![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Misschien heb je ook wel Poolse vrouwen die het ervoor over hebben om hier in de prostitutie te gaan en dan? Moet ik dat dan ook maar doen? ![]() Wel even serieus blijven hé! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik snap het huidige discours niet meer... er moeten betaalbare woningen komen voor onze mensen... tegelijk laten ze 250.000 nieuwe belgen toe. de huurmarkt ziet er plots veel beter uit. Fuckin-A !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 7 maart 2006 om 02:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() polen zijn hier nooit als politiek vluchteling gekomen - behalve dan in WO 2 maar die zijn al lang dood
aah ja en in de tijd van het ijzeren gordijn ook een paar die toch buiten zijn geraakt - een verwaarloosbaar klein aantal hoe het in nigeria zit daar ben ik eerlijk gezegd niet van op de hoogte
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 maart 2006 om 02:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() de kansarme kijkt daar gemiddeld ongeveer als volgt naar
als de migratie al een prijs heeft gehad dan is het in de eerste plaats de autochtone arme die de prijs daarvoor heeft betaald. en hoe armer hoe meer hij heeft betaald - voor PC links was het makkelijk verdraagzaamheid te preken vanuit hun villawijken. PC links heeft de verdraagzaamheid gepredikt - de armen hebben ze (noodgedwongen) toegepast. of maw goed geprobeerd maar ga een ander als politiek correct trachten afschilderen he ( rechts heeft al lang geen monopolie meer op politieke oncorrectheid hoor ) ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 maart 2006 om 02:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() Jazeker is een typische samenlevingsseut die denkt in termen als "steendtje bijdragen tot de maatschappij" en denkt dat het zoveel uitmaakt of iemand al dan niet gaat werken. Alsof het iets uitmaakt. Maar wat eigelijk telt voor Jazeker (en mentaliteitsgenoten) is het IDEE of iemand al dan niet werkt, die argumenten zijn gewoon om het interval tussen de werkelijkheid (die oneerlijk is, niemand is gelijk) en de ethiek te vullen, niet meer dan een poging om zijn frustraties te uiten.
Die zever van "steentje bijdragen tot...", daar moeten ze bij mij nimeer afkomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() geld waarvoor anderen gewerkt hebben
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() http://forum.politics.be/search.php?...earchuser=Sfax
geen enkel onderwerp gestart door sfax dus, nochthans al meer dan twee jaar langer geregistreerd dan ik als je niks onderneemt kan je niks verkeerd doen natuurlijk ![]() je gedraagt je hier dus net zoals bij je werkers - zelf niks doen en alleen maar langs de zijlijn kritiek staan geven en dat als werken beschouwen ![]() het archetype dus van de stuurlui aan wal
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 maart 2006 om 13:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() toch ook wel opmerkelijk dat geen enkele gefrustreerde werkezel tot nu toe zijn 24 eurocent heeft terug gevraagd
ik kreeg wel al een pint aangeboden heb knipp een mail gestuurd maar kreeg nog geen antwoord terug
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 maart 2006 om 14:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Vreemdeling
|
![]() die zal te druk bezig zijn met het tellen van de centen van zijn moeder
![]() |
#97 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je gaat het echt wel ver zoeken om me in een slecht daglicht te kunnen plaatsen niet ![]() Wat is nu de relevantie van die opmerking? Dat het beter is bullshit-topics op te starten zonder inhoud, dan geen topics? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Start dan eens een bullshit-topic hé,bang om U te verbranden ![]()
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Wat dan? Dat mijn leven zich niet op dit forum afspeelt? Is dat slecht?
Citaat:
Eerder geen zin om een bullshit-topic te openen of om een topic dat al vijf keer bestaat nog maar eens te openen, in combinatie met een gebrek aan de drang om continue op dit forum aanwezig te zijn. Die eer laat ik dus volledig aan jullie over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kunt zo wel altijd kritiek geven maar je ontwijkt op die manier om kritiek te krijgen Maar ja dat is Uw manier dan maar hé ![]()
![]() |