![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als Belgie moet gered worden gaat men geen walen aanduiden om het te regelen, men grijpt terug naar de platbroek Vlaming die zal toegeven om Belgie te redden. Niet vergeten dat iedereen die een onafhankelijk Vlaanderen wil of een confederaal Belgie wil BDW en Leterme als vijand zal tegenkomen. |
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De vlaamse kiezer heeft wel iets te zeggen of gaan we de verkiezingen afschaffen? "Woord houden" is volgens mij veel invloed gaat hebben op stemgedrag. Ik denk dat je het gewoon wat te zwart inziet. Geduld is een heel mooie deugd hoor. |
|
![]() |
![]() |
#83 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#84 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
- Er is ook nog geen regering zonder staatshervorming eh... Dus we kunnen nog niet zoveel conclusies trekken uit de laatste verkiezing. In ieder geval beweegt er toch meer dan wat je vooraf had durven hopen denk ik, niet? (En ja het kan zijn dat het uiteindelijk een storm in een glas water wordt maar dat moeten we afwachten) - Ok de pers, maar een bewustzijn dat groeit onder de mensen hou je niet zomaar tegen. En als na 6 maand de wil van het volk (cfr peilingen) niet gewijzigd is, kun je wel stellen dat jan met de pet niet bereid is de media zomaar te volgen/geloven. Overigens zit Verhofstadt en de pers nu in een uiterst moeilijke situatie want als Guy niet slaagt zijn ze nu bijna verplicht om hem net als Leterme "af te maken"... |
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het is toch merkwaardig dat de koning (soms na openlijk overleg met Reynders) in tegenstelling met de verwachtingen van objectieve commentatoren en politicologen nooit een Franstalige in de vuurlijn stuurde... |
|
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is goed mogelijk maar ik zou het al heel knap vinden moesten onze Leeuwen over één honderdste karakter en lef beschikken als dat die hanen hebben. Dat zijn hier geen Leeuwen, dat zijn zelfs geen schootpoesjes.
Laatst gewijzigd door Garry : 11 december 2007 om 22:04. |
![]() |
![]() |
#88 |
Partijlid
|
![]() Wat me zorgen maakt is dat de waalse partijhoofden over mekaar vallen omwille van de postjes. Dat kan geregeld worden. De vlaamse partijen hebben principiële bezwaren tegen elkaar. Ik vermoed dat het franse blok een heel stuk hechter is dan de media laat uitschijnen.
#89 | |
|
![]() Citaat:
Mensen zoals Verhofstad en De Gught, en de lijst is nog vele langer. |
|
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: