![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou ze ook liever gewoon op hun dienst zien, maar het schijnt een euro richtlijn te zijn dat alleen de "prestatie uren" betaald worden en niet zo gans het wachtsysteem (wat ook wel een vergoeding en extra kredieturen zal geven)
Daar heb je dus wel gelijk in. Maar landen, dat moet zo een beetje overal in de nabijheid kunnen lukken mits wat aanpassing. Een veldje naast het hospitaal, op het dak of parking. Ophalen op het dichtbijzijnde politieparking en dergelijke. Kwestie van afspraken maken volgens mij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, we zijn het met 3 eens, en WAAR moet je zijn als gewone burger om zoiets te mogen voorstellen zonder ze je de laan uitsturen met een schouderklopje en de zin 'Goed geprobeerd!'?
![]() Ik moet dringend in de politiek stappen 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |