![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Wat vindt U van verplicht buurtwerk voor langdurige werklozen? | |||
tof |
![]() ![]() ![]() |
9 | 32,14% |
een slof |
![]() ![]() ![]() |
4 | 14,29% |
Pinokkio is een mof |
![]() ![]() ![]() |
11 | 39,29% |
het dwarrelt wel weer vanzelf neer, dat stof |
![]() ![]() ![]() |
9 | 32,14% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister
|
![]() Aan zijn welvaart (en de uwe) wel, maar voor de gemiddelde welvaart maakt het geen ene zier uit of u het uitgeeft of dat iemand anders het uitgeeft.
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Noodzaklijk uItgegeven uitkeringen -in tegenstelling tot opgepotte overschotten - wakkeren de consumpte en dus de economie en dus de algemene welvaart niet aan? Denk er nog eens over na. Laatst gewijzigd door eno2 : 23 december 2006 om 11:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Dan heb ik liever dat iemand anders zo'n enorme huur uitgeeft...
Laatst gewijzigd door eno2 : 23 december 2006 om 11:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het enige nadeel hiervan is dat de welvaartverschillen ontzettend toenemen en honderduizenden (miljoenen?) zouden de sjaak zijn ivm het wegvallen van hun inkomen.
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Wat brengt een steuntrekker de maatschappij aan meerwaarde?
Niets. Integendeel. Hij is de mensen die wel iets bijbrengen aan de welvaart, tot last. Sommigen denken dus dat ze een hele Piet zijn omdat ze heel goed van brood,kak kunnen maken. Niet dus. Zal binnen paar jaren duidelijk worden, omdat ze in dit land de neiging hebben om vele kakmakers uit den vreemde te verwelkomen en te voorzien van brood (en huisjes). |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De krentzitters, die saboteren al. Laatst gewijzigd door eno2 : 21 oktober 2009 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |