![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daarenboven: het is leerrijk om soms eens af te dalen in de verstikkende catacomben van de maatschappelijke zelfkant...
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is jammer dat deze, toch zeer positieve draad over de door vriend en tegenstander gemiste Superstaaf, zo naar beneden wordt gehaald. Wie weet zijn juist dit soort pretentieuze nep-democraten en wauwelaars er de oorzaak van dat wij hier op intellectueel droog zaad zijn komen te zitten.
Straks wordt deze draad ook nog gesloten wegens schelden en persoonlijke aanvallen. Een mens zou het hier voor minder voor bekeken houden....
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 16 juni 2007 om 13:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Beledigingen als de deze dan ook hé?
Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | ||
|
![]() Citaat:
ps: van waar komt die ik snap het niet helemaal juist? ![]() Citaat:
Frustratie? Onmacht? Misschien wie weet... Nogtans moet ik toch even stipuleren dat ik geen "haatgewauwel" uitkraam... Het komt misschien zo over voor sommigen maar dan zouden deze best even mediteren over de twee bovenstaande woorden. OOooh en btw ik snap de draad wel hoor inderdaad superstaaf was goede forumer heb nog een paar van zijn posts gelezen vroeger! Het kan zijn...spijtig dat ik het nooit heb mogen meemaken dan (ben nooit in discussie getreden met hem denk ik...). Ik denk wel dat de persoon inderdaad koelbloedig genoeg was om mij "op een hoger niveau te tillen" posts zoals die van u en andere haatspuwers (lees: carlgustaf, knuppel, robert t, ...) doen me weinig... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niets kwetst meer dan de waarheid.
Wij floten met zijn allen Internaut terug maar jij verdedigt even lustig je laaghartige soortgenoten. En d�*t is nu het verschil tussen jullie en ons....
![]() |
#87 |
|
![]() ik vrees dat hij overleden is
![]() nee, ik weet ni. Maar het zou kunnen e? Mensen gaan nu eenmaal dood. wie weet een auto-ongeval ofzo. Tleven kan rap gaan....
![]() |
#88 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Internaut, besef jij eigenlijk wel wat jij hier neerschrijft ? Hoe zwart-wit, agressief en gevaarlijk dit schrijfsel overkomt ? Ik heb een gevoel dat je op een planeet leeft waar géén nuances zijn... Dat je op een planeet leeft waar luisteren niet in het woordenboek staat maar veroordelen wel ... Aangezien de media, langs Vlaamse en franstalige kant, dikwijls de 'ergste' houdingen belichten, dus meningen zoals de mening die jij hier neerschrijft, begrijp ik waarom sommige Franstaligen (die ook nier bepaald genuanceerd denken) een negatieve mening ten opzichte van Vlamingen hebben.
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
Soortgenoot? trouwens waar ligt de link tussen mij en internaut? ![]() pffff mensen kunnen nogal es overdrijven seg... Je mag iemand niet eens wijzen op z'n fouten of hij vliegt onmiddelijk in je haren. Laat staat een vber of je hebt de hele mataclan in minder dan een zucht in je haar... ![]() Dit is spijtig! Maar u heeft gelijk dat deze draad hier zeker niet over hoeft te gaan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat denk je dan hier van, Brusseleir?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 16 juni 2007 om 13:57. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() By the way.
Yann is NOOIT terechtgewezen door zijn toenmalige partijgenoten, noch enige andere 'fatsoenlijke Belg'.
![]() |
#92 | ||
|
![]() Citaat:
hier één van superstaaf: Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben over het algemeen zeer voorzichtig met de aard van mijn postings. Iemand beledigen is niet mijn ding. Heb je trouwens de
berichten van dit individu als eens ontleed? Ik denk het niet, je zou dan niet zo selectief verontwaardigd zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() En jij mag beleefd blijven als het u belieft!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar had ook niemand problemen mee. Maar owee als een Vlaams-nationalist eens de zuivere waarheid zegt over een of andere prententieuze wauwelaar.... ![]()
![]() |
![]() |
#96 |
Minister
|
![]() Gelieve beleefd te blijven langs beide zijden. Ik ga de thread voorlopig niet sluiten, maar ik hoop dat jullie het persoonlijke pad inruilen voor het argumentatieve.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Deze thread zullen we proper houden en onderlinge twisten zullen per pb worden verdergezet indien nodig... Maar toch even vragen in hoeverre moet het "argumentatieve" argumentvol zijn in het onderdeel "over koetjes en kalfjes"? ![]() De groeten largo_w |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 16 juni 2007 om 17:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik mis Superstaaf ook.
Ik heb ergens gehoord dat hij wou kappen met zijn verslaving en dat kan ik heel goed begrijpen.