![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Toon mij eens aan dat ik gezegd heb dat blowen goed is voor de vruchtbaarheid, in plaats van beledigende argumentloze commentaren te geven. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||||||
|
![]() Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Burger
|
![]() misschien is 't 'r 'n beetje slecht voor, maar de belgische lucht is dat,
alcohol... whatever ach, dan probeert ge toch gewoon 'n keerke meer? ik vin dat nog niet eens zo slecht ![]() ipv na den eerste keer ne kleine, 15 keer probere en der nog veel fun aanhebben? hehe sign me up for that ![]() edit: Jan, jan, heb je ook commentaar op de gevolgen van cannabisgebruik ivm mijn stoelgang? (indien niet rook 'n jointje, see things from another point of view ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Vreemdeling
|
![]() Eventjes mijn ervaringen met cannabis :
Ik ben door een breuk van het ruggenmerg (ter hoogte van D9) vanaf de navel volledig verlamd aan de onderste ledenmaten en dus rolstoelpatiënt. Om de twee dagen heb ik pijn in mijn benen en ook enorme last van spasmen. Ik heb reeds bij verschillende dokters geweest voor de spasmen en de pijn, maar dit heeft niet veel verluchting gebracht. Pilletjes en nog eens pilletjes, maar het verwachte resultaat bleef uit. Enkele jaren terug ben ik radeloos beginnen experimenteren met cannabis en de pijn werd veel minder erg en na het roken van cannabis verdwijnen de spasmen volledig. Cannabis is dus een prima (natuur)product voor mij. Ik ben heel blij dat ik cannabis leren kennen heb. Het maakt mijn leven terug een beetje aangenamer. Er zijn natuurlijk ook minpunten aan het gebruik van cannabis. Na het roken of eten van cannabis voel je u loom. Zolang je kan blijven liggen is het zalig (je bent volledig relaxed), maar als je moet opstaan (in mijn geval in mijn rolstoel plaatsnemen) heb je te kampen met evenwichtstoornissen. Je moet je bijvoorbeeld - na inname van cannabis - ook niet gaan scheren met een scheermes (haha...) omdat je minder controle over je handelingen hebt. Je moet zeker niet met de auto gaan rijden, dat is om ongelukken vragen. Je concentratievermogen is niet meer wat het moet zijn. Tijdens het 'stoned' zijn, krijgt je geheugen ook een flinke deuk. Je begint wel over iets, maar na een tijdje (meestal snel) weet je niet meer over wat je bezig was te vertellen. Dus een ernstig gesprek voeren is er niet meer bij. Gelukkig verdwijnen deze symptomen als de roes uitgewerkt is. Er zijn natuurlijk ook goede punten aan het gebruiken van cannabis. Zoals hierboven beschreven is het in mijn geval goed voor mijn chronische pijnen en spasmen, maar ook voor bv. MS patiënten, astma lijders en nog vele andere ziekten. U kan ook helderder nadenken. Soms zit ik met een probleem en na het roken van mij dagelijks jointje, kom ik tot een oplossing. Raar maar waar. Je neemt ook alles beter waar. De functies van de zintuigen worden versterkt. Ook de erogene zones worden beter waargenomen. Dus betere seks. Wat betreft studeren en gebruiken van cannabis kan ik maar één ding zeggen ; Dit gaat niet samen, toch in mijn geval niet. Als ik in mijn roes ben en ik wil nog een wat op mijn computer werken is dit een ramp. Als ik bijvoorbeeld de letter K op mijn toetsenbord wil aanslagen, in de meeste gevallen heb ik dan in de plaats van de K de naaste letter J of de L op mijn scherm staan. Soms is dit wel erg lachwekkend. Tot slot wil ik wel zeggen dat cannabis niet lichamelijk verslavend is, zoals velen hier op het forum willen laten uitschijnen. Het kan wel Psychisch verslavend werken, omdat je er u beter mee voelt, maar het lichaam vraagt niet naar cannabis, zoals bij alcohol of nicotine verslaafden. Ik ga jaarlijks op reis naar Amerika en dan gebruik ik gedurende 3 weken of langer geen cannabis, waarbij ik niet de minste afkickverschijnselen waarneem en ik rook nu toch reeds 5 jaar iedere dag mijn jointje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Vanwaar uw selectief geheugen?
Als je geld wil ontrekken van de georganiseerde misdaad is de legalisatie van softdrugs de beste oplossing. Op die manier voorkom je dat harddrugs een nieuwe afzetmarkt vindt. Bovendien is het immens hypocriet is dat alcohol, wat duizenden doden op jaarbasis maakt, legaal is en wiet waar nog niemand aan gestorven is, illegaal blijft. www.cannabis-belgie.com |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Als je geld wil ontrekken van de georganiseerde misdaad is de legalisatie van softdrugs de beste oplossing. Op die manier voorkom je dat harddrugs een nieuwe afzetmarkt vindt. Bovendien is het immens hypocriet is dat alcohol, wat duizenden doden op jaarbasis maakt, legaal is en wiet waar nog niemand aan gestorven is, illegaal blijft. www.cannabis-belgie.com |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Wij zeggen enkel; af en toe cannabis roken maakt nog geen verslaafde van je, je kan een perfect normaal leven leiden zonder dat iemand iets hoeft te weten, en alhoewel het niet erg gezond is, ga je d`r ook niet dood van. Bovendien kan je als je echt wil op elk moment stoppen. Als klap op de vuurpijl; geeft het fantastische sex en heb je nooit een kater. Genoeg redenen? En als het nog niet was doorgedrongen: [size=6]De meeste cannabisrokers drinken zelden alcohol. Het is gewoon nie lekker en er zijn teveel nadelen.[/size] En dat alles in acht genomen, wat voor zin heeft het dan om een hypothetisch iemand met 10 gr op zak, te gaan fouilleren (body cavity search???!), een boete te geven of zelfs in de gevangenis te willen steken. Ook al is dat het enige wat ie gedaan heeft; dus geen dealer, geen minderjarige, geen probleemzoeker. Wel een hardwerkende sociale mens, pakweg met kinderen. Wat heeft hij gedaan dat zo `n mensonterende behandeling verdient????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||||||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Niet gezond, maar dat zijn 3 sigaretten per dag of 5 pinten tijdens het uitgaan ook. Hangt allemaal af in welke mate en met welke frequentie. En we leven nu eenmaal in een ongezonde wereld!!!
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() Zoals ik hier op het forum reeds eerder had vermeld; met een gecontroleerd medicinaal gebruik van cannabis heb ik geen enkel probleem!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |