![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1081 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat mensen doen alsof nicotine geen lichamelijke verslaving is, gaat voorbij mij. Het is niet zo simpel om te stoppen met nicotine. En zeker niet als ge veel zever met u meedraagt. Fuck, ik wil me zelfs kapot zuipen, maar dat ga ik niet doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1082 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als uw passie geen chemische boecht is, of verrijkt is met chemischen boecht om het extra verslavend te maken; zie ik geen probleem? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1083 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het ene is misschien natuurlijk en het andere synthetisch, maar dat maakt niet altijd verschil. Het werkt zo goed als allemaal in op uw dopamine-systeem, en past langzaam maar zeker de structuur van uw hersenen aan. In dat opzicht is er overal wel een fysieke kant aan verslaving imo.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 8 maart 2022 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1084 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sigaretten behandelen ze met chemische stoffen zodat je dieper kan inhaleren om ze extra verslavend te maken. Ze doen daar nog extra stoffen in zoals benzeen enzo. Nicotine zelf is misschien zo kankerverwekkend niet als ze het onbewerkt van de plant zouden nemen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1085 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Liefst door een 50 Watt JCM 800 Amp Marshallstack en een Ibanez tube screamer pedaal voor wat meer gain tijdens de solo's.
![]() |
![]() |
![]() |
#1086 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Khebbet meer voor drummen. Danheim enzo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1087 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1088 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge denkt omdat het na 3 dagen uit uw systeem is dus de lichamelijke verslaving voorbij is? Dan pas gaat het echt in protest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1089 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mosselen hebben geen ruggegraat. Dus een pijntje minder. Meegenomen, niet? ![]()
![]() |
![]() |
#1090 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1091 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is toch niet de nicotine in uw lichaam aanwezig die voor de verslaving zorgt? Volgens mij is het door de nicotine die er reeds door gepasseerd is en uw dopaminesysteem als dusmatig afgesteld heeft. Het is net hetvolledig ontbreken van deze stof dat het probleem geeft, en het brein heeft tijd nodig om terug de neurolosche paden aan te passen. Ik geloof niet dat dat 'mentale plaatje' ergens geen neurobiologische fysische achtergrond heeft. Dat het uiteindelijk wel op wilskracht aankomt, volledig akkoord. Maar een alcoholieker is ook niet genezen omdat de alcohol na ongeveer 25 uur uit zijn lichaam is verdwenen.
![]() |
![]() |
#1092 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1093 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Erger dan de verslaving is de gewoonte om op bepaalde tijdstippen een sigaret op te steken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1094 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Week 11 is vandaag ingegaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1095 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb jij dan geen partner die rond uw kop zaagt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1096 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1097 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus niet vrouwen met dikke tetten langs achter nemen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1098 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1099 | |