Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Zijn dergelijke verregaande vormen van SM aanvaardbaar?
Ja hoor, geen probleem 20 44,44%
Neen, dit gaat te ver 25 55,56%
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 18 mei 2009, 17:53   #81
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
De wetgever heeft zich niet te moeien met het seksleven van om het even wie. Als die mensen daar zelf voor kiezen, dan heeft een ander daar verder geen zaken mee. Very "SM-rechter"-like moet ik zeggen, maar bekrompenheid is van alle tijden...
Feit is dat " dokter Steve " zich verrijkte op de kap van zwakzinnigen, zich schuldig maakte aan slagen en verwondingen, die het gevaar der betrokkenen in gevaar kon brengen, en blijkbaar van kwaad naar erger evolueerde. Verder zette hij de films van zijn nep-operaties op internet, een soort snuff-movie met vrijwillige mafketels in de hoofdrol , die nog andere , daarnaar kijkende gestoorden slechte ideeën zou kunnen geven.
Neem dat iemand onder invloed van drugs zich tot " dokter Steve " keert en hem geld geeft om zijn ballen er af te snijden. Als die drugs uitgewerkt zijn is hij mischien niet zo gelukkig meer ?
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2009, 18:26   #82
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
Feit is dat " dokter Steve " zich verrijkte op de kap van zwakzinnigen, zich schuldig maakte aan slagen en verwondingen, die het gevaar der betrokkenen in gevaar kon brengen, en blijkbaar van kwaad naar erger evolueerde. Verder zette hij de films van zijn nep-operaties op internet, een soort snuff-movie met vrijwillige mafketels in de hoofdrol , die nog andere , daarnaar kijkende gestoorden slechte ideeën zou kunnen geven.
Neem dat iemand onder invloed van drugs zich tot " dokter Steve " keert en hem geld geeft om zijn ballen er af te snijden. Als die drugs uitgewerkt zijn is hij mischien niet zo gelukkig meer ?
Feit is dat jij deze post doet terwijl een negerke jou dienst doet als stoel en een ander arm schaap zich de pleuris staat te trappen met een dynamo om je elektriciteit te leveren... Ik kan ook dingen uitvinden hoor...

Jouw feiten zie ik in die artikels nergens staan...

Als die kerel zich officieel voor dokter uitgaf, dan is hij strafbaar omdat hij een beschermde titel voert, maar verder is het aan elke sm-freak om te bepalen hoe ver hij of zij wil gaan. Een ander heeft daar geen zaken mee...

Laatst gewijzigd door Sfax : 18 mei 2009 om 18:27.
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2009, 07:30   #83
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Feit is dat jij deze post doet terwijl een negerke jou dienst doet als stoel en een ander arm schaap zich de pleuris staat te trappen met een dynamo om je elektriciteit te leveren... Ik kan ook dingen uitvinden hoor...
Jouw feiten zie ik in die artikels nergens staan...

Als die kerel zich officieel voor dokter uitgaf, dan is hij strafbaar omdat hij een beschermde titel voert, maar verder is het aan elke sm-freak om te bepalen hoe ver hij of zij wil gaan. Een ander heeft daar geen zaken mee...
Wat hij deed is dus inderdaad strafbaar. Dank je dit te bevestigen, zoveel had ik niet verwacht.
Dat je dingen kan uitvinden had ik al begrepen.
Verder, sm-freaks die hun kut laten dichtnaaien, of ballen en/of lul laten afkappen mogen dat inderdaad, alhoewel een psychiatrisch onderzoek hier toch geen luxe zou zijn , maar degene die deze handelingen uitvoert, blijft strafbaar, al zijn ze er zelf vragende partij van, en al draagt de persoon in kwestie nu een valse dokterstitel of niet. Dat blijven slagen en verwondingen, en indien er complicaties zijn, en één der freaks sterft, zelfs moord, en met voobedachte rade.
Oud 19 mei 2009, 11:00   #84
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat hij deed is dus inderdaad strafbaar. Dank je dit te bevestigen, zoveel had ik niet verwacht.
Dat je dingen kan uitvinden had ik al begrepen.
Och gut, *pat pat*

En tuurlijk is hij strafbaar omdat hij een beschermde titel voerde, maar da's dan ook alles.

Citaat:
Verder, sm-freaks die hun kut laten dichtnaaien, of ballen en/of lul laten afkappen mogen dat inderdaad, alhoewel een psychiatrisch onderzoek hier toch geen luxe zou zijn , maar degene die deze handelingen uitvoert, blijft strafbaar, al zijn ze er zelf vragende partij van, en al draagt de persoon in kwestie nu een valse dokterstitel of niet.
Nope, daar is niets strafbaar aan; ieder kiest wat hij zij vrijwillig laat doen met zijn of haar lichaam.
Moest wat jij zegt kloppen, dan is elke tattoo/piercing shop in overtreding.

Citaat:
Dat blijven slagen en verwondingen, en indien er complicaties zijn, en één der freaks sterft, zelfs moord, en met voobedachte rade.
Niet dus...

But as said, bekrompenheid is van alle tijden.
Oud 19 mei 2009, 11:03   #85
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Ik vind tenandere dat het laten amputeren van gezonde organen, getuigt van een zieke geest.
ik vind dat gij een zieke geest hebt.

Waar staan we nu?
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2009, 14:20   #86
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Och gut, *pat pat*

En tuurlijk is hij strafbaar omdat hij een beschermde titel voerde, maar da's dan ook alles.

Nope, daar is niets strafbaar aan; ieder kiest wat hij zij vrijwillig laat doen met zijn of haar lichaam.
Moest wat jij zegt kloppen, dan is elke tattoo/piercing shop in overtreding.

Niet dus...

But as said, bekrompenheid is van alle tijden.
Als ik zeg dat ik zelfverminking , die levenslange handicaps, en zelfs de dood kunnen veroorzaken getuigen vind van een zieke geest ben ik bekrompen ? Het zij zo...Ik vraag me wel af wat jij bent ?
Oud 19 mei 2009, 14:59   #87
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Als ik zeg dat ik zelfverminking , die levenslange handicaps, en zelfs de dood kunnen veroorzaken getuigen vind van een zieke geest ben ik bekrompen ? Het zij zo...Ik vraag me wel af wat jij bent ?
Iemand die niet de behoefte heeft zich te gaan moeien met wat anderen met of in hun seksleven doen. Niemand heeft zich te moeien met wat ik doe en ik heb me niet te moeien met wat anderen doen. Is dat zo moeilijk om in te zien?

Als iemand tevreden is met rechttoe rechtaan, één keer per week missionaris met het licht uit, dan is dat zijn/haar zaak. Als iemand het leuk vindt om er een minnaar/minnares of meerdere exemplaren daarvan te hebben, dan is dan zijn/haar zaak. Als een koppel een open relatie heeft en aan partnerruil doet, dan is dat hun zaak. Als iemand zijn of haar kick haalt uit SM dan is dat diens zaak en als dat zich vertaalt in dichtgenaaide vagina's of afgesneden ballen, dan is dat ook diens zaak. See how much I care. In al die gevallen is dat hun eigen privé en hun eigen privéleven dus ze moeten vooral doen wat ze niet laten kunnen.
Oud 19 mei 2009, 23:14   #88
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Iemand die niet de behoefte heeft zich te gaan moeien met wat anderen met of in hun seksleven doen. Niemand heeft zich te moeien met wat ik doe en ik heb me niet te moeien met wat anderen doen. Is dat zo moeilijk om in te zien?

Als iemand tevreden is met rechttoe rechtaan, één keer per week missionaris met het licht uit, dan is dat zijn/haar zaak. Als iemand het leuk vindt om er een minnaar/minnares of meerdere exemplaren daarvan te hebben, dan is dan zijn/haar zaak. Als een koppel een open relatie heeft en aan partnerruil doet, dan is dat hun zaak. Als iemand zijn of haar kick haalt uit SM dan is dat diens zaak en als dat zich vertaalt in dichtgenaaide vagina's of afgesneden ballen, dan is dat ook diens zaak. See how much I care. In al die gevallen is dat hun eigen privé en hun eigen privéleven dus ze moeten vooral doen wat ze niet laten kunnen.
De 100 % pure individualist !
Ik hoop dat je ooit eens dringend hulp nodig hebt , en dat de enige persoon die je kan helpen dan zegt : " Dat zijn mijn zaken niet ! See how much a care ..." .

Laatst gewijzigd door beste vriend : 19 mei 2009 om 23:16.
Oud 20 mei 2009, 08:07   #89
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
De 100 % pure individualist !
Ik hoop dat je ooit eens dringend hulp nodig hebt , en dat de enige persoon die je kan helpen dan zegt : " Dat zijn mijn zaken niet ! See how much a care ..." .
Argumentele waarde: 0

Oud 20 mei 2009, 09:20   #90
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Argumentele waarde: 0

Ik hoef met jou over dit zaakje niet meer te " argumenteren " : jij vind die krankzinnige stoten zoals zelfverminking allemaal dik in orde ( het kan je niet schelen ), en ik vind dat die een vijs los hebben, en dat daar geld uit slaat, gestopt en gestraft dient te worden. Punt uit. meer heb ik daar niet over te zeggen. Je mag nu het laatste woord hebben , als je er op staat, anders ga je mischien niet kunnen slapen vannacht.
Oud 20 mei 2009, 09:22   #91
beste vriend
Banneling

Standaard vijs los...

Citaat:
Ik hoef met jou over dit zaakje niet meer te " argumenteren " : jij vind die krankzinnige stoten zoals zelfverminking allemaal dik in orde ( het kan je niet schelen ), en ik vind dat die een vijs los hebben, en dat wie daar geld uit slaat, gestopt en gestraft dient te worden. Punt uit. Meer heb ik daar niet over te zeggen. Je mag nu het laatste woord hebben , als je er op staat, anders ga je mischien niet kunnen slapen vannacht.
Oud 20 mei 2009, 11:20   #92
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik hoef met jou over dit zaakje niet meer te " argumenteren " : jij vind die krankzinnige stoten zoals zelfverminking allemaal dik in orde ( het kan je niet schelen ), en ik vind dat die een vijs los hebben, en dat daar geld uit slaat, gestopt en gestraft dient te worden. Punt uit. meer heb ik daar niet over te zeggen. Je mag nu het laatste woord hebben , als je er op staat, anders ga je mischien niet kunnen slapen vannacht.
Bekrompen en dan nog eens een moeial; mooie combinatie is dat
Oud 21 mei 2009, 15:49   #93
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Bekrompen en dan nog eens een moeial; mooie combinatie is dat
Wat ik over zelfverminking gezegd hebn wil ik wel even nuanceren, er zijn uitzonderingen ! Als jij je geslachtsdelen zou afkappen, zou ik daar hartelijk mee kunnen lachen, in alle oprechtheid
Dus je ziet, ZO bekompen ben ik niet. Er valt best wel met mij te praten.
Oud 21 mei 2009, 23:45   #94
Goldband
Parlementslid

Goldband's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ze hebben in Vlaanderen nog maar pas een wet gestemd dat seks met dieren strafbaar is.
Dat vond ik overbodig: de wet op de dierenbescherming volstond volgens mij.
Volstond niet, gezien de vraag of seks met een dier gelijkstaat aan mishandeling.

http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...mf19012006_059

Off topic, maar jij bent begonnen
Oud 22 mei 2009, 00:08   #95
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
No fucking way, elke mens mag beslissen wat hij met zijn eigen lichaam doet.
Of hij nu zijn lul er laat afsnijden of haar kut laat dichtnaaien wat kan het u of mij schelen?
Er worden toch ook amputaties uitgevoerd op volstrekt normale ledematen omdat de patient al jaren problemen heeft met die voet of die hand of dat been (in het koppeke).

Het enige probleem dat er hier is is da illegale uitoefening van geneeskunde...hoewel...een kut dichtnaaien lijkt mij geen zware ingreep, maar iemand zijn geslachtsdeel afsnijden lijkt mij al wel een serieuze ingreep.

Iedereen doet en laat wat hij wil met zijn lichaam.
Onbeperkt?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be