Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 november 2006, 23:03   #81
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Een geluk!! Als ik mijn stulpje moet verkopen omdat er geen of te weinig pensioen zal over zijn tegen dat alles is leeggezogen, heb ik dan toch mijn woning nog die als spaarpotje wat zal opbrengen...
Inderdaad, ikke ikke ikke en de rest kan stikke. Dergelijke kortzichtige visies schijnen ook de oorzaak te zijn van de wereldwijde onwil om iets aan de milieuproblematiek te doen. Als ik het goed heb, interesseert het me niet of mijn achterkleinkinderen ooit in een kartonnen doos zullen slapen.

En ik heb ook een eigen woning, (waaraan ik maandelijks een minimumloon aan afbetalingen aan besteed) mocht je denken...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2006, 23:14   #82
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Kom nou! In tien jaar tijd zijn de prijzen van woningen verdubbeld. De lonen daarentegen zijn dat allesbehalve. Ding je naar een maatschappij met een paar miljoen daklozen, dan moet je echt wel bovenstaande nonsens blijven poneren.
En hoeveel is de kwaliteit gestegen ?
Hoe meer kwaliteitseisen u aan een woning stelt hoe duurder ze wordt.
Hoe duurder ze wordt hoe hoger de investering en die moet nu eenmaal renderen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2006, 23:17   #83
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad, ikke ikke ikke en de rest kan stikke. Dergelijke kortzichtige visies schijnen ook de oorzaak te zijn van de wereldwijde onwil om iets aan de milieuproblematiek te doen. Als ik het goed heb, interesseert het me niet of mijn achterkleinkinderen ooit in een kartonnen doos zullen slapen.
En ik heb ook een eigen woning, (waaraan ik maandelijks een minimumloon aan afbetalingen aan besteed) mocht je denken...
En u gaat die aan netto inkoopprijs doorverkopen over twintig jaar ?
Oud 12 november 2006, 23:34   #84
Christian Floru
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Kom nou! In tien jaar tijd zijn de prijzen van woningen verdubbeld. De lonen daarentegen zijn dat allesbehalve. Ding je naar een maatschappij met een paar miljoen daklozen, dan moet je echt wel bovenstaande nonsens blijven poneren.
De afbetalingslast tov het loon is voor een identieke woning ongeveer dezelfde gebleven in 10 jaar.

Waar zijn die daklozen? De 4 miljoen huizen die ons land rijk is verdwijnen niet. Indien de prijs te hoog is zouden ze geen koper meer vinden en zou de prijs dus dalen tot wanneer een koper wordt gevonden.

Laatst gewijzigd door Christian Floru : 12 november 2006 om 23:35.
Christian Floru is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2006, 23:40   #85
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
En hoeveel is de kwaliteit gestegen ?
Hoe meer kwaliteitseisen u aan een woning stelt hoe duurder ze wordt.
Hoe duurder ze wordt hoe hoger de investering en die moet nu eenmaal renderen.
Kijk, we kunnen blijven discussiëren tot we beiden een ons wegen, dat verandert niks aan de zaken. We leven in een maatschappij die dol draait door het kapitalistisch systeem, en het zal onze ondergang worden. Als morgen iedere Chinees zijn eigen wagen koopt, en leeft zoals de gemiddelde Belg, is het gat in de ozonlaag overmorgen twintig keer zo groot. Maar goed, wie zal de Chinezen zeggen dat ze geen auto mogen kopen? Waarom wij wel en zij niet? Als de prijzen blijven stijgen, hell, waarom niet? Onze portefeuille kan er alleen maar wel bij varen.

Het blijft natuurlijk korte termijn denken, en het zorgt voor steeds breder wordende kloven tussen bevolkingsgroepen.

En die zijn nooit te verantwoorden, hoeveel kwaliteitseisen je er ook bij sleurt.

En om te antwoorden op je volgende vraag.
Van mij mogen ze de prijzen bevriezen. Ik zal er zeker niet slechter door slapen. Integendeel, voor mij primeert het menselijke op dergelijke vlakken echt nog wel op het brute winstbejag.
Daar onderscheidt iemand die zich bewust is van zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid zich waarschijnlijk van het afgestompte specimen dat enkel om mededogen schreeuwt wanneer het zelf in een put valt. Ik heb er geen andere verklaring voor.

En dat laatste mogen al die Mammon-aanbidders voor mijn part stoppen waar de zon niet schijnt.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Oud 12 november 2006, 23:55   #86
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk, we kunnen blijven discussiëren tot we beiden een ons wegen, dat verandert niks aan de zaken. We leven in een maatschappij die dol draait door het kapitalistisch systeem, en het zal onze ondergang worden. Als morgen iedere Chinees zijn eigen wagen koopt, en leeft zoals de gemiddelde Belg, is het gat in de ozonlaag overmorgen twintig keer zo groot.
Waarom sleept ge er de ozonlaag bij ?
Moet ik eruit besluiten dat de woningen nog veel duurder moeten worden zodat er minder kunnen gebouwd worden.
Kan ik inkomen.
Citaat:
Het blijft natuurlijk korte termijn denken, en het zorgt voor steeds breder wordende kloven tussen bevolkingsgroepen.
En die zijn nooit te verantwoorden, hoeveel kwaliteitseisen je er ook bij sleurt.
Goed nu de kloven tussen bevolkingsgroepen er ook bijsleuren.
Maar dat gaat niet echt op, het is juist omdat de kloof kleiner wordt dat de kwaliteitseisen van bescheiden woningen stijgt
Citaat:
En om te antwoorden op je volgende vraag.
Van mij mogen ze de prijzen bevriezen. Ik zal er zeker niet slechter door slapen. Integendeel, voor mij primeert het menselijke op dergelijke vlakken echt nog wel op het brute winstbejag.
Daar onderscheidt iemand die zich bewust is van zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid zich waarschijnlijk van het afgestompte specimen dat enkel om mededogen schreeuwt wanneer het zelf in een put valt. Ik heb er geen andere verklaring voor.
Bedenk wel dat ge dan gaat moeten werken tot je sterft.
Zonder winst geen spaarpotje voor de oude dag.
Oud 13 november 2006, 00:14   #87
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Christian Floru Bekijk bericht
De afbetalingslast tov het loon is voor een identieke woning ongeveer dezelfde gebleven in 10 jaar.

Waar zijn die daklozen? De 4 miljoen huizen die ons land rijk is verdwijnen niet. Indien de prijs te hoog is zouden ze geen koper meer vinden en zou de prijs dus dalen tot wanneer een koper wordt gevonden.
Waar zie jij mij stellen dat er al daklozen zijn?

Betaalbaarheidproblematiek
Een vaststelling: alle huisvestingskosten zijn, over een langere periode bekeken, sneller gestegen dan de index van de consumptieprijzen. Dat geldt voor huurprijzen, algemene bouwkosten, verkoopprijzen van kleine en middelgrote woningen, en bouwgronden. De evolutie van de huur- en de verkoopprijzen van bestaande woningen is een indicatie van een verhoogde druk op de markt. Om dit samen te vatten met één cijfer: uit de enquêtes van het Centrum voor Sociaal Beleid blijkt dat de kosten voor eigendomsverwerving en de naakte huurkosten in de periode 1976-1992 met respectievelijk 62% en 46% boven op de levensduurte zijn gestegen.

Dat de woonkosten vrijwel steeds sterker zijn gestegen dan de index van de consumptieprijzen is uiteraard af te lezen aan het aandeel van het gezinsinkomen dat aan wonen wordt gespendeerd. Betaalde een gemiddelde eigenaar in 1976 gemiddeld 11,8% van zijn beschikbaar inkomen af, dan steeg dit tot 18,1% in 1992 en 19,3% in 1997.

De effecten op de huren zijn nog spectaculairder: over dezelfde periode zagen huurders hun woonkosten verdubbelen, van 12,2% in 1976 over 18,7% naar 24,3% in 1997. Er is eerder vastgesteld dat de huren vooral stegen op de slechte delen van de particuliere huurmarkt en voor de mensen met de laagste inkomens (Geurts, V. & R. van Dam, z.d.; zie ook De Decker, P., Meulemans, B. & V. Geurts, 1996).
Het is echter niet omdat het aandeel van de woonkosten in het gezinsinkomen is toegenomen dat er betalingsproblemen zijn ontstaan, ook al omdat de verhoogde woonkosten vaak samengaan met een aanzienlijke toename van de gemiddelde grootte en kwaliteit van de woning. Betaalbaarheidproblemen ontstaan pas als de woonkosten een excessief hoog aandeel van het inkomen gaan vormen. In de regel nemen banken aan dat huishoudens een derde van hun inkomen aan de afbetaling van hun woning kunnen spenderen; in de sociale huursector is de limiet 20%. Deze normen zijn voor een stuk arbitrair; ze verschillen en evolueren van land tot land.
In het doelgroepenonderzoek dat destijds in opdracht van N. De Batselier aan de UFSIA werd uitgevoerd, is 20% als norm gehanteerd (Meulemans, B., Geurts V. & P. De Decker, 1996a). Uit de cijfers die zo-even aan bod kwamen, blijkt dat een gemiddelde eigenaar met afbetalingslast minder dan deze norm betaalt: er rijst in de eigendomssector gemiddeld dus geen betaalbaarheidprobleem, wat te maken heeft met het feit dat een huishouden dat vandaag eigenaar wordt meestal over twee inkomens beschikt (Meulemans, B., Geurts V. & P. De Decker, 1996b). Dit gemiddelde cijfer neemt niet weg dat er eigenaars zijn met een afbetalingslast die hoger ligt dan 20%: dit aandeel bedraagt in 1997 35%, driemaal hoger dan twintig jaar geleden (12%). Anders gezegd: gemiddeld mag de afbetalingslast best draagbaar zijn, een steeds groter aandeel eigenaars met afbetalingslast lijkt de broeksriem te moeten aanhalen voor 'het eigen dak'. Het gaat in hoofdzaak om jonge afbetalers, dus gezinnen die in het begin van hun afbetalingsperiode zitten.
Het beeld is voor de huurders minder gunstig: een gemiddelde huurprijs overschrijdt reeds de precaire norm. Van alle huurders betaalt in 1997 meer dan de helft, 51,4% om precies te zijn, meer dan 20% van hun inkomen voor hun huur. Dit aantal ligt meer dan viermaal hoger dan twintig jaar geleden (12,4% in 1976).

http://www.fondationroibaudouin.be/f...b/NL/wonen.doc

Deze studie bekijkt de evolutie tijdens de periode jaren 70 jaren 90. In de jaren zeventig waren er natuurlijk nog veel meer eenverdieners-gezinnen dan nu. Aangezien het kapitalistisch systeem in de toekomst bezwaarlijk drieverdieners-gezinnen zal uitvinden, (alhoewel, met de geldhonger van diegenen die het systeem draaiende houden valt natuurlijk niet te spotten, misschien kunnen we zoals in Amerika niet uitzonderlijk is met zijn allen 60 uur per week gaan werken) gaat ook deze categorie binnenkort dus de broeksriem mogen beginnen aansnoeren.

Laatst gewijzigd door Nierika : 13 november 2006 om 00:16.
Oud 13 november 2006, 00:22   #88
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Waarom sleept ge er de ozonlaag bij ?
Ik voel niet de behoefte om je verder te laten nadenken over de minder leuke kantjes van het kapitalisme dan je blijkbaar capabel toe bent, dus vergeet het. Lang leve het ongebreidelde egoïsme!
Moet ik eruit besluiten dat de woningen nog veel duurder moeten worden zodat er minder kunnen gebouwd worden.
Kan ik inkomen.
Dat is tenminste gesproken, in dozen slapen zullen ze!

Goed nu de kloven tussen bevolkingsgroepen er ook bijsleuren.
Maar dat gaat niet echt op, het is juist omdat de kloof kleiner wordt dat de kwaliteitseisen van bescheiden woningen stijgt
10 procent van de Belgische bevolking leeft momenteel onder de armoedegrens. Door de toename van kinderen van allochtone afkomst, de stijging van de levensduurte, de beperkte loonsstijgingen en de openstellling van de Europese grenzen zal dat nog verergeren. Maar de kloof wordt kleiner, want de kapitalist heeft gesproken!

Bedenk wel dat ge dan gaat moeten werken tot je sterft.
Zonder winst geen spaarpotje voor de oude dag.
Er zijn landen zat waar ze 30 kilometer moeten lopen om vers water te hebben. Dus wat kan mij jouw opwerpingen nou verdommen?
Het is altijd hetzelfde liedje. De één beseft welk een luxeleventje hij leidt en probeert toch nog enige emotionele betrokkenheid te voelen, de ander wil nog meer. boaaaaaaaaaa...

Laatst gewijzigd door Nierika : 13 november 2006 om 00:29.
Oud 13 november 2006, 00:52   #89
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

gek dat wonen niet in de index-korf zit.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2006, 10:50   #90
Christian Floru
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Een vaststelling: alle huisvestingskosten zijn, over een langere periode bekeken, sneller gestegen dan de index van de consumptieprijzen. Dat geldt voor huurprijzen, algemene bouwkosten, verkoopprijzen van kleine en middelgrote woningen, en bouwgronden. De evolutie van de huur- en de verkoopprijzen van bestaande woningen is een indicatie van een verhoogde druk op de markt. Om dit samen te vatten met één cijfer: uit de enquêtes van het Centrum voor Sociaal Beleid blijkt dat de kosten voor eigendomsverwerving en de naakte huurkosten in de periode 1976-1992 met respectievelijk 62% en 46% boven op de levensduurte zijn gestegen.

Dat de woonkosten vrijwel steeds sterker zijn gestegen dan de index van de consumptieprijzen is uiteraard af te lezen aan het aandeel van het gezinsinkomen dat aan wonen wordt gespendeerd. Betaalde een gemiddelde eigenaar in 1976 gemiddeld 11,8% van zijn beschikbaar inkomen af, dan steeg dit tot 18,1% in 1992 en 19,3% in 1997.

De effecten op de huren zijn nog spectaculairder: over dezelfde periode zagen huurders hun woonkosten verdubbelen, van 12,2% in 1976 over 18,7% naar 24,3% in 1997. Er is eerder vastgesteld dat de huren vooral stegen op de slechte delen van de particuliere huurmarkt en voor de mensen met de laagste inkomens (Geurts, V. & R. van Dam, z.d.; zie ook De Decker, P., Meulemans, B. & V. Geurts, 1996).
Het is echter niet omdat het aandeel van de woonkosten in het gezinsinkomen is toegenomen dat er betalingsproblemen zijn ontstaan, ook al omdat de verhoogde woonkosten vaak samengaan met een aanzienlijke toename van de gemiddelde grootte en kwaliteit van de woning. Betaalbaarheidproblemen ontstaan pas als de woonkosten een excessief hoog aandeel van het inkomen gaan vormen. In de regel nemen banken aan dat huishoudens een derde van hun inkomen aan de afbetaling van hun woning kunnen spenderen; in de sociale huursector is de limiet 20%. Deze normen zijn voor een stuk arbitrair; ze verschillen en evolueren van land tot land.
In het doelgroepenonderzoek dat destijds in opdracht van N. De Batselier aan de UFSIA werd uitgevoerd, is 20% als norm gehanteerd (Meulemans, B., Geurts V. & P. De Decker, 1996a). Uit de cijfers die zo-even aan bod kwamen, blijkt dat een gemiddelde eigenaar met afbetalingslast minder dan deze norm betaalt: er rijst in de eigendomssector gemiddeld dus geen betaalbaarheidprobleem, wat te maken heeft met het feit dat een huishouden dat vandaag eigenaar wordt meestal over twee inkomens beschikt (Meulemans, B., Geurts V. & P. De Decker, 1996b). Dit gemiddelde cijfer neemt niet weg dat er eigenaars zijn met een afbetalingslast die hoger ligt dan 20%: dit aandeel bedraagt in 1997 35%, driemaal hoger dan twintig jaar geleden (12%). Anders gezegd: gemiddeld mag de afbetalingslast best draagbaar zijn, een steeds groter aandeel eigenaars met afbetalingslast lijkt de broeksriem te moeten aanhalen voor 'het eigen dak'. Het gaat in hoofdzaak om jonge afbetalers, dus gezinnen die in het begin van hun afbetalingsperiode zitten.
Het beeld is voor de huurders minder gunstig: een gemiddelde huurprijs overschrijdt reeds de precaire norm. Van alle huurders betaalt in 1997 meer dan de helft, 51,4% om precies te zijn, meer dan 20% van hun inkomen voor hun huur. Dit aantal ligt meer dan viermaal hoger dan twintig jaar geleden (12,4% in 1976).

http://www.fondationroibaudouin.be/f...b/NL/wonen.doc

Deze studie bekijkt de evolutie tijdens de periode jaren 70 jaren 90. In de jaren zeventig waren er natuurlijk nog veel meer eenverdieners-gezinnen dan nu. Aangezien het kapitalistisch systeem in de toekomst bezwaarlijk drieverdieners-gezinnen zal uitvinden, (alhoewel, met de geldhonger van diegenen die het systeem draaiende houden valt natuurlijk niet te spotten, misschien kunnen we zoals in Amerika niet uitzonderlijk is met zijn allen 60 uur per week gaan werken) gaat ook deze categorie binnenkort dus de broeksriem mogen beginnen aansnoeren.

De 20% norm is arbitrair. In Nederland is dat 30%.

Sommige mensen hebben een te klein inkomen of zijn arm.
De band met de huurprijzen is nogal onduidelijk, waarom het feit dat de broeksriem toegetrokken wordt niet op iets anders steken? De prijs van hun GSM bijvoorbeeld of de prijs van patatten?
Oud 13 november 2006, 10:52   #91
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er is wel een verschil tussen de levensduurte, en de loonevolutie. Daarom ook dat de staatsambtenaren beginnen te steigeren als er voorgesteld wordt om hun pensioen te koppelen aan de levensduurte, en niet aan de loonevolutie.
Als ge de vergelijking moest maken met de loonevolutie (wat trouwens correcter is - of is pc toch niet in alles correct ?), zou het beeldje er heel anders uitzien.
En als ge uit het beeldje, de belastingen, en de kosten door meer regelgeving, ook nog eens zou elimineren, dan zou het er nog anders uitzien.
Maar ik onthoud wel de lagere stijging van de huurkosten, tov van deze voor eigendomsverwerving.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2006, 10:59   #92
Christian Floru
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:

Wat wonen in de Verenigde Staten betreft, komen die ideeen ook uit de universiteit? - Universitas, wetenschappelijke opbouw van redeneringen?
300 miljoen Amerikanen leven over 't algemeen veel beter dan de rest van de wereld, ook Europa.
Oud 13 november 2006, 16:53   #93
MARE
Provinciaal Gedeputeerde

MARE's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat wonen in de Verenigde Staten betreft, komen die ideeen ook uit de universiteit? - Universitas, wetenschappelijke opbouw van redeneringen?
300 miljoen Amerikanen leven over 't algemeen veel beter dan de rest van de wereld, ook Europa.
Correctie: het is in Europa, met name Noorwegen, waar mensen over het algemeen best leven.
MARE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2006, 17:18   #94
Christian Floru
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MARE Bekijk bericht
Correctie: het is in Europa, met name Noorwegen, waar mensen over het algemeen best leven.
Je moet de europeese gemeenschap met de VS vergelijken en niet één deelstaat hé!
Heeft weinig belang hoe 4 miljoen mensen leven, als de andere 200 of 300 miljoen minder goed leven.
Oud 13 november 2006, 22:13   #95
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Als je even de moeite doet om wat te googelen, (en dat heb ik gisteren gedaan) zul je te weten komen dat een huis kopen in Amerika momenteel wordt afgeraden op elke daaromtrent informerende, zichzelf respecterende site. Huren wordt er, gezien de gigantische kosten om een woning te kopen, aangeraden.

Universitas genoeg?

Oud 13 november 2006, 22:44   #96
Christian Floru
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Als je even de moeite doet om wat te googelen, (en dat heb ik gisteren gedaan) zul je te weten komen dat een huis kopen in Amerika momenteel wordt afgeraden op elke daaromtrent informerende, zichzelf respecterende site. Huren wordt er, gezien de gigantische kosten om een woning te kopen, aangeraden.

Universitas genoeg?
^

Inderdaad, momenteel zeepbel.

Toch te zien als momentopname
Oud 13 november 2006, 22:49   #97
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Universitas genoeg?
Wat wilt ge hier nu weer mee bewijzen ? Denk dat in Belgie de woningprijzen, in verhouding met de nettolonen duurder zijn.
Nu denk dat ne hoop ambtenaren ook wat teveel naar amerikaanse sites hebben gegoogeld, want ze zijn pardoef alles gaan verkopen, om daarna terug te huren...
Oud 13 november 2006, 22:53   #98
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
^

Inderdaad, momenteel zeepbel.

Toch te zien als momentopname
Men verwacht een prijsdaling (hier trouwens ook), maar liggen de prijzen van de woningen in verhouding met de nettolonen aldaar, zoveel hoger dan bij ons ?
Oud 13 november 2006, 23:05   #99
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Men verwacht een prijsdaling (hier trouwens ook), maar liggen de prijzen van de woningen in verhouding met de nettolonen aldaar, zoveel hoger dan bij ons ?
Heb je een goede bron die een prijsdaling hier voorspelt?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 13 november 2006 om 23:05.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2006, 23:19   #100
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Heb je een goede bron die een prijsdaling hier voorspelt?
Heeft u daar een bron voor nodig ?
Nooit gehoord van de vergrijzing ?
Mijn gezond verstand zegt dat die mensen allemaal in een huis wonen.
Als ze ouder worden gaan ze naar een bejaardenhuis of nemen hun intrek in een flat.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be