![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
Bekijk resultaten enquête: Uw score voor Bart de Wever? | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
5 | 12,20% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,44% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
11 | 26,83% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
24 | 58,54% |
Aantal stemmers: 41. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Samenvatting komt van de makers en te lezen op vrtnieuws.net
#82 |
Minister-President
|
![]() De grootste verdienste van BDW op dit ogenblik is dat er dankzij zijn redelijke houding en objectieve analyses meer en meer Vlamingen overtuigd geraken dat België op termijn ten dode is opgeschreven.
|
![]() |
![]() |
#83 |
Europees Commissaris
|
![]() idd, maar de vrt maakte duidelijk een fout en zagen te laat in dat zelfs met agressie bdw niet uit zijn lood te slaan was. Maar zijn woorden nog eens neerpennen, nee, daar zal je niet op moeten rekenen... zijn antwoorden waren TE goed voor die slinkse vrt...
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#85 |
Staatssecretaris
|
![]() zeer goede debater die BDW, spijtig dat ze een kartel vormen met cd&v, samen zou er een veel groter natuurlijk kartel mogelijk zijn, helaas bestaat dit (nog) niet...
|
![]() |
![]() |
#86 |
Gouverneur
|
![]() In vergelijking met de samenvatting in De Morgen is dit een meesterwerkje. Daar stond gewoon dat bleek dat BDW een diepe haat heeft tegenover groen! omwille van een foto waar hij met Lepen op stond. Hoe dat iemand zo kan liegen kan ik echt niet begrijpen.
|
![]() |
![]() |
#87 |
Gouverneur
|
![]() Dit stond er in De Morgen:
Moe Meer nieuws was er te rapen in het gloednieuwe politieke programma van de VRT, De keien van de Wetstraat. Daarin laat Bart De Wever weten dat hij gevoeliger is "dan men zou denken". De N-VA-voorzitter is na tachtig dagen onderhandelen overigens ook "moeër dan ik ooit geweest ben. Ik heb het gevoel van een soldaat die al tachtig dagen aan een stuk aan het front heeft gestaan. Dat je een beetje Battle shock begint te krijgen. Alles begint te haperen." Wat niet begint te haperen bij De Wever, is zijn afkeer voor al wat Groen! is. Hij zegt in het programma dat hij, als hij Vera Dua was, zich diep zou schamen. Naar aanleiding van de publicatie van een foto van De Wever met Le Pen had Dua namelijk gezegd dat de N-VA als partij het verst verwijdert is van de groenen en een intolerante visie op de maatschappij heeft. |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#89 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het was een sterk interview zonder meer, maar dit soort van adoratie associeer ik toch eerder met tienermeisjes en popsterren dan met politiek hoor. ![]() Persoonlijk vind ik het niet spijtig dat Dewever niet bij het VB is, want 1. hij hoort er niet thuis en 2. dan zou hij mee achter het cordon zitten. Mbt 1: 2 redenen: * Dewever is niet gehaast om onafhankelijk te worden. (Ik geloof niet dat we ons nog kunnen permiteren lang te wachten) * Dewever houdt zich altijd erg op de vlakte mbt de multicul. (Ik geloof dat verandering op dat vlak nog dringender is dan onafhankelijkheid en dat de gevolgen van voortzetting van het huidige beleid nog veel catastrofaler zullen zijn dan van een voortzetting van België). Mbt 2: puur strategisch. * Dewever bij het VB zou mee achter het cs worden gestoken, hij is dan nuttiger in kartel met CD&V. |
|
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() Tja als je het niet met inhoud kan halen...rood is dood, dat ze dat bij De Morgen maar eens goed in hun oren knopen!
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou "De Morgen" objectief moeten zijn. Geen enkele krant is dat.
#94 |
Staatssecretaris
|
![]() Het belgisch staatsblad wel.
|
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() Juist, er is echter wel een groot verschil tussen objectief zijn en het waarheidsgetrouw verslagen van de gebeurtenissen.
#96 |
|
![]() Kim, Nr.10 en Spliff hebben duidelijk gestemd zonder de uitzending te hebben gezien.
![]()
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het hangt er maar vanaf wat jij met "waarheidsgetrouw" bedoelt. Elk individu zal dat anders interpreteren, dus ook die journalist van "De Morgen". Wat mij betreft : De Wever is welbespraakt, maar dat is niks nieuw. Maar ik zie geen enkele reden om hem plots te gaan bewieroken, ook al is hij een beschaafd mens itt Dewinter.
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou iedereen plots moeten gaan "vallen" voor De Wever ?
#100 |
Europees Commissaris
|
![]() ehh, foutje dus : de keien heb ik wél gezien... sliep nog half en dacht aan de andere uitzending waar je kon sms-en