![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kaap van 17.000 is gerond: 17.059 handtekeningen om precies te zijn.
Ik heb er al heel wat gezien uit mijn adresboek; wat heb ik toch gehoorzame vrienden ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Zopas mijn humanistische vrienden bij VUB-ULB gemobiliseerd.
Examenperiode of niet .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Trouwens, Ancapa, wat vind je van volgende uitspraak? Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar ik noem me geen leerkracht ![]() Ik ben Professor 8) Als je begrijpt wat ik bedoel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() New update: 17.294
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nu wil ik niet moeilijk doen over die petitie maar die petitie is zo lek als een zeef.
Ik kan zoveel tekenen als ik wil. Ik heb hierna een copy/paste gezet van de laatste handtekeningen De Decker Jackson Lede Ephec Zotte Gust Mortsel Zothuis Zotte Gust Mortsel Zothuis DE KIMPE GINO GENT En ja ik ben Zotte Gust. Dus ge kunt die tekenen tegen honderd per uur met telkens andere namen. Ik heb natuurlijk dezelfde naam gekozen om mijn punt duidelijk te maken. Wat kan ik soms toch terecht achterdochtig zijn he.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() nog ne copy/paste
last count: 11785 additional signatures at the time of your log-in This brings the overall total to: 17295 Jaja, ik geloof het echt waar. Sorry maar zulke petitie is waardeloos in mijn ogen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor mij staat 'Kiekeboe' 'Filiberke' 'Suske en Wiske' en Anatool'... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Is er dan iets democratischer dan zo'n stellingname ? Voor mij is er niks stompzinniger dan zich te verzetten tegen de opbouwende inbreng van de mening van onverzuilde buitenlanders in onze maatschappij. Ik heb dus ook resoluut de pro-petitie ondertekend. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een kinderhand is rap gevuld hé rafke
![]() teken uw petitie met Baffle Dafke Gaf Kafka Laf Maf Nafnaf Pfaff het rijmt allemaal en het telt nog ook zeker ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Lees de post boven de uwe eens en slik dan zeer vlug uw domme uitspraken weer in... Volg de wijze raad van tante Raf ![]()
|
![]() |
![]() |