![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() nu trouwens ook al. De retoenen, basken, occitanen en zuid-vlamingen bestaan volgens u niet zeker? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kent u trouwens de cubaanse politiek goed of hebt u een beeld dat bijna volledig gebaseerd is op de media hier? En gezien de objectiviteit van de media verwacht ik dat wat we ervan doorkrijgen niet bepaald objectieve info is.
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Liever middeleeuwsche termen gebruiken dan het brandend woord in den Vlaamchen Muil te nemen. Geestig! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() godsvrede is zever, maar uw politiek correcte verdraagzaamheid is evengoed hypocriete zever hoor Ferremans.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
Het PC woord is je reinste demagogie. Het probeert een paar ziljoen opvattingen op te dienen als eenheidsworst, het probeert de diversiteit die eigen is aan de democratie als één pot nat, als één enheidsworst voor te stellen. Het is een vorm van populistische woordvervuiling die alleen past in de bek van stinkende ééndimensionale denkers die de wereld willen opslplitsen in één wij en één zij. Dat is je reinste domdenken. Het is het soort himmleriaans navelstaren en het eigen opvattingske stellen als onontwijkbaar en de rest als één grote pot flauwe kul. DIt is een nazimethode die zo leugenachtig is als de zee diep, en het woordgebruikt verwijst de gebruikers ervan naar de prullenmand van de niet-denkers, de anti-democraten en de intellectueel minusculen. Probeer het eens anders te formuleren, dan zit er misschien iets in je woorden dat nog zin heeft. Wat verdraagzaamheid betreft: dat is al inherent een onverdraagzaam woord. Het doel van verdraagzaamheid moet verscheidenheid zijn. Maar dit soort discussies is volgens jou hetzelfde: elke vorm van verdraagzaamheid is pc en daarom hetzelfde en waardeloos. Hoe kan je nog met zo'n mentaliteit discussieren: wanneer je alle filosofiên over de waardigheid van de mens en hoe ze te garanderen, te bereiken en te behouden op een hoop gooit en dan spuwt: dit is pc dus incorrect???? Logica: vergeten? Laatst gewijzigd door ericferemans : 19 november 2006 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bovendien heb ik geen enkele weet van bronnen die ontkennen dat er in Cuba een dictatuur heerst, die de oppositie met geweld monddood maakt. Zelfs linkse bronnen zullen dit niet ontkennen... Tenslotte heb ik tenminste uw moraalridder gehalte niet. http://en.wikipedia.org/wiki/Human_r..._of_Expression Als u daar voorstander van bent hebt u m.i. 0.0 recht om kritiek te gaan uiten op iemand die niet onmiddelijk tégen Le Pen is. Het verhaal van de splinter en de balk imo... Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 19 november 2006 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
onlangs is er een nieuw encyclopedie initiatief opgestart omdat er op wikipedia een toenemende kritiek is van onbetrouwbaarheid, zeker waar het op politiek gevoelige materies komt. 't is maar dat u het weet. Citaat:
Ik zie u trouwens de oorspronkelijke kwestie omzeilen: Le Pen is een vijand van alle in de Franse staat vastgeketende volkeren. En d�*�*r ging mijn kritiek op en ik zie u die kritiek niet weerleggen. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Te irrelevant, zullen we maar zeggen... Ik ga in elk geval mij niet verantwoorden over de aanwezigheid van mijn partijvoorzitter op een debat waar iemand van extreem-rechtse origine als deelnemer aanwezig is. Zeker niet aan een clown die al liet horen dat hij als partijvoorzitter gerust wil samenwerken met extreem-links en extreem-rechts als hij er zijn Belgenlandje mee kan redden...
![]() Ik heb in de vergelijking de kernzaken in een apart kleurtje gezet, kwestie van even duidelijk te maken wie het slechtste uit de vergelijking komt... Laatst gewijzigd door zorroaster : 21 november 2006 om 02:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom moest De Wever zonodig in debat treden met Le Pen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() Waarom zijn er verschillende partijen aanwezig op eender welk kopstukkendebat?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat dan zo van belang? Moet iedere politicus zich dan verantwoorden vooraleer hij met iemand van uiterst rechts in debat gaat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Of ontken je ooit de benen wijd te hebben gezet voor extreem-links en rechts, ter meerdere eer en glorie van België? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zou t niet eens weten. Misschien een KVHV-debat? Aan Barts coiffure te zien is dit trouwens een foto van een aantal jaren geleden en vermoed ik dat hij daar niet eens aan deelnam als debattant maar als toeschouwer...
|
![]() |
![]() |