![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1001 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() tis wachten tot de eerste verwijzing naar DCA...
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#1002 |
Banneling
|
![]() Niet als je een trol bent, zoals jij. Jij hebt hier geen recht van spreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1003 | |
|
![]() Citaat:
Bovendien moet ook de houding tegenover een ziekte veranderd worden. De moderne weteschap ziet het als het biologisch systeem dat om bepaalde redenen niet meer functioneert. De spirituele weg ziet dat elke ziekte heel persoonlijk is. De oorzaken kunnen ook gevonden worden in het mentale, emotionele, psychologische , in de holistische beschouwing van die persoon zelf. Daarinboven hebben we ook nog eens het energetische aspect die ook heling vraagt. Elke voldoende ernstige energetische imbalans (wat dus een mentale of emotionele imbalans kan zijn), leidt tot een manifestatie in het fysieke lichaam (een ziekte dus).
Laatst gewijzigd door exodus : 5 maart 2012 om 13:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1004 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Persoonlijk kan het mij niet schelen.
![]() |
![]() |
#1005 | |
|
![]() Citaat:
Emotionele loslatingen zijn wel genezend. Ze maken de energie vrij die door de geblokeerde emoties vast zijn komen te zitten. ZEER VEEL mensen lopen rond met geblokkeerde emoties vanuit hun kindertijd bijvoorbeeld.
![]() |
![]() |
![]() |
#1006 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1007 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1008 |
|
![]() Je schiet het af nog voordat je het onderzoekt.
Ga eens een reiki behandeling gaan volgens, of beter nog, volg een reiki inwijding. Een behandeling gaat van 40 tot 60 euro, een cursus (graad I) is altijd 150 euro voor een weekend. Je hebt dan ook het voordeel dat je jezelf kan behandelen. 40 tot 150 euro, en een geinteresseerde geest, wat mogelijks je wereldbeeld kan veranderen. Uiteraard ga je dat nooit doen, omdat je toch overtuigd bent van je grote gelijk. En zo blijf je leven binnen de mentale gevangenis die je zelf creeert.
Laatst gewijzigd door exodus : 5 maart 2012 om 13:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1009 |
Staatssecretaris
|
![]() Mijn echtgenote had hetzelfde als Sylvia Millecam maar liet zich wel behandelen door de gevestigde wetenschap. Amputatie, chemo enz... Anderhalf jaar later was ze overleden. Als ik dus uw logica moet volgen, dan werd zij behandeld door kwakzalvers, niet?
Chemo is schieten met een (peperduur) kanon naar een mug. Ze geven je zoveel vergift dat je er net niet van sterft en je wordt er doodziek van. Van borstkanker op zich voelt een vrouw zich helemaal niet ziek, wist je dat? Had ik geweten wat ik nu weet, ik had mijn echtgenote die lijdensweg bespaard. Fred. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1010 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1011 | |
|
![]() Citaat:
Doe eens iets totaal out the box voor jou. Zelfs als je het niet gelooft, doe het. Maar je zal het niet doen hé? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1012 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Fred. Laatst gewijzigd door Fred uit Gent : 5 maart 2012 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1013 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk lagen haar kansen slecht. Als ze een goede reguliere behandeling heeft gekregen, zijn haar kansen optimaal benut. Kwakzalvers zijn die criminele lui, die dankzij brainless fans zoals Exodus en Pindar, mensen geld aftroggelen in ruil voor pijn en afzien. Er is geen kans op genezing of herstel door hun kwak-therapien, enkel de zekerheid dat ze je financieel melken tot op het bot en ook nog even op je graf dansen en je uitbuiten als reclame als het even kan. Dergelijke mensen moeten consequent en zonder einde vervolgd worden en gepluimd van elke cent die ze verdiend hebben en met nog eens serieuze boetes erbovenop voor het leed en de smart die ze willens nillens veroorzaken. Citaat:
Er is geen garantie dat die recuperatie ook effectief definitief is. Laatst gewijzigd door parcifal : 5 maart 2012 om 14:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1014 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dansen op het graf? Na het overlijden van mijn echtgenote heb ik mij blauw betaald aan ziekenhuis rekeningen. Onder andere voor twee mislukte ingrepen. Is het dat wat je bedoelt? ![]() Fred. Laatst gewijzigd door Fred uit Gent : 5 maart 2012 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1015 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Noem je nu Reiki, gevestigde medische wetenschap? Ik heb ook een idee : Ik organiseer healing parties voor terminaal zieke kankerpatienten, die kunnen douchen in verse boviene lichaamssappen, rechtstreeks geschonken door de boviene entiteit zelf. De chakra's van deze patienten zullen glimmen en schitteren dankzij deze intense en weldadige gouden regen. 100 Euro de man per sessie , geen garanties, plukjes haar van de boviene entiteiten kunnen verkregen worden tegen bijkomende kost. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 5 maart 2012 om 14:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1016 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1017 | |
|
![]() Citaat:
zo moeilijk is dat toch niet om bronnen te posten...
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1018 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Fred. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1019 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Fred. Laatst gewijzigd door Fred uit Gent : 5 maart 2012 om 14:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1020 | |
|
![]() Citaat:
Moesten de aanhangers van alternatieve geneeswijzen zich even hautain uitlaten over de lage succesrate en beperkte levensduur van mensen die chemotherapie ondergaan, het kot zou te klein zijn. Nee maar, de moderne geneeswijzen van de moderne wetenschap mogen niet in twijfel gesteld worden....
Laatst gewijzigd door exodus : 5 maart 2012 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |