![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan een groot bakkes opzetten, eh...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nergens in heel uw betoog naast de feiten zie ik ook maar iets wat mijn kritiek op dat idee ontkracht. PS wist u dat wallonië zowat de hoogste jeugdwerkloosheid van de eu heeft? Of wil u nu zeggen dat we op wallonië zullen kunnen rekenen wegens minder vergrijzing ovw dat daar tevens een complete economische, maatschappelijke en politieke omwenteling plaastvindt en dat dan nog allemaal binnen het belgische systeem ook? In dat geval moet ik u gelijk geven, maar dat zijn wel loodzware randvoorwaarden waar u aanvankelijk niets van zei... Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 26 december 2006 om 02:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() ach als het geld daar niet naar ging, dan zou het gewoon naar iets anders gaan natuurlijk onze politici kennende.
Ken kenissen die zijn gaan intrekken in Jodoigne, net naast Hoegaarden in Waals-brabant omdat de huizen opvallend een pak goedkoper zijn in Wallonië. |
![]() |
![]() |