Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 6 mei 2007, 12:59   #81
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Daar ben ik het volkomen mee eens.
Dat doet mij veel plezier,

en (stoef stoef ) dat verwondert mij eigenlijk ook niet.

In tegenstelling tot wat sommigen hier blijken te vinden denk ik namelijk niet dat u van enige intelligentie gespeend bent, integendeel zelfs.

Vriendelijke groeten,

djimi

Laatst gewijzigd door djimi : 6 mei 2007 om 13:00.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 13:06   #82
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het staat bij INTEGRATIE omdat nu blijkt dat ook autochtone jongeren zich al netjes beginnen integreren in de allochtone cultuurpatronen.
allochtoons cultuurpatroon

driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 13:08   #83
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Die linkse pacifisten, die graag beroofd, verkracht en vermoord worden, als ultieme multiculturele verrijking en daad van verdraagzaamheid, vinden mensen die het niet met hen eens zijn als gevaarlijk.
vooral dat vermoord worden vond ik zo leuk.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 13:13   #84
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
vooral dat vermoord worden vond ik zo leuk.
Tja, als je multicul wil, moet je er de gevolgen van dragen. Hou er rekening mee dat je meer mensen in je land gaat krijgen en dat er dan ook meer moordenaars zullen rondlopen.
Dat heeft niets met afkomst of cultuur te maken, maar eerder met het feit dat ik geloof dat er aan een bepaald percentage mensen een mankement heeft dat hen gevaarlijk maakt en ik bschouw dat als universeel. Blijkbaar bestaat er geen enkel volk zonder criminaliteit.
Maar ik stel wel vast, dat als je mensen naar hier haalt, die in een gewelddadige cultuur opgevoed zijn, deze er wel de sporen van dragen. Mensen die geleerd hebben zich enkel met geweld te verdedigen, zullen het ook makkelijker toepassen.
Oud 6 mei 2007, 13:15   #85
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Het sneeuwbal-effect waar u het over heeft, kan alleen maar bestaan als er niet, te laat of te weinig efficiënt opgetreden wordt.

We doen er in elk geval niet slecht aan van het voorbeeld van de USA te leren, en aldus misschien te voorkomen dat het probleem bij ons gelijkaardige proporties krijgt.

Nochtans wil ik u er op wijzen dat zelfs in de USA massa's jonge mensen rondlopen die géén problemen veroorzaken. Er zijn bovendien ook veel jongeren die mee op zoek gaan naar mogelijke oplossingen, of alternatieve leefvormen op poten helpen zetten.

De oplossingen moeten niet van de jongeren komen, maar van de ouderen, de bedrijfwereld, de bestuursorganen en de politici.
En idd er zijn veel jongeren die geen problemen veroorzaken, maar dit zijn dan ook de jongeren uit de rijke- en de midden-klasse.
De jongeren uit de armere-klasse gaan opzoek naar middelen en manier om er bij te horen en om te overleven in onze maatschappij.

En vaak blijven er voor hen dan ook geen andere mogelijkheden meer dan de grens tussen goed en fout te overschrijden.

Ook hier is de oorzaak niet te zoeken bij de jongeren zelf, maar bij de gene die de oplossingen moeten brengen en bij de media.
Want het is deze die de jongeren in groepen is beginnen noemen en klasseren uit winstbejag.
Hierdoor krijgen bepaalde groepen jongeren nog minder kansen op de arbeidsmarkt en worden ze dus nog meer en sneller over de grens gedreven.
En eens over die grens, worden zij door de maatschappij steeds verder van die grens de verkeerde kant opgedreven en vallen ze op steeds jongere leeftijd ten prooi aan criminele bendes, die hen wel het gevoel geven er bij te horen en de kans om uit de armoede te geraken.
Gevolg, een kind van 10 jaar dat bereid is om te moorden en op zijn 14de een ervaren crimineel is, heeft de kans om in dat milieu hoog op de sociale lader te klimmen en zijn kinderen echt een betere toekomst te bieden, zonder armoede en met respect van de maatschappij.

Dus begin nu maar eens allemaal samen te zoeken waar de fouten zitten.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 13:23   #86
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Zijn we niet allemaal op de eerste plaats mensen?

En moet men nu eens niet gaan stoppen met de kastenverdeling om te gaan zeggen wie en wat de problemenmakers zijn.
Natuurlijk, dat was dan ook de reden dat ik zei dat de afkomst van de daders geen enkel verschil maakt. Maar wanneer onterecht wordt gesuggereerd dat de daders tot een bepaalde groep behoren, mag dat wel rechtgezet worden.

Citaat:
Maar dat we eens eerst gaan uitzoeken waarom er problemen zijn.

En daar zit het probleem van onze stedelijke jongeren, zij worden aan hun lot overgelaten door staat en gemeenschap.
Het is inderdaad belangrijk om uit te zoeken hoe jongeren zo ver kunnen komen. Maar ik denk dat die oorzaken wel complexer en diverser zijn dan jij hier doet uitschijnen. En vergeet aub ook niet dat zo'n zaken niet nieuw zijn. Dat die er jammer genoeg altijd al zijn geweest en zullen zijn.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 13:28   #87
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Ik van mensen die anderen in coma stampen.
Blijkbaar vind jij het belangrijker en schandaliger om over de verkeerde plaats van een topic op dit forum dan het geval zelf. Triestig.
Ik denk dat iedereen het er over eens is dat zo'n daden verschrikkelijk zijn. Maar ze recupereren voor politieke doeleinden is totaal misplaatst. Zeker wanneer dit louter op basis van vooroordelen gebeurt waardoor foutieve veronderstellingen worden gemaakt. En men zelfs nadat daar op gewezen werd, blijft doorgaan met dat te doen.

Laatst gewijzigd door Edina : 6 mei 2007 om 13:37.
Oud 6 mei 2007, 13:34   #88
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En idd er zijn veel jongeren die geen problemen veroorzaken, maar dit zijn dan ook de jongeren uit de rijke- en de midden-klasse.
De jongeren uit de armere-klasse gaan opzoek naar middelen en manier om er bij te horen en om te overleven in onze maatschappij.

En vaak blijven er voor hen dan ook geen andere mogelijkheden meer dan de grens tussen goed en fout te overschrijden.
Beste Jantje,

ik kan u hier zeker niet bijtreden.

Ook jongeren uit de hogere klasse veroorzaken problemen, hoor. Zij hebben natuurlijk wel het geluk dat ze tot de hogere klasse behoren, en bijgevolg minder onder eventuele bestraffing te lijden hebben dan minder bevoorrechten.

Anderzijds gaan de meeste kinderen uit de lagere klassen helemaal niet zo vanzelfsprekend 'het slechte pad op', ondanks het feit dat ze het veel moeilijker hebben om zich een plaatsje in onze samenleving te veroveren.

Vriendelijke groeten,

djimi
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 13:46   #89
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Natuurlijk, dat was dan ook de reden dat ik zei dat de afkomst van de daders geen enkel verschil maakt. Maar wanneer onterecht wordt gesuggereerd dat de daders tot een bepaalde groep behoren, mag dat wel rechtgezet worden.
Ik vind dat men te vaak in groepen en klassen verdeeld in de media en krijg daar dan ook het schijt van.

Citaat:
Het is inderdaad belangrijk om uit te zoeken hoe jongeren zo ver kunnen komen. Maar ik denk dat die oorzaken wel complexer en diverser zijn dan jij hier doet uitschijnen. En vergeet aub ook niet dat zo'n zaken niet nieuw zijn. Dat die er jammer genoeg altijd al zijn geweest en zullen zijn.
Hier moet ik je dus wel tegen spreken.
De oorzaken van de problemen worden vaak te diep en te ver gezocht.

Het is idd een opeenstapelling van problemen, maar je moet ze echt niet te ver gaan zoeken hoor.

En het is juist omdat zulke zaken niet nieuw zijn, dat men makkelijk kan analyseren wat de echte oorzaken zijn en hoe ze onstaan.

Wie niets heeft en niet mee telt in de maatschappij, heeft niet te verliezen en moet geen rekening houden met zijn reputatie.

En het is een steeds weerkerend patron.
Piraten, maffia, struikrovers, enz.. Nu krijgen ze de naam jongeren.
Maar steeds gaat het wel altijd om dezelfde klasse en dezelfde groep mensen.
hopelozen die een beter leven en een betere toekomst willen opbouwen en naar de laatste reddingsmiddelen grijpen.
Het gaan halen waar het te vinden is.
Oud 6 mei 2007, 13:51   #90
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Die linkse pacifisten, die graag beroofd, verkracht en vermoord worden, als ultieme multiculturele verrijking en daad van verdraagzaamheid, vinden mensen die het niet met hen eens zijn als gevaarlijk.
Er is werkelijk niemand die graag beroofd, verkracht en vermoord wordt. Ook linkse pacifisten niet. Het idee alleen al is bespottelijk. Van het idee om geweld met geweld te bestrijden, krijg ik echter koude rillingen. Mensen die geweld prediken als oplossing, vind ik dus inderdaad gevaarlijk.
Oud 6 mei 2007, 13:53   #91
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie niets heeft en niet mee telt in de maatschappij, heeft niet te verliezen en moet geen rekening houden met zijn reputatie.

En het is een steeds weerkerend patron.
Piraten, maffia, struikrovers, enz.. Nu krijgen ze de naam jongeren.
Maar steeds gaat het wel altijd om dezelfde klasse en dezelfde groep mensen.
hopelozen die een beter leven en een betere toekomst willen opbouwen en naar de laatste reddingsmiddelen grijpen.
Het gaan halen waar het te vinden is.
Ik vrees dat je je hierin lelijk vergist... De daders in deze zaak zouden trouwens uit welgestelde families komen...

Laatst gewijzigd door Edina : 6 mei 2007 om 13:53.
Oud 6 mei 2007, 13:57   #92
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Beste Jantje,

ik kan u hier zeker niet bijtreden.

Ook jongeren uit de hogere klasse veroorzaken problemen, hoor. Zij hebben natuurlijk wel het geluk dat ze tot de hogere klasse behoren, en bijgevolg minder onder eventuele bestraffing te lijden hebben dan minder bevoorrechten.

Anderzijds gaan de meeste kinderen uit de lagere klassen helemaal niet zo vanzelfsprekend 'het slechte pad op', ondanks het feit dat ze het veel moeilijker hebben om zich een plaatsje in onze samenleving te veroveren.

Vriendelijke groeten,

djimi
Natuurlijk heb je ook tussen de betere klassen criminelen.
Deze misbruiken hun rijkdom om te laten zien wat ze zij zich kunnen perimiteren en gaan vaak ook de fouten kant op, juist om meer aandacht te krijgen.

Of zij echt minder lijden onder de bestraffingen is nog maar de vraag, want ook hun gedrag is een roep dat er iets deftig fout zit in onze maatschappij.
De meeste onder deze soort zijn dan wel financieel rijk, maar vaak zeer arm in de liefde en genegenheid die ze van hun ouders en directe naasten krijgen.

En dat het grote deel niet in de criminaliteit gaan is ook waar, zij berusten in hun lot, de mens is immers ook nog steeds een kudde dier.

Je kan de criminelen dan ook vaak allemaal onder de noemer van rebelen tegen de maatschappij brengen, ook al rebeleren zij niet allemaal tegen hetzelfde onrecht dat hen word aangedaan. En gebruikt niet iedere rebel de zelfde middelen en wapens.
Oud 6 mei 2007, 14:01   #93
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik vrees dat je je hierin lelijk vergist... De daders in deze zaak zouden trouwens uit welgestelde families komen...
Ik ken veel jongeren uit welgestelde families die zelf geen nagel om aan hun gat te krabben hebben.

Het is echt niet omdat de ouders rijk zijn, dat de kinderen dat ook zijn.
Hier zie je het egoistme van onze maatschappij over het hoofd.
Maar ook het aspect dat deze hun daden wel eens een noodkreet naar aandacht van hun rijke ouders zou kunnen zijn.
Veel welgestelde ouders laten hun kinderen immers ook aan hun lot over, omdat geld verdienen belangrijker is voor hen, dan hun kids.
Oud 6 mei 2007, 14:04   #94
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Vandaar dat ik dus zei dat de oorzaken wel wat complexer en diverser zijn dan jij eerst deed uitschijnen.
Oud 6 mei 2007, 14:06   #95
satiper
Minister-President

satiper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
[FONT=verdana, arial][SIZE=2]Soswatch [/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=verdana, arial][/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=verdana, arial]Het nieuwsblad meldt dat de politie vijf "jongeren" van 18 en 19 jaar heeft opgepakt. [/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=verdana, arial]De reden? Ze hebben een man van 48 jaar in coma geslagen en getrapt in het metrostation Delta. Het crapuul was uit op de portefeuille van de man, die dat mooi af gaf weliswaar onder bedreiging. [/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=verdana, arial]Maar dat was niet genoeg na de diefstal hebben ze de man dan maar voor de lol in coma getrapt. De hele gruwelijke daad is gefilmd door bewakingcamera’s die aan tonen dat bvb één van kl**tzakken een aanloop neemt en met beide voeten op het hoofd van het slachtoffer springt dat op dat moment al op de grond ligt. De man vecht nu nog voor zijn leven. [/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=verdana, arial]En wat mij enorm stoort is dat er de pers hier weer een “incidentje” van maakt door het ergens achteraan in de krant te zetten tussen de soep en de patatten. Ik weet nog toen een paar skinheads een Afrikaanse man hadden geslagen, het was dagenlang voorpagina nieuws, en terecht. [/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=verdana, arial]Deze situatie wordt verzwegen, verdoezeld en ik zou er niet van verschieten dat De Morgen of een andere staatskrant morgen afkomt met de melding dat de man het zelf gezocht had, en als hij sterft dat het niet zo erg is want hij heeft toch een zwak hart. [/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=verdana, arial]Ik kots ervan om steeds meer en meer behandeld te worden als een insect, een autochtoon die je zonder al te veel problemen mag doodtrappen e of slaan. Ik ben woest, en niet zozeer op dat crapuul dat dit gedaan heeft maar op de staat en de multikullovers die dit steeds weer minimaliseren. [/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=verdana, arial]Ik hoop dat Sarkozy wint en dat zoals beloofd door het crapuul de hel losbreekt in Frankrijk, en als het regent in Frankrijk dan druppelt het in Brussel. Misschien is er wel een kleine revolutie nodig om terug orde op zaken te stellen. [/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=verdana, arial]Want dit kan niet langer meer. Waar zijn die politici die steeds op de eerst rij lopen als een allochtoon iets overkomt, waar zit de GEDAPO die een bataljon advocaten in dienst heeft om de autochtoon te vervolgen met kritiek en waar zit die klote pers die alles mee help verzwijgen en verdoezelen? [/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=verdana, arial][/SIZE][/FONT]
Link: Soswatch
Op VTM werd hiervan melding gemaakt.
Op canvas 20.00 u niet dacht ik?
kan iemand hierover zekerheid geven?
satiper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 14:10   #96
satiper
Minister-President

satiper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riksken Bekijk bericht
Ik weet niet of het klopt, maar hoorde gisteren vertellen dat de daders er op 2 na niet echt als oude belgen uitzagen. Maar dat doet inderdaad niks ter zake. Keihard aanpakken. Zulk uitschot hoort hier niet thuis. Allochtoontjes netjes terug op het vliegtuig en straf uitzitten in land van herkomt, samen met de ouders en eventueel grootouders, en natuurlijk nooit meer terugkomen. Al hun bezittingen confisqeren om het slachhtoffer en zijn familie schadeloos te stellen.
Autochtoontjes die erbij waren verdienen en even strenge straf en een lange gevangenisstraf.
Een woord ervoor : krapuul van het laagste allooi en duidelijke producten van onze linkse materialistische, liberale respectloze maatschappij.
Bedankt, ruggegraatloze politiekers.
akkoord
satiper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 14:10   #97
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vandaar dat ik dus zei dat de oorzaken wel wat complexer en diverser zijn dan jij eerst deed uitschijnen.
Nee,ze zijn niet complex en divers.

Egoïsme en hebzucht.
Uitbuiting en verwaarlozing.
Gebrek aan ruimte om zich uit te leven en bewijzen.

Daarbij heb je natuurlijk ook nog degene die zelfs onder de beste omstandingheden crimineel worden, zuiver voor de kik en de geestes gestoorden.
Oud 6 mei 2007, 15:10   #98
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Edina, beweren dat Circe geen mening heeft is kleinerend, en mensen vergelijken met kevers zoals Mittgard doet, beledigend.
Ik vraag me af of jullie en zeker jij Edina die vaak de mond vol heeft over respect, ooit stil staat bij je eigen gedrag en uitlatingen op het forum hier.

Je lijkt zeker te weten om wie het hier gaat Edina, dan mag ik aannemen dat je de daders persoonlijk kent? Of iemand autochtoon is, of allochtoon zegt tegenwoordig niets, de meeste jongeren van andere origine hebben ene Belgische identiteitskaart, en anderen zoals veel Nederlanders bijvoorbeeld die in Vlaanderen wonen dan weer niet.
Dus tenzij je de daders persoonlijk kent speculeer je niet zo goed als Circe dee, dus waar heb jij het nu eigenlijk over?

Mij kan het niet schelen welke origine deze jongeren hebben, wel is het erg verontrustend dat jongeren die soort gedrag stellen, de man en dit was op het nieuws te zien, werd zowat doodgetrapt, puur voor de lol leek het en niemand greep in?
Net als Circe voelde ik bij de beelden pure afschuw, wat daar is gebeurt is verschrikkelijk en veelzeggend, jongeren krijgen vaak blijkbaar geen enkel normbesef meer mee. Bovendien zijn jongeren die dit gedrag stellen zeker niet aan hun proefstuk bezig, het moet een groepje zijn wat reeds eerder geweldadig gedrag vertoonde, anders kom je er niet toe die daad te stellen. Wel besteed de media er inderdaad wel bijzonder weinig aandacht aan!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 15:36   #99
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Edina, beweren dat Circe geen mening heeft is kleinerend, en mensen vergelijken met kevers zoals Mittgard doet, beledigend.
Ik vraag me af of jullie en zeker jij Edina die vaak de mond vol heeft over respect, ooit stil staat bij je eigen gedrag en uitlatingen op het forum hier.

Je lijkt zeker te weten om wie het hier gaat Edina, dan mag ik aannemen dat je de daders persoonlijk kent? Of iemand autochtoon is, of allochtoon zegt tegenwoordig niets, de meeste jongeren van andere origine hebben ene Belgische identiteitskaart, en anderen zoals veel Nederlanders bijvoorbeeld die in Vlaanderen wonen dan weer niet.
Dus tenzij je de daders persoonlijk kent speculeer je niet zo goed als Circe dee, dus waar heb jij het nu eigenlijk over?

Mij kan het niet schelen welke origine deze jongeren hebben, wel is het erg verontrustend dat jongeren die soort gedrag stellen, de man en dit was op het nieuws te zien, werd zowat doodgetrapt, puur voor de lol leek het en niemand greep in?
Net als Circe voelde ik bij de beelden pure afschuw, wat daar is gebeurt is verschrikkelijk en veelzeggend, jongeren krijgen vaak blijkbaar geen enkel normbesef meer mee. Bovendien zijn jongeren die dit gedrag stellen zeker niet aan hun proefstuk bezig, het moet een groepje zijn wat reeds eerder geweldadig gedrag vertoonde, anders kom je er niet toe die daad te stellen. Wel besteed de media er inderdaad wel bijzonder weinig aandacht aan!
Dat deze jongeren niet aan hun proefstuk bezig waren is bijna zekers.
Dat de man werd geschopt en in het ziekenhuis werd geholpen, was volgens mij niet voor de lol, maar eerder een manier om aan hun volgende slachtoffers duidelijk te maken dat ze beter kunnen mee werken en niet moeilijk moeten doen.

Dat de media hier weinig aandacht aan geeft, is waarschijnlijk tegen de zin van deze jongeren en zal hen volgende keer mss nog erger doen handelen.

Want echter ook niet uit het oog mag verloren worden, is dat er in Vlaanderen reeds veel bendes bestaan en dit een manier van duidelijk maken aan de andere bendes is om te laten zien wie daar de baas is en van wie dat stuk land is.

Het is hier echt wel erger gesteld met de bende-vormingen dan men tot nu toe wil toegeven hoor.
Oud 6 mei 2007, 16:23   #100
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zal zeker niet beweren dat de rechtsstaat die we kennen perfect werkt, hé.

Dat vind ik echter zeker geen reden om die maar gelijk buitenspel te zetten.
Integendeel, de rechtsstaat moet dringend versterkt en verbeterd worden, en dat is volgens mij zelfs een absolute prioriteit. De samenleving kan daar alleen maar wel bij varen.

Er zijn - zelfs binnen de gerechtelijke wereld - heel wat mensen die dat ook vinden, en dat doet mij veel plezier.
Nu nog in de praktijk brengen é.
En deze mensen die dat ook vinden, wat doen ze? Of "vinden" ze enkel maar.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be