![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Partijlid
|
![]() Waarom zou je dat doen in een Europa met vrij verkeer van mensen?
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Nous sommes tous des étrangers" PUNT Ik ben blij dat je zo graag allochtoon wil zijn PUNT Want nu geef je toe dat vermits er hier vijf miljoen migranten Belg werden de kans dat je er GEEN bent verwaarloosbaar is PUNT Je bent geestig DUBBELE UITROEPINGTEKEN ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 4 maart 2007 om 15:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Om in te lijsten en te vereren... De vreemdelingen filosofie gekelderd... EEn hele assepot vol Marlboro! Laatst gewijzigd door ericferemans : 4 maart 2007 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt een beetje gelijk;als je naar de voorouders kijkt maa rik zeg nogmaals,who cares?Intresseert mij niet ook al waren in de 13DE EEUW mijn voorouders dus spanjaarden of zelfs moslims.Intresseert mij geen rotten bal en zo kan je bezig blijven. Ik ben vlaming,punt. Een marokkaan of andere die hier word geboren of hier onze nationaliteit aanneemt is en blijft een allochtoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
Onze Vlaamse Leeuw is dan ook meegepikt vanuit een arabisch land tijdens onze kruistochten: "it 's nice to feel home" Laatst gewijzigd door ericferemans : 4 maart 2007 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat het VB voorstaat is dat we binnen de groep van criminelen een onderscheid maken op basis van afkomst. En als de crimineel in kwestie dan toevallig van vreemde afkomst is, dan stellen zij voor dat men de strafmaat zou uitbreiden met een deportatie naar het land van herkomst. Dit is een discriminerende maatregel, want de strafmaat van criminelen moet worden bepaald op basis van de ernst van de feiten en niet op basis van afkomst. Het zou ook niets oplossen. Als het om een recidivist gaat dan zou de Belgische overheid in dat geval gewoon een ander land met het probleem opzadelen. Citaat:
Het kan wel zijn dat u niet houdt van "ja maar" en "misschien wel misschien niet", maar de realiteit is dat vele problemen complex van aard zijn en niet uit de wereld kunnen worden geholpen met één eenvoudige totaaloplossing. "Ja maar" is daarenboven waarschijnlijk één van de belangrijkste zinnen in een democratie. Als u weigert om genuanceerde uitspraken of maatregelen te aanvaarden, of deze zelfs maar te overwegen, dan resten alleen de "oplossingen" van het VB, die eenduidig, simplistisch en compleet demagogisch zijn. Denkt u echt dat met het buitengooien van alle migranten het probleem van de criminaliteit zal opgelost zijn? U lijkt me nochthans niet zo naief. Citaat:
U moet ook twee dingen goed uit elkaar houden : migratieproblematiek enerzijds en problemen van algemene aard anderzijds (zoals criminaliteit en werkloosheid). Dat er in de nasleep van een migratiegolf problemen optreden die met een verschil in cultuur te maken hebben is een feit, en daar moet elke dag aan gewerkt worden, maar het VB klasseert voor het gemak ook criminaliteit, werkloosheid en andere problemen van algemene aard onder de neveneffecten van migratie. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wie zijn wij, bescheiden sympathisanten van het Vlaams Belang, om te twijfelen aan de cijfers van de federale overheid? Overigens wacht ik nog steeds op uw bekentenis dat uw leugen, nl. er zijn 4% vreemdelingen in België, fout is. In België bevinden er zich 8,17% vreemdelingen (in de strikte zin van het woord). In uw initiële opmerking heb ik u ook niets horen zeggen over 'bruinen' of 'witten'. Of zijn Poolse vreemdelingen ineens geen vreemdelingen meer? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() DOKI;fout.
Men heeft er nu al voor gezorgd dat bv vlamingen die bv in marokko komen vast te zitten naar hier worden overgebracht.De hel van tanger is een mooi voorbeeldje dat een mens daar niet wil vastzitten en dus heeft men ervoor gezorgd dat vlamingen en omgekeerde richting ook de vlaming dus hier in de cel mag komen zitten. Er is helemaal niets discriminerends aan mensen die hier iets mispeuteren terug te sturen naar land van herkomst.Mensen die hier onze nationaliteit hebben gekregen die kunnen dit evenzeer kwijt spelen als ze ernstige misdrijven zouden begaan en terecht. Ook zou dit deels het gevangenis probleem oplossen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
Deze overspoeling is, volgens Dewinter zelf en ook volgens de Koning BOudewijnstichting gelijk te stellen aan 4 procent. Op allerlei manieren probeert het VB, en haar adepten hier op het podium, tot in het ridicule deze cijfers te ontkenen, er verwarring over te stichten en op de meest onduidelijke wijze te verdoezelen dat het over een zeer kleine groep gaat. De "dreiging" van het VB bestaat dus over de paranoia, die zij willen stichten rond een zeer kleine bevolkingsgroep. Daarbij komen ze telkens terug op enkele wijken waar een zeer groot aantaal "bruinen" wonen. Ze blijven die wijken als een algemene stituatie voorstellen, of als een toekomstbeeld voor ons land. De realiteit is dat er voor één bruine wijk er duizend witte zijn. En dat onze vreemdelingen zich prima integreren in onze maatschappij. Dat is wat ik van meetafaan beweerde. En nu mag je nog duizend keer twijfel zaaien: ik blijf dat doen. Zeer duidelijk: mij kan het niet schelen hoeveel vreemdelingen er zijn in dit land: het is het VB dat beweert dat we overspoeld worden door een grote golf niet Europese culturen, voornamelijk uit islamitische landen. Wat ik stel, en de cijfers bevestigen dit, is dat deze groep slecht héél klein is en dus neer komt op 400.000 mensen. Niet meer, niet minder. En dat is geen bedreiging, dat is geen invasie, dat is een scheet in een fleske. Laatst gewijzigd door ericferemans : 4 maart 2007 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Nogmaals verwar je allochtonen met bruinen. Je doet dit duidelijk met kwaad opzet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is een feit dat en ik zal maar meteen moslims zeggen kweken als konijnen en veel meer ook dan nederlanders. Laatst gewijzigd door Marlboro : 4 maart 2007 om 18:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
![]() Of is het gewoon platte demagogie? Waar haal je al die "wijsheid" toch??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Vanuit je assepot zou je toch moeten nadenken of er geen verschil is tussen demagogie en demografie, tussen waarheid en leugen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Uw redenering is dus FOUT. De immigratie van 'bruinen', om het in uw taal uit te drukken, blijft voortduren, ook al is het bewezen dat de door u zo geprezen 'integratie' volkomen mislukt is. En indien u in de toekomst nog eens over 'vreemdelingen' spreekt, vertel er dan bij dat je enkel moslims als echte vreemdelingen beschouwt. Nu graag terug naar het oorspronkelijke onderwerp. Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 4 maart 2007 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |