![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik hang de liberaal niet uit. ik ben niet achterbaks. ik ben een liberaal en dat heb ik van het begin ook tegen iedereen gezegd. niet iedereen heeft er een probleem mee zich te outen voor wat ie is he -
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 september 2007 om 22:15. |
![]() |
![]() |
#82 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
niet dat hij er zelf alles aan kan doen, maar er valt nu eenmaal niet veel mee te beginnen dramatiek alom... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() salut en de kost ik ga er nog ene rollen ![]() Laatst gewijzigd door Bokkerijder : 8 september 2007 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
ik vind dat biezonder raar wat mij ook opvalt dat is dat tony blijkbaar niet gelijk is aan debbie in deze discussie ( speciale uitzonderingsregel van commies die ik niet ken ofzo ? ![]() tony mag geen indianenverhaaltjes vertellen maar debbie wel (op tony s forum dan nog wel ) hoe zou dat toch allemaal komen ![]() en echt je mag me nu geloven of niet he maar ik snap er ook niks meer van hoor ![]() stop best gewoon allemaal met indianenverhaaltjes vertellen - zowel tony als debbie als limburgse leeuw !!!! vraag geen aandacht om de aandacht maar alleen als het echt nodig is dus !!!! en ik moet dat sprookje over dat kind dat fakete dat het verdronk nu toch ook niet nog gaan vertellen om het duidelijk te maken he mensen ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 september 2007 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() ja in plaats van de confrontatie met jezelf aan te gaan en inhoudelijk te antwoorden op mijn vraag vlucht je maar weer en rook je er nog maar eentje. dan ben je in ieder geval braaf.
braaf leeuwke slaapwel ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 september 2007 om 22:30. |
![]() |
![]() |
#86 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
ik heb intussen geen forum meer nodig, zal een eigen blog maken zodat ik geen last meer heb van allerlei indianenverhalenvertellers en fake-nicks en onnozele personen die de zaken komen compliceren en bemoeilijken de enige fout die ik ooit gemaakt heb is proberen samen met armen iets te ondernemen ik kan me beter wenden tot de echte revolutionaire krachten die er nog zijn in dit land ipv tot allerlei would-be 'echte armen' en andere goeroe's die er een spelleke van maken om elkaar te bannen en elkaar onderling af te slachten ik zal me voornamelijk bepalen tot de strijd van de mensen zonder papieren, zodat we elkaar zeker niet teveel meer voor de voeten lopen want voor mij stopt dat hele verhaal hier, ik heb geen behoefte aan nog meer meelijwekkende pathetische uitlatingen allerlei van een duveltje382, noch aan ridicuul liberalistisch gezever uwerzijds, om van de rest nog maar te zwijgen |
|
![]() |
![]() |
#87 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() insgelijks
|
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() indien je niet objectief kan zijn en idd langs de ene kant aanstoot neemt aan het pathetisch gezeik van duveltje en niet aan dat van debbie dan kan je idd beter een eigen blog starten en hoor je op een forum dat neutraliteit beoogd zeker niet thuis. ( ttz wel nog eventueel als bezoeker maar zeker niet als organisator )
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 september 2007 om 22:35. |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je wenst Duiveltje toe dat hij snel dood gaat zodat jij koffiekoeken kan gaan eten, je wenst mij toe dat ik snel aan kanker krepeer zodat je kan komen zijken op mijn graf. ![]() Kobaf, je bent verbrandt in armoedeland en ver daarbuiten ook. Laatst gewijzigd door debbie : 8 september 2007 om 22:36. |
|
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 september 2007 om 22:39. |
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als er één mens in België rond loopt die geen recht meer heeft om gelijk wie de les te spellen, dan ben jij dat wel. |
|
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
ik mag namelijk gerust van mening zijn dat jij kanker verdient en ik mag ook gerust hopen dat je kanker krijgt nogmaals jammer mss voor jullie maar niet alle armen zijn achterbaks en durven niet zeggen wat ze van een ander vinden hoor
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 september 2007 om 22:49. |
|
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() zal ik trouwens de dreigmails met de haiders erbij hier eens posten die ik en mijn ouders van ons vredelievende bokkerijdertje ontving omdat debbie zijn limburgse kop had zot gemaakt omdat ze weer eens behoeft had aan medelijden ? of zullen we het zo laten en gaan slapen ? je zegt het maar hoor
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik mag gewoon nergens meer iets posten zonder dat je er één of andere achterlijke opmerking op geeft. Kleutergedrag is dat, je maakt je zooooo vreselijk belachelijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() tja als uitgerekend jij duveltje komt verwijten om ziekelijke drang naar aandacht te hebben wat wil je dan ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 september 2007 om 22:53. |
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() moment
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 september 2007 om 22:56. |
![]() |
![]() |
#98 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
als ik jou was zou ik hulp zoeken...en dringend indianenverhalen van neutrale liberalen... ![]() |
|
![]() |