![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Trouwens, hoe "vlaams nationalist'' die Dixie is heb je zelf al gezien. Dat is snel duidelijk. In elk geval is zionisme de grootste bedreiging voor wereldvrede, de vijand van menselijk fatsoen, enkel geinteresseerd in wereld dominatie, en niets ontziend om dat doel te bereiken. Met alle gevolgen vandien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Misschien heb jij wel een grote obsessie voor straddle? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wat is daar trouwens slecht aan die posten? Is dat al wat je kan oprakelen uit 6666 posten om wat juist aan te tonen ???? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() العشرة المبشّرون
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb jou niks te melden, Straddle. Het zegt voldoende dat je niet onder je oude account post, omdat je weet dat forummers die hier al wat langer komen, zoals ik, je meteen doorhebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() leer eens lezen ik doe dit niet maar de haters
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat dacht ik al. De verwijten richting jou slaan over het algemeen nergens op. Je bent alleen in mijn optiek genuanceerder dan je af en toe post.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En hoe wordt waarheid gedefinieerd? Is dat niet nogal vooringenomen en subjectief?
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() spijtig genoeg kan men tegen de haters hier niet genuanceerd doen in het echte leven gaat dit wel uiteraard
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
LiberaalNL zit blijkbaar inderdaad met een straddle-obsessie en is niet vies om een leugentje en valse associaties. Ik heb eens even in het archief gekeken via de zoekfunctie en wat blijkt: 1. Citaat:
2. Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=68 3. Citaat:
4. Citaat:
Duidelijker kan niet. Straddle komt niet meer terug. Lees zijn onderschrift. Ik zet zijn werk hier verder: liberalen en zionisten confronteren, andere invalshoeken aanbrengen. Dit volstaat als toelichting. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Voor relativisten / post modernisten is waarheid idd relatief en afhankelijk van bv cultuur. Progressieven en liberalen, zoals bv de Frankfurt School, zijn scheppers van kunstmatige waarheid, van de kneedbare mens. Dat is boerenbedrog natuurlijk. Vandaar de problemen met bv multiculturalisme. Waarheid heeft (zou moeten) enkel met rede te maken en is onafhankelijk van geloof en kunstmatige creaties edm. Gezond verstand zoekt naar waarheid en onderwerpt zich aan waarheid. Waarheid kan ook niet tegengesproken worden door een andere ''waarheid''. Bij relativisten is dat wel zo. ![]() |
|
![]() |
![]() |