![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn dop wordt betaald vanuit de RSZ. Die RSZ wordt betaald vanuit belasting op arbeid. Vanuit de RSZ worden nog andere zaken gefinancierd dan alleen maar de dop. ik ga uit van een gemiddelde stempelvergoeding van 800 euro per maand ik ga uit van in totaal 1 000 000 werklozen en leefloners. In totaal een bedrag van 800 000 000 euro dus vanuit de rsz. Als er ongeveer 4 000 000 werkenden zijn. dan maakt dit dat elke werkende gemiddeld 200 euro betaald voor alle doppers ( 1 000 000 ). geeft 0.0002 euro dat ik per maand van u ontvang dus 0.02 eurocent dus x 12 = 0.24 eurocent x 100 ( ik ben van plan om oud te worden ![]() klopt mijn berekening ? soit - wie mij zijn rekeningnr en gegevens doorgeeft die kan er op rekenen dat ik zijn 24 eurocent zal terugstorten. Dit echter wel onder de voorwaarde dat we dan nadien samen ook wel de centen die de werk"gever" aan u heeft verdient gaan terug[SIZE=4]EISEN[/SIZE] ![]() gaat nog plezant worden 8) laat maar horen he mannen ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 5 maart 2006 om 01:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() magnifiek
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() nu begrijp ik waarom chipie the king de onsterfelijk noemt...Good job,king
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() ook een manier om te zeggen dat je van plan bent 960.000 euro uit de zakken te slaan van werknemer en werkgever de komende eeuw
Laatst gewijzigd door Knipp : 5 maart 2006 om 03:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() mss iets concreter zijn ? natuurlijk klopt het niet exact. is maar om een idee te geven. Met de juiste cijfers erbij uit de begroting etc zou het wel exact berekend kunnen worden. Maar hoeveel eurocent winst denkt u daarmee dan te maken ?
![]() reactie hierboven werd x aantal keer verandert waardoor deze reactie ook niet meer tenvolle begrepen kan worden Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 5 maart 2006 om 03:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]() nice try
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 5 maart 2006 om 03:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 5 maart 2006 om 03:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je antwoord is nochtans van lager niveau dan het mijne 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar natuurlijk is ze wel puur boerenbedrog, elke werkschuwe kost werkgever en werknemer samen 9600 euro per jaar door de zaak voor te stellen als een transactie tussen individuën maak je er iets belachelijk van jij kost mij 24 cent maar diezelfde 24 cent moet ik wel een miljoen keer ophoesten, nl één keer per dopper per eeuw kost één ezel als jij dus aan vier werkezels elk 240.000 euro jij lijkt daar trots op te zijn, ik zou me schamen kwestie van moraal wellicht Laatst gewijzigd door Knipp : 5 maart 2006 om 04:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Dacht dat het was omdat hij hem het liefst zou zien dood vallen.....[SIZE=1]Dat heb je soms met mensen die de waarheid zeggen, die moeten er van tussen hé[/SIZE]
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1'000'000 werklozen �* 800€ 4'000'000 werkenden 800'000'000 milj uitkering/maand (800'000'000: 4000'000= 200) Dat komt op 200€/maand per werkende. Iedere werkende of werkgever dus betaald 200€/maand per dopper. (moest het 0,02€ zijn dan was het slechts 80'000€) En ik denk eerlijk gezegd niet dat er 4'000'000 milj mensen aan het werk zijn zelfs. Eerder 3 �* 3,5 mss.
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Proficiat, King...
Dit is zoal de zinnigste post die U ooit geschreven hebt... U zult er gegarandeerd weer een maand mee 'bezig' zijn... Uiteraard in het belang van de echte kansarmen, die Uw vlooienclubje pretenteert te vertegenwoordigen... U weet echt wat de armen nodig hebben... Dat U zich weeral onsterfelijk belachelijk maakt, zal U natuurlijk paardenstront wezen... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 5 maart 2006 om 10:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
en het punt is natuurlijk dat het geld niet bij de dopper zit maar aan de andere kant he maar ik ben volldig akkoord om de werkmens hiervan te ontlasten en andere manieren te zoeken om die in totaal 800 000 000 te financieren. Want tenslotte is voor een gewoon werkmens 200 euro ( voor 1 000 000 doppers ) nog altijd geen onaardig bedrag. Stel dat we bvb alle kapitalen boven de 500 000 euro met 1 percent zouden belasten Stel dat we de tobintaks ( op beurstransacties ) zouden toepassen Stel dat we extra belasting zouden heffen op het inpalmen van een groot stuk leefruimte voor een golfterrein bvb en aah ja de speculatie van de immosector natuurlijk niet vergeten he ik denkt dat dat meer zou opbrengen dan 800 000 000 / maand Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 5 maart 2006 om 11:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komt nog van alle werklozen dat er veel op de ziekenkas staan, brugpensioen, ocmw en andere systemen die ook niet op werklozenkas vallen maar onder andere regelingen. En eerlijk gezegd met wat onze staat aan inkomsten heeft op sigaretten en drank en benzine alleen al kunnen ze dat gerust betalen. Dus het is zeer moeilijk hier een juiste weergave te vinden of te maken. Langs de andere kant er zijn er teveel werkloos hoe dan ook. Mensen die aan de staat werken bv en die 3 jaar thuis zitten met een verstuikte pink tellen ook mee hé!
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |