![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1001 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1002 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1003 |
Banneling
|
![]() Een beetje verder dan Beijing zal een nieuwe hoofdstad moeten gebouwd worden, omdat de wegen er zo verzadigd zijn, dat er overal stilstaande files zijn.
Oook wordt Beijing steeds onzichtbaarder door de wolken vervuiling. Ik hoop dat ze dat nieuwe Beijing bouwen bovenop ondergrondse wegen en alleen nog electrische wagens inschrijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1004 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1005 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1006 |
Parlementslid
|
![]() [quote=eno2;5198374]Een beetje verder dan Beijing zal een nieuwe hoofdstad moeten gebouwd worden, omdat de wegen er zo verzadigd zijn, dat er overal stilstaande files zijn.
Oook wordt Beijing steeds onzichtbaarder door de wolken vervuiling. Ik hoop dat ze dat nieuwe Beijing bouwen bovenop ondergrondse wegen en alleen nog electrische wagens inschrijven.[/QUOTE Dan mogen ze stilaan Antwerpen (Lange of Korte Wapper of niet) én Brussel ook elders leggen- is het zo veel gevraagd om te wonen waar men werkt, of te werken waar men woont, maar ja, zeg dat aan een Vlaming - en die wil dan een zelfstandige republiek maken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1007 |
Banneling
|
![]() In de dode hoek vrachtwagens in brand steken: de ultieme wraak van de nabestaanden van de dodehoekslachtoffers..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1008 |
Banneling
|
![]() "De electrische auto is helemaal niet zo groen als iedereen ons wil doen geloven",
krijt Lorin Parys in een column in de Standaard vandaag. Lorin is voorzitter van de Vlamse organisatie voor ondernemerscreativiteit. Kan de Vlaamse ondernemerscreativiteit er dan niet voor zorgen dat ze een auto produceren die helemaal groen is? Of kunnen ze geen enkel soort auto produceren soms? (iets wat ik niet betreur, maar dat dichter bij de waarheid ligt dan zijn impotente beweringen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1009 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1010 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hij moet vooral C2C zijn, of recycleerbaar. Dus de batterij is nu in zijn faze dat ze eerder zoeken naar eentje te maken die hoog rendement haalt, dan zoeken naar een batterij die recycleerbaar is, dan is faze2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1011 |
Banneling
|
![]() En voor de speel mannen:
Vervang uw lederen zitje van uw bmw met een lederen stressless zetel, een flatscreen en een speelconsole, autootje rijden veroorzaakt dan geen ongevallen, vervuiling enz. Het statussymbool auto eist jaarlijks op wereldschaal 5 miljoen dodelijke ongevallen en 15 miljoen invaliden. Volgens het (WHO) 2008 komen er jaarlijks wereldwijd 830.000 kinderen (ouder dan 5 jaar en jonger dan 18 jaar) (of 2.274 per dag) om bij verkeersongevallen, 22,2 % van alle doodsoorzaken. De laatste vijftig jaar zijn op wereldschaal naar schatting 150 miljoen mensen omgekomen door auto-ongevallen en zijn er ongeveer 300 miljoen mensen invalide geworden door auto-ongevallen. Geen enkel autosalon, autodealer of fabrikant maakt melding van deze grootste doodsoorzaak op onze planeet, deze massamoord of genocide, het uitmoorden van eigen volk wordt op een zeer subtiele manier verzwegen, enkel wanneer het dit soort van mobiliteitssysteem implodeert zoal banken en kredietinstellingen, dan zal de waarheid aan het licht komen en zullen er veranderingen plaatsvinden, voorlopig bepalen de auto-industrie en hun aandeelhouders de efficiëntie van hun massavernietigingswapen. Het leed van deze 150 miljoen nabestaande is onmogelijk te berekenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1012 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een 100% CO2 -vrij en roetvrij voertuig is al direct bijna volledig Groen, op de batterij na inderdaad. Iets te vertellen over de mate van ongroene inbreng daarvan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1013 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1014 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1015 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1016 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In feite wel, met een actieradius van 160km, kun je bezwaarlijk 1000km rijden naar het zuiden van frankrijk, tenzij je uw groepje als aanhangwagentje gaat trekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1017 |
Banneling
|
![]() je hebt niet veel actieradius nodig om een bende voetgangers of fietsers van het voetpad en het fietspad af te vegen naar een massagraf in de aarde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1018 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1019 | |
Banneling
|
![]() Hoera, er is een tegendraad van "afgeven op de auto", genaamd
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 18 januari 2011 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1020 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat ik bedoel is dat er genoeg mensen zijn die op 20 jaar hun auto dagelijks gebruiken om 2 straten verder de kinderen op te pikken en 1 straat verder naar de winkel te gaan. Dat is nauwelijks ervaring, ongeacht de gemiddelde duur of afstand van het rijden. Dan vertrouw ik liever iemand die 3 jaar dagelijks op brussel rijdt. |
|
![]() |
![]() |