![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil u dan ook helemaal niet op andere gedachten brengen,maar wat u hier op 5 minuten samenvat heeft in 25 jaar weinig aandacht gehad. Net te wijten aan de traditionele politieke partijen,die dan waarschijnlijk niet xenofoob waren,maar wel heel naief!
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
(Bron: ministerie BZ) - de immigratie daalt al vele jaren. NIETS wijst erop dat deze toeneemt ![]() - Het aantal nederlanders op 7 04 2006 in Belgie: 113320 - Het aantal Marokkanen: 81339 Je vertelt dus baarlijke nonsen, hopende dat niemand dit gaat nachecken, er op speculerende dat het VB niet kierewiet is. Zij zijn dus liegebeesten en zo zot als een gieter. Door duizenden, miljoenen keren je zever te herhalen ga je de statistieken niet veranderen. Dat kan pas als jullie aan de macht komen. Maar doorvoor moet je toch de intelligentie van de meerderheid der Vlamingen niet onderschatten. 4 procent, four, quatre: not one more...(perhaps something less...)) ![]() Jodenhaat, islamietenhaat, haat voor homo's heeft niets te maken met getallen van het aantal slachtoffers van deze haat. Het heeft te maken met het fanatisme en het aantal believers in dergelijke nonsens. Na de oorlog, toen miljoenen joden waren vermoord floriseerde het antisemitisme toch nog altijd in verschillende landen waar ze waren vermoord, uitgeroeid. De fabel dat ze "gevaarlijk" waren bleef voortduren. Laatst gewijzigd door ericferemans : 5 maart 2007 om 00:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als uw cijfers moesten kloppen dan kunnen we wel spreken van een heel krapuleus volkje lijkt me als we er andere statistieken naast houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
Leg er maar wat statistieken naast dan, in plaats van hier te komen orakelen. Dat orakelen van mensen van jouw kant blijkt alleen maar te bestaan uit het VERVALSEN van statistieken. Uit het LIEGEN over de feiten. Over het STOKEN met beweringen die grotesk zijn. Doe maar voort: het gaat plezant worden. Ik daag je uit! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
Onze blokkers wil alleen maar verwijzen naar het superieure van de Albanezen en de Bosniers! Snapt gij dat nu niet! Mogen zij nu niet voor één keer de Europese islamieten bejubelen? ![]() ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 5 maart 2007 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 5 maart 2007 om 11:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() Boekhoudkundige spitsvondigheid. Telkens een marrokaan belg wordt verdwijnt hij uit die groep. Aangezien er nog nooit zoveel mensen zo snel Belg kunnen worden zou die groep eigenlijk moeten dalen. Het feit dat die +/- stabiel blijft wijst integendeel op een zeer sterke instroom van nieuwe marrokanen die slechts 2 jaar in die groep blijven om daarna te verdwijnen in de groep "Belgen" en onmiddelijk weer vervangen worden door verse marrokanen die nog aan hun wachttijd moeten beginnen.
Er zijn in dit land tienduizenden Marrokanen die hier minder dan twee jaar verblijven. Dat is de werkelijkheid achter jouw cijfers. Wij kunnen de werkelijkheid zien feremans. Je kan de mensen geen rad voor de ogen draaien met cijfers als het straatbeeld iets totaal anders zegt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel hoor, technisch gezien is die uitspraak wel degelijk racistisch.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
Iedereen die het wil zien, ziet het (bron: Vanhecke) Dit is zo verhelderend dat ik er al een hele morgen paf van sta. Zoveel zelfkennis, zo'n scherpe analyse! Het is verbijsterend dat een bende amateurpolitici met zo weinig ideeën die hout snijden zo goed de eigen obsessie, de eigen ziekte hebben kunnen blootleggen. Jij doet dat nu nog eens. Mag ik je hierbij van harte feliciteren. Inderdaad: cijfers en statistieken: de pot op! Als de Vlaming met buikgevoel en met intuïtie ze ziet, dan zijn ze er! Al waren het er volgens de statistieken maar vijf: in het hart van de gezonde Vlaming zijn het er Miljarden, dedju! Laatst gewijzigd door ericferemans : 5 maart 2007 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Jij linkt het woord "superieur" aan iets uit het Nazi Duitsland lijkt me, ofwel de zoveelste ronde VB-bashing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies.
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Lachwekkend!
Je hebt ondertussen toch al klacht ingediend? Zoek de betekenissen eens op in de woordenboek. Als we dan stellen dat het in Europa "beter" is dan op andere plekken op deze wereld dan is dit nog racistisch? Dus zeggen dat wij het beter hebben is racistisch? Laatst gewijzigd door jurgen79 : 5 maart 2007 om 12:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
Hoe noem jij een cultuur waar mannen en vrouwen niet gelijkwaardig zijn? Waar een dief de hand wordt afgehakt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het woordenboek is niet de juiste bron om de juridische betekenis van een term te achterhalen. Wetgeving, rechtspraak en doctrine wel.
Neen. Zeggen dat een bepaalde cultuur inferieur is aan de onze, is dat wel.
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anders. Niet "inferieur".
![]() |
![]() |