![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zeg maar aan je vriendin dat ze voor alle zekerheid VB stemt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() En flamingantisch... Maar niettemin is er spijtig genoeg geen enkel ander leesbaar dagblad in België.
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() manmanman ... goed dat ik zelf mag kiezen, als de bij DS daar nu nog eens iets zouden aan kunnen doen hé ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ook ik heb voor "spek en bonen" meegedaan en kom iets links boven van het midden bij Spirit terecht. Waarschijnlijk klopt dit wel ,hoewel ik deze partij niet ken van de TV. Laatst gewijzigd door I amsterdam : 14 mei 2007 om 09:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk zou SPA, Groen, VLD, CD&V, NVA, Spiriet, allemaal in 't midden moeten staan, we creëren daar een nieuwe klasse voor, : "eenheidsworst" links staat dan CAP en PVDA en Rechts staat dan VB. Dat is de huidige realiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() komaan de standaard da is een regimegazet, net zoals de morgen, het GVA, het laatste nieuws, het BVL , het nieuwsblad en de gentenaar... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die tijd is jammer genoeg al 20 jaar voorbij.
Citaat:
(Ik kan dat niet lezen omwille van mijn bloeddruk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel je voor.... ![]()
![]() |
![]() |
#94 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Het zal rap gedaan zijn met elentrik te pikken om illegaal plantjes te kweken. Citaat:
kweeni, zolang dat geld opbrengt voor het EU circus zie ik daar geen probleem in. Citaat:
Citaat:
![]() Dat lijkt logisch in eerste instantie , maar bij bepaalde propaganda zou een waarschuwing vooraf mogen komen zoals dit tegenwoordig bij DVD filmkes is: bijv. een icoontje van pinocio, een hakenkruis, een koffertje met geld enz... Want de man in de straat gelooft nogal rap wat er in 'zijn' gazet staat ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zodra je partijen kent dan weet je niet meer wat je moet stemmen. Dus dan zit je nog met een probleem. ![]() Ik zou ook niet weten wat ik in Vlaanderen zou moeten stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2. De Morgen is totaal onleesbaar: een rioolkrant; Om van de slechte buitenlandsredactie nog maar te zwijgen. Het enige waar De Morgen goed in in is cultuur. En voor cultuur koop ik geen gazetten. Enfin, zowiezo is het in Vlaanderen zeer slecht gesteld met de zogenaamde 'kwaliteitskranten'. En dan haalt men steeds de beperkte markt voor Vlaamse gazetten aan als excuus. Maar Portugal heeft bijvoorbeeld ongeveer evenveel inwoners en er is toch een wereld van verschil met bijvoorbeeld kranten als de Publico.
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En blijkbaar is het al lang geleden dat ge de Standaard nog eens gelezen hebt. Hun pogingen, om samen met LeSoir, hun lezers nog meer Belgischgezind te maken, deden mij meer aan de gva denken.
|
![]() |
![]() |