![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik beschouw de multicultureel zoals ze door de PC en de linkse kerk wordt gepropageerd, inderdaad een verwerpelijk iets. In een democratie mag ik die mening hebben en ook uiten. |
|
![]() |
![]() |
#82 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Misschien wat aandachtiger gaan lezen? 't Kan wonderen doen! |
||
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als iemand VB als avatar neemt, steunt die het VB. Steunt het VB ook hen? Logische vraag.
![]() |
#84 |
Minister
|
![]() Mijnheer Jan van den Berghe u bent te dom voor het internet. Sluit het asjeblief af!
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat heeft een Armenier in Vlaanderen te zoeken.Met uw standpunt gaat ge op uw gat want de linksen zullen u heel gemakkelijk kunnen aantonen dat er ook goed geintegreerde marrokanen zijn.Elke inwijking is verkeerd.Alle overtollige vreemdelingen moeten gestimuleerd worden om vrijwillig maar met bekwame spoed het land te verlaten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De multiculturele samenleving bestaat in Antwerpen - om maar een voorbeeld te noemen - al vele eeuwen. Als pseudo-historicus zou u dat moeten weten.
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 14 mei 2006 om 16:03. |
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Even uw redenering toepassen: Als iemand het Waregems gemeenteschild als avatar neemt, steunt die het Waregems schepencollege. Steunt het schepencollege ook die persoon? Totaal onlogische vraag... |
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Extreem? Deftig rechts? Een afwijking van één individu? Of gewoon typisch VB? Denkt u dat ze deze mening steunen?
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Black Cat : 14 mei 2006 om 16:04. |
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het overige mag ik, net als u, een ideaal vooropstellen. U gelooft in de multiculturele droom. Ik niet. Ik acht me geen "historicus"... |
|
![]() |
![]() |
#92 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Is dat dus de enige cultuur die u uit het multiculturele Antwerpen wilt weren? (Dan volgt u dus klakkeloos de islamofobe logica van Dewinter.)
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 14 mei 2006 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zuiver multicultuur is onmogelijk: er is altijd een onderliggende eenheid nodig. Een samenleving is per definitie "multicultureel" en "monocultureel" tegelijk. Vraag is waar de accenten/ grenzen liggen. Ik heb liefst "vredelievend multicultureel", waarbij de nodige evenwichten gevonden zijn.
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelieve mijn bijdragen even te herlezen in plaats van vragen te stellen die op geen enkele manier afgeleid kunnen worden uit datgene wat ik geschreven heb. |
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 14 mei 2006 om 16:14. |
|
![]() |
![]() |
#99 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Weg met de al dan niet bemiddelde oerconservatieveling Weg met de religieuze fundamentalist Weg met de grootste egoïst Weg met de racist Weg met de revolutionnair Weg met de skinhead Weg met de hooligan Weg met de agressieveling Weg met de vroegere colaborateur
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 14 mei 2006 om 16:14. |
|
![]() |
![]() |
#100 |
Minister
|
![]() Voor JVDB:
U beseft toch dat de etnische groepen waarin het meest criminaliteit heerst niet de Turkse of Marokkaanse zijn, dat de meest criminele etnische groepen zelfs niet islamitisch zijn? Als u vraagt van waar ik mijn cijfers haal: Van Rossem had ze bij in een debat met Anneman dat ik een kleine maand geleden heb bijgewoond. |
![]() |