![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1081 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft niets met geloven te maken. Hij wilde niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#1082 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jouw gespam is helemaal niet on-topic en kan dat ook niet zijn, want je hebt het nooit over de wantoestanden op sociaal-woningvlak en bovendien juich je ze openlijk toe. Het is bovendien onjuist, want je dementeert. Je dementeert elk démentie... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1083 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1084 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 24 juli 2007 om 10:32. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1085 |
Banneling
|
![]() Welwel, mijn bump veroorzaakte precies weer een kettingbotsing...
Laatst gewijzigd door eno2 : 24 juli 2007 om 10:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1086 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1087 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wilde jou effectief een job aanbieden, je bent trouwens niet de eerste, je bent meteen zelf beginnen tegenwerken, opnieuw zonder reden. Je wilde je cv niet geven noch gewoon simpelweg zeggen wat je wilde doen. Als jij daarna vind dat iemand werk geven om te helpen arrogant is, onzin is, dom vind...tja, dat is jou keuze. Maar dit betekent voor de normale mens gewoon dat jij niet wil werken. Ik wist niet dat de vdab en gewoon alle bedrijven gewoon arrogante instanties waren die dom en onzin spuien. Als je dat geloofd is het wel logisch dat je niet wil werken natuurlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#1088 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1089 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom? In de eerste plaats: sociale woningen zijn geen oplossing voor acute woningproblemen. Je moet immers vijf jaar in de wachtrij gaan staan. Dat is mij twee keer op adresloosheid komen te staan. Dat kan je 'technisch dakloos' noemen. In de tweede plaats heb ik tot mijn verwondering moeten vaststellen, dat toen ik eenmaal een toewijzing kreeg, het vijfde jaar op de wachtlijst, de huur inderdaad niet lager lag dan in de privé-huurwoning die ik betrok. En die bovendien twee plaatsen méér had. En waar de huurprijs niet telkens verhoogd werd naargelang de indexatie van mijn dop. Zoals dat bij sociale woningen wel gebeurt... In de derde plaats sta ik niet te springen mij te laten behandelen als een tweederangsburger die gedurende twee jaar op een proefcontract geplaatst moet wordt en die in die periode op ieder moment zonder enig juridisch verhaal op straat gegooid kan worden. Dat laatste is werkelijk pas hallucinant als implementatie van het grondwettelijk recht op waardig wonen. Waaruit blijkt dat Mario Keulen en consoorten nog een graadje erger zijn dan de hele neoliberale meute hier samen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1090 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En voor wat de werkloosheid betreft, is het enige wat je kan, vrijgestelde oudere werklozen ad nauseam fictieve werkaanbiedingen door de strot duwen en als ze jouw clowneske gedrag terecht totaal negeren, ze werkweigeraars te noemen. Nou ja, als je persé iedereen aan het lachen wil brengen en houden, ga je gang... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1091 |
Banneling
|
![]() Ik zou het ook niet geven aan een als potentieel werkgever ziekelijk ingebeeld (zelf anoniem blijvend!) medeforummer, ook niet per P.B.
Ik heb een rijke gamma ervaring met oplichters en uitbuiters en poseurs... Waarom zou ik sowieso aan iemand mijn CV moeten geven, als ouder vrijgestelde werkloze? Bovendien solliciteer ik waar ik wil en hoef me dus helemaal niet verder druk te maken over fake werkaanbiedingen in forum-threads. Het zijn allemaal afleidingsmanoevers natuurlijk omdat ze over het onderwerp zelf in grote verlegenheid komen, voor wat de argumentatie betreft... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1092 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nuanceren =/= verwaarlozen
veronderstellen =/= oordelen Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1093 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat willen deze heertjes zoals Fox eigenlijk? Mijn vernietigen omdat ik de voorkeur geef aan hun heilige vrije markt??? In de vorm van de privé-huurwoningenmarkt???Inplaats van te "profiteren' en te "parasiteren" op de toch al zo zeldzame, al te zeldzame, en vooral al te dure en al te woononzekere sociale woningen??? Neem me niet kwalijk, maar je moest méér respect vertonen voor practische medestanders van je elk-voor-zich en elk-trekt-zijn-plan-op-de-vrije -markt strategie als tegengesteld aan het plannen en voorzien van een voldoende aantal adekwate en betaalbare betaalbare en woonzekere sociale woningen. Een beetje respect aub voor de vrij-markt-adepten... Laatst gewijzigd door eno2 : 24 juli 2007 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1094 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1095 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1096 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat moet iemand zeggen die niets anders doet dan mijn geheel onterecht en nergens op gebaseerd persoonlijk aan te vallen... En mij de hele tijd verwijt een persoonlijk topic te voeren en te bumpen dat niemand interesseert... Als het hem dan argumentatief even uitkomt om te stellen dat dit (dan plots) geen persoonlijk topic is, dan doet hij dat even onbeschaamd als steeds... Zijn totaal gebrek aan intellectuele hygiëne was mij al van bij de allereerste discussies opgevallen. En niet het minst bij het eerste persoonlijke bericht dat hij zich verwaardigde mij toe te sturen, waarin hij geheel ongevraagd, zijn volledige echte naam verklapte... Waarna ik hem al meteen een eerste klap terugklapte. Ttz, Fox beweert, zoals steeds, zowel het ene als het tegendeel. En Raakt kant nog wal. Volhouden! Anders moet ik weer bumpen... Laatst gewijzigd door eno2 : 24 juli 2007 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1097 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1098 |
Banneling
|
![]() Helaas ik ik ben mislukt als loonslaafje.
Geen enkele uitbuiter en slavendrijver wil me nog. Laat staan de bona-fide werkgevers... Maar niet mislukt als sociale-woning-huurder. Dat heb ik tenminste ZELF kunnen afwijzen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1099 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1100 | |
Banneling