![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1061 |
|
Europees Commissaris
|
De enige logische verklaring voor al die hetze tegen Bart is een collectieve hallucinatie waarbij bepaalde landgenoten zoiets als dit in de krant ziet staan.
(Eigenlijk zou dit nog wel een geweldige avatar zijn...) Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 6 februari 2013 om 15:26. |
|
|
|
|
|
#1062 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Beantwoord zelf eens je vragen. Ik ben razend benieuwd naar je antwoord.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
#1063 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#1064 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waar kan ik al de onderwerpen die hier aan bod kwamen, lezen? De tekten van BDW? Liggen die ergens samen of verspreid? |
|
|
|
|
|
|
#1065 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Wie kan daar beter op antwoorden dan de ombudsman van De Standaard? Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#1066 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#1067 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb een behoorlijk sterk vermoeden dat u er deze woorden graag aan toe had gevoegd. Om een of andere reden is het er echter niet van gekomen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#1068 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Hij heeft blijkbaar weinig werk, om zich bezig te houden met futiliteiten |
|
|
|
|
|
|
#1069 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat ik zielig vind is de nood van mensen om zich te profileren via kledij hoe verschillend ze zijn van anderen, en hoe ze hun best doen om net omgekeerd aan te tonen dat ze bij een bepaalde sociale groep horen. Jij hebt onterecht gelezen dat ik de mensen veroordeel. Ik maak pas een evaluatie als iemand begint te praten en dan luister ik ook, of die nu een biker is of iemand met piercings all over of een Armani-pak draagt. Na het luisteren kom ik meestal tot 'grijze muis'. Ik begrijp dan ook niet goed waarom mensen achter een loket dat soort carnaval dienen op te voeren. Het hoort op die plek niet thuis. Een existentiële vraag (en ik heb de hele dag alle berichten gelezen!) kan zijn waarom iemand 8 uren per dag ( de beste uren van de dag) zich zelf niet kan zijn tijdens het werk. Dat is een ander topic, vrees ik. |
|
|
|
|
|
|
#1070 |
|
Gouverneur
|
NEEN! Hier lacht men niet. Het is hier een politiek Forum met niets dat breinen aan het werk.
Voor het lachen, gelieve U tot de 'K&K' draden te begeven, waar U uitgebreid uwe zever kwijt kunt!
|
|
|
#1071 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1072 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|
|
|
#1073 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vraag het maar eens aan zijn coalitiepartners in Antwerpen, aan de N-VA fractie in het Vlaams parlement en aan de N-VA militanten.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
#1074 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar wel wat betreft het oeverloos gezever. En dat hebben we allemaal te danken aan die snerthoofddoekjes op de achtergrond... Laatst gewijzigd door andev : 6 februari 2013 om 17:39. |
|
|
|
|
|
|
#1075 |
|
Banneling
|
En wat als je een klacht moet neerleggen over je buur die met z'n boxen allah muziek door de straat stuurt en er staat zo'n kerel in lange jurk en grote baard aan het klachtenloket?
|
|
|
|
|
|
#1076 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zou het niet eerder de "Belgische" staat zijn die van schrik staat te wankelen om zijn mogelijke verdwijning? Laatst gewijzigd door andev : 6 februari 2013 om 18:04. |
|
|
|
|
|
|
#1077 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
BDW moet maar eens nog meer de spot drijven met het soort mensen die daar achter zitten: kleinzielige hypocriete komedianten voor wie de hemel op hun kop valt als ze hun zin niet (meer) krijgen... |
|
|
|
|
|
|
#1078 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1079 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ken jij ze persoonlijk ?
|
|
|
|
|
#1080 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|