![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1061 |
|
Banneling
|
Ik beschik niet over internet.
Maar gezien Yves Leterme armen voor 1O Euro per maand breedband-verbinding zal bezorgen, kan daar wel eens spoedig verandering in komen. Dan hoeft het OCMW mijn internetverbinding, net zoals als die van iedereen, die zich naar een OCMW-dienstencentrum wil begeven om te internetten, hoe rijk ze ook zijn, niet meer te betalen. Dat het "OCMW mijn internetverbinding betaalt" , dat is trouwens weer de zoveelste achterlijke redenering van FOX. |
|
|
|
|
|
#1062 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
VeronderstellingEN die je maakt over eno2.
Citaat:
Buiten komen is alles behalve een garantie om te weten waarover je praat. Daarvoor moet je ook eens de beschermde kringen durven verlaten waarin je bent opgegroeid. Het zou je sieren om tenminste toe te geven dat daar in jouw geval nog niet veel sprake van is geweest... |
|
|
|
|
|
|
#1063 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1064 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En wat was het eerst ook weer, hij heeft als werkloze een 6 maand geen tijd gehad zogezegt om iets te gaan regelen...kwete niet meer juist wat het was maar hij had geen tijd zei ie.
Laatst gewijzigd door illwill : 24 juli 2007 om 10:12. |
||
|
|
|
|
|
#1065 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Grappig om te zien hoe daarbij voortdurend op de bek gegaan wordt... Laatst gewijzigd door eno2 : 24 juli 2007 om 10:12. |
|
|
|
|
|
|
#1066 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Khad het niet over jou, we zijn hier allemaal over dezelfde persoon bezig hoor.
|
|
|
|
|
#1067 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#1068 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat doet Fox ook niet.
Laatst gewijzigd door illwill : 24 juli 2007 om 10:14. |
|
|
|
|
|
|
#1069 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is bovendien het onderwerp niet. Omdat ze het bij het argumenteren over het onderwerp niet kunnen halen, slaan ze natuurlijerwijs door naar off-topic persoonlijke aanvallen... Dat truucje kennen we al... |
|
|
|
|
|
|
#1070 | |
|
|
Ah ja? En dat heb jij vastgesteld in de hoedanigheid van RVA-controleur?
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1071 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat noem ik wel werkweigering.
|
|
|
|
|
#1072 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als je 6 maanden de tijd krijgt om je papieren in orde te brengen en je doet het niet, tjah... Als je de kans krijgt om je via de VDAB bij te scholen om een knelpuntberoep te gaan uitoefenen en je doet het niet, tjah... Dan hoeft het toch niemand te verwonderen dat die mensen wel eens een probleem kunnen krijgen met hun huisvesting. Maar het blijft uiteraard gemakkelijker om de eigen onverantwoordelijke houding af te schuiven op de maatschappij die niet genoeg voorziet in pampers. |
|
|
|
|
|
|
#1073 |
|
Banneling
|
Hahahahaha.
JIj en hij verzinnen dat ik werkonwillig ben... Terwijl ik uitgebuit ben en op straat gegooid en uiteindelijk vrijgesteld voor de arbeidsmarkt... en toch nog gewerkt heb en werk bleef zoeken. Maar daar gaat het niet over. Iedereen heeft recht op een waardig onderkomen. Deze heertjes FOX en Illwill en cHipie en nog een meute neoliberaaltjes vegen de constitutie en de grondrechten gewoon aan hun voeten... Ik bedoel, omgekeerd. Vegen hun voeten aan de grondrechten. En ik mijn voeten aan de voetenvegers... Laatst gewijzigd door eno2 : 24 juli 2007 om 10:25. |
|
|
|
|
|
#1074 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#1075 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is wel on-topic trouwens.
|
|
|
|
|
#1076 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#1077 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bwahaa, lang op gezeten? Dat jij het onzin vind laat mij koud.
|
|
|
|
|
#1078 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als iemand niet wil ingaan op je onzin off topic noem jij dat werkweigering. Laat dat toch eens over aan de bevoegde instanties (die mij vrij stelden voor de arbeidsmarkt). Heb jij soms een idee van de limietloze arrogantie die je hierbij tentoon spreidt? De domheid... En hou je verder aan de forum-reglementen door niet steeds over hetzelfde te spammen off-topic en onder de vorm van een objectief door niets gejustifieerde persoonlijk aanval. Laatst gewijzigd door eno2 : 24 juli 2007 om 10:23. |
|
|
|
|
|
|
#1079 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat kan zijn, jij bent niet de enigste en dat geeft jou nog geen recht om op anderen hun kas te gaan leven en niet content zijn met de dingen die jou gegeven worden waar anderen voor betaald hebben. Daar gaat het wel om. Ja, maar niemand heeft recht om te profiteren en dan nog dingen te eisen. Ik veeg geen grondwet aan mijn voeten. Ik ga enkel niet akkoord met het profiteren van mensen die niet willen werken.
|
|
|
|
|
#1080 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|