![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#981 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#982 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Praktijkervaring mijn beste, niks boven de praktijk. Ik ken zelfs ééntje die een yacht van 80'000'000 milj bfrankskes heeft. Gespaard van zijn overuren. En een vrouwelijke agent die haar overste gaat gaan pijpen in de acanthus.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 6 april 2007 om 22:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#983 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat in uw geval dus zo is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#984 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar owee als je uw gordel eens niet aanhebt hoor. Olala ...dat is erg.
![]() |
#985 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#986 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar ik zal eens vragen in welke cafe ze nu weer zich een stuk in hun kloten zuipen alle weken en dan illegaal gaan racen.
Aan de stora bv.
![]() |
#987 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja ...naar eigen zeggen waarschijnlijk.
![]() |
#988 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen denken dikwijls ...die agenten hebben zoveel telefoonboeken dus die kunnen rap iemands nr vinden. Wel mispoes, dat is om op de "verdachte hun kop mee te slaan" Papier maakt geen afdrukken voor alle duidelijkheid. Net zoals slaan in de nieren geen afdrukken geeft.
Kan er van meespreken. En dan wisten ze nog niet eens wie ik was en waarom ik daar was.
![]() |
#989 |
Staatssecretaris
|
![]() Kan er niets gedaan worden aan deze niet aflatende lasterlijke stroom van ongefundeerde aantijgingen?
Je kan iets tegen de politie hebben, maar zo flagrant in het rond schieten gaat toch te ver... |
![]() |
![]() |
![]() |
#990 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs dat schieten vond ik ook al een brug te ver. Ikke niet hoor. Zij op mij. Staat niet in de pv natuurlijk. Ze hebben de pv zelfs een beetje "aangepast" Kwestie van safe te zitten bij de naieve mensjes die ze altijd geloven.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 6 april 2007 om 23:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#991 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De meeste weten absoluut niet wat er gebeurt met gewone mensen, wanneer ze eens opgepakt worden, wanneer ze ergens van verdacht worden. de arogantie van de politie tegenover de mensen. alleen bij de niet gewone mensen staat een heel leger van advocaten klaar om ze te verdedigen. Wanneer u een klacht neerlegt zal uw advocaat vlug antwoorden dat het moeilijk te bewijzen is. De politie is een aaneengesloten keten waaruit niets lekt. OF, er zou een afrekening moeten zijn binnen de politie. En dan weet men heel gemakkelijk hoe dat uitdraait. Een commissaris is zoals een ploegbaas op het werk. die vreet ook altij de boter. Dus, met van die getuigen geloof ik ook nog niet te veel. ze zullen wel de verzachtende omstandigheden verzwijgen, en hetgeen bezwarend is versterken. Ook op aanraden van de meester (advocaat). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#992 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef de mensen waar ze recht op hebben, een advocaat van de eerste minuut die de verhoren kan begeleiden en rapporteren waar het eventueel misgaat.
Als men niks te vrezen heeft, kan dat geen probleem zijn. Maar dat doet men liever niet natuurlijk. Dus toch een probleem? Waarschijnlijk zitten er dan ook veel minder in voorhechtenis die nadien dan mogelijks alsnog hun vrijspraak genieten. Zo los je nog een probleem op, dat van de nodeloze overbevolking. Niks dan positief. En toch...doen ze het liever niet.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 7 april 2007 om 08:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#993 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#994 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou het zelf niet moeten meegemaakt hebben ik zei van mijn eigen dat ik aan het liegen ben. Maar het is zo. t' is een lucratief handeltje langs alle kanten.
![]() |