![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1001 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1002 |
Gouverneur
|
![]() Klopt, de meeste Nederlanders en Belgen kunnen elkaars bloed wel drinken, maar ik bedoelde eigenlijk de 'officiële' banden. Een muur op de grens bouwen is volgens mij de oplossing. Het zou de leefbaarheid van Nederland i.i.g. ten goede komen.
Laatst gewijzigd door Van Poppel : 24 september 2009 om 21:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1003 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ZIJN vertragingstaktieken om Rotterdam een duwtje in de rug te geven. De schepen die absoluut hun containers willen lossen in Belgie kunnen (gemakkelijker) hun goederen kwijtraken in Zeebrugge. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1004 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1005 | |
|
![]() Citaat:
hopelijk van korte duur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1006 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1007 | |
|
![]() Citaat:
De boodschap is denk ik positief: beide landen moeten hun belofte nakomen. Dat geldt voor NL met de Schelde en dat geld ook voor BE met de HSL-belofte. Ja, beide dossiers hebben niets met elkaar te maken, maar het is wel opvallend hoeveel tumult er uit uw land komt als de ander de afspraken niet nakomt. edoch, onze minister spreekt zijn verwachting uit dat beide dossiers spoedig worden opgelost. Als dat geen positief signaal is weet ik het ook niet meer. Laatst gewijzigd door Hollander : 24 september 2009 om 21:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1008 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De bureaucratie doet zijn werk niet. Geen reden voor Vlamingen en Nederlanders om elkaar in de haren te gaan zitten. Wat de Vlaamse regering wel kan doen is bijvoorbeeld die idiote milieuorganisaties te gaan belasten (nu zijn ze tax-vrij).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1009 |
|
![]() In Nederland zijn ze gesubsidieerd door de overheid. Ik weet niet wat in deze zin 'erger' is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1010 |
Minister-President
|
![]() Zou Nederland al de meerprijs van het Belgisch tracé betaald hebben??
Omwille van Nederlandse eisen moest immers een veel duurder tracé gevolgd worden, met meer onteigeningen, ondertunnelingen....Nederland zou de meerprijs mee betalen. Volgens wat ik hoorde is dit nooit gebeurd .Ik vernam ook dat vanuit Brecht het Nederlands deel nog niet af is en derhalve Brecht nog steeds geen gebruik kon maken van de lijn tot grote wrevel van veel Brechtenaars die zelfs speciaal wegens dat station in de omgeving hadden gekocht of gebouwd.!! Kan iemand mij zeggen wat daar al dan niet de waarheid is? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1011 | |
Burger
|
![]() Citaat:
indien uw persoonlijke visie dan is het goed; iedereen heeft recht op een mening en mag deze ook verkondigen Ik mag dan ook zeggen dat ik heel andere ervaringen heb en dat je goed kan samenwerken met nederlanders. je moet enkel goed en hard negocieren (doen nederlanders ook en gelijk hebben ze) en de gemaakte afspraken met timing op papier zetten. nederlanders houden zich aan hun afspraken is mijn ervaring |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1012 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1013 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1014 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1015 |
Minister-President
|
![]() Gezien de nieuwe blijvende toestroom zal antwerpen binnen een jaar of 3 ,antwerperdam gaan heten
![]() |
#1016 | |
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Antwerpen_(district) http://www.youtube.com/watch?v=2qTS35NjIqc
![]() |
![]() |
#1017 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe meer lawaai men tegenover de ollander maakt, hoe groter de kans dat de eigen onkunde ermee onder het zand gestopt kan worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1018 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uiteraard kwam ik ginder (meer naar het noorden) ook pipo's �* la Van Poppel en Sidharta tegen. Ik stel voor dat Nederland hen tewerkstelt als galeislaven op de baggerschepen in de Westerschelde. Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 25 september 2009 om 06:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1019 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat doet de bureaucratie als werk ? Zichzelf werk geven: ze "kweekt" zichzelf. 9 Vlaamse parlementsleden schreven een brief aan de EU-commissie om erop aan te dringen dat zij voor 9 oktober een standpunt inneemt over de uitvoering v.d. Scheldeverdragen. Die 9 wééééééééééten ook dat de EU niet kan tussenbeide komen in de konflikten tussen landen v.d. EU !!! Al de rest is prietpraat. De Antwerpenaars hebben wel binnenpretjes met de uitspraken van Van Peel. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1020 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |