![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() En wat de RTBF betreft, ik heb altijd de indruk als ik hun journaal spreek dat er een boodschap op het scherm zou moeten verschijnen "tot u spreekt de PS". Niet alleen is de rode kleur dominant aanwezig, als er schandalen zijn binnen de PS is dat steevast het laatste punt in het nieuws. ![]() Citaat:
![]() ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
||
![]() |
![]() |
#82 |
|
![]() Neen, ik vergeleek mijn visie gewoon met die van Karel Dillen.
Wel een interessante gedachtegang, Onkelinx een Vlaamse... ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 3 december 2007 om 18:17. |
![]() |
![]() |
#83 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() resoluties ondertekenen ,kan het kleinste kind, ze kunnen waarmaken is een gave kunst die leterme niet heeft,..
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#85 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ok, de liberalen willen praten en staan op 1 lijn, maar daar zit ook een strategie achter hoor. Het bal ligt in het kamp van de Roomse familie, dus zij zullen verantwoordelijk worden geacht voor het blokkeren van de formatie. Het enige waar ik me totnutoe aan erger, is dat Leterme per se eerste minister wil worden. Ik heb er geen probleem mij dat Reynders (of Verhofstad) numéro uno zou worden. Indien het kartel (grotendeels) hun beloften qua staatshervorming en voornamelijk B-H-V kunnen verzilveren, weet ik op wie ik bij de volgende verkiezingen ga stemmen. |
||
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
Het wordt tijd dat alle Vlaams nationale krachten een tegenreactie op gang brengen om Yves Leterme en het Vlaams kartel te steunen. Vlaams Belang, NSV, KVHV, Voorpost, TAK, VVB dienen hun verantwoordelijkheid op te nemen. |
|
![]() |
![]() |
#87 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jammer genoeg zijn die Vlaamse krachten erg verdeeld...
![]() Arm Vlaanderen. |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ofwel stellen ze zich achter de formateur, ofwel zeggen ze ronduit dat ze die eisen niet steunen. Maar de formateur de dieperik inhelpen, en dan stellen dat je voor dezelfde Vlaamse eisen staat, tja, dat KAN ALLEEN MAAR VAN DE LEUGENACHTIGE VERRADERLIJKE vld KOMEN.
![]() |
#90 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat Vlaanderen nodig heeft is een sterk Vlaams front vanuit alle partijen, die elk de Vlaamse eisen voor een staatshervorming ondersteunen. Verdeeldheid zaaien is niet de oplossing. Op dat gebied kunnen we nog het een en ander leren van de Franstaligen. |
|
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Verrader van Vlaendren! Verboden het nuchter te bekijken!! Eerst drie Duvels drinken en een Vlaamsnationalistische bril opzetten. Vooral niet zien en zeggen dat er wéér eens een tsjevenruzie geweest is (en nog duurt) ![]() |
|
![]() |
![]() |
#94 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Goh, 't is niet dat ik me alle editorialen van de dames en heren kan herinneren maar ik meen me toch te herinneren dat de ene redacteur al meer aanleg heeft voor een onafhankelijke, kritische kijk dan de andere. En ja, bij Falter zullen zijn vorige "ervaringen" wel meespelen in zijn oordeel. Feit is en blijft dat ik niet voortdurend met voorgekauwde opinies om de oren wil worden gesmeten. Ik, en ongetwijfeld velen met mij, heb zelf een meer dan gezonde portie kritische geest om me zelf een oordeel te vellen. Te vaak stel ik echter vast dat mensen zich kost wat kost blijven wentelen in een argumentatie die kant noch wal raakt maar toch niet kunnen afstappen van hun ideeen. Ook al rijden ze zich vast, toch kunnen ze niet toegeven dat ze fout zaten, zelfs niet als dat blijkt uit de feiten. Zoiets heeft dan wat mij betreft niets meer te maken met nieuwsverstrekking, maar alles met manipulatie.
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#96 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() En Yves Desmet, is dat ook een Vlaming?
|
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#99 | |
|
![]() Citaat:
Is hij niet tegen een onafhankelijk Vlaanderen? Het gaat over Desmet he Pietje, niet over u he. |
|
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is hij niet, enkel "anti-VB" zoals elk weldenkend mens
Niet meer of minder dan de meerderheid vd bevolking. Ik zie het verband niet direct tussen Yves Desmet en mezelf.