maar allez)
Dat hij een monster en psychopaat was is voor mij zeker; maar dat hij daardoor een genie (ja,ja een misdadiger, moordenaar, smeerlap, enz, maar toch een genie) is geworden denk ik niet. Hoe hij van een onbeduidend ventje op een bepaald ogenblik tot een van de machtigste mannen uit de geschiedenis is geworden begrijp ik ook niet. Er zullen wel meerdere factoren hebben meegespeeld. Net als bij andere misdadige genieën als Stalin, Napoleon, Tamerlan, Alexander (vul zelf maar verder in) |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ik durf er een duvel op verwedden dat niemand van jullie "de grote oorlog " hebbe beleefd.Waar moeien wij ons eigenlijk mee!Wat weten wij over de tijdsgeest die er eerste.Ik weet alleen dat er bijna dagelijks op canvas wordt naar verwezen,met het (vermoedelijke)inzicht deze periode te associeren met het toenemend succes van het VL B.
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Het wordt terug tijd voor een volkse ontbranding!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Was dat ook geen homo ? (Is maar een vraag he, geen oordeel) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Alexander zal alleszins wel nu en dan een page ontvangen hebben in zijn privé vertrekken alzo...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Europees Commissaris
|
![]() R.Tollenaere
& reeds 1 miljoen Vlaamsche kiezers zijn met U, voor een leider ! voor een Vlaamsch Vaderland ! Waarom heeft dit vurig idealisme en grooten Oorlog niet doorstaan ? Waren de idealisten niet onverbiddelijk genoeg ? Uw diskcours doet me denken aan die Vlaamschen SS'er die niet bij de halfslachtige VNV is gegaan neen : bij de enig pure Waffen-SS.. De reden ? Het uniform was zo mooi mijnheer ... Hoe hij tijdens de epuratie aan de dood ontsnapte ? Dank zij een brave katholieke minister, die gelukkig niet zo onverbiddelijk was als de principes en de idealen in een onverzoenlijk hatend systeem zouden moeten zijn. Mestkevers kunnen alleen maar overleven omdat het tegen onze principes is ze dood te trappen, maar als we ze de kans geven zullen ze niet aarzelen !
![]() |
#99 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hitler deed wat hij dacht dat goed was, zoals iedereen dat doet. Enkel houden we er allen een andere invulling van dat begrip op na.
Al de rest dat hier gezegd wordt/is, is zever. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Macht is noodzakelijk, er is daar niks verkeerd aan. |
|
![]() |
![]() |