![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1102 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over elementair fatsoen gesproken....? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 7 december 2010 om 10:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1105 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het is de tactiek van Goebbels: nonsens blijven herhalen tot de naiëve massa het slikt en vervolgens die naiëve overtuigde massa op hun beurt misbruiken om dezelfde nonsens te laten herhalen, enzovoort. Daardoor zijn o.a. de NSDAP, de communisten en de bekendste religies groot geworden. Paulus en nog enkele anderen behoren tot die naiëve massa en hij doet infeite niets anders dan zijn geprogrammeerde missie proberen uit te voeren om de kudde uit te breiden. Helaas voor hem en zijn collega-prekers zijn mensen iets slimmer en mondiger geworden dan in de jaren 30 en personen met een gezond verstand leren wél uit de geschiedenis.
![]() |
![]() |
#1106 |
Minister-President
|
![]() Als je zegt dat homoseksualiteit en homoseksueel hetzelfde zijn, dat er hierin geen verschil is, dan doe je toch denigrerend naar de homoseksueel toe. Dan zeg je in feite dat hij enkel zijn geaardheid is. Want de homoseksueel is zijn geaardheid?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1107 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heel veel zaken kunnen gewoon niet via de notaris geregeld worden, maar moeten via de wetgeving gebeuren. Nogmaals: ga gaan klagen bij de indieners van het voorstel, de holebibeweging vroeg enkel een goede regeling, hoe die regeling er moest uit zien hebben de politici bepaald. En wie zegt er dat die moslimlanden wel nog kinderen zouden laten gaan naar België als holebi's via de notaris zouden kunnen "mede-ouder" worden? Zijn er eigenlijk landen die nu geen kinderen meer aan België willen laten gaan omdat holebi's hier kunnen adopteren? Want bij mijn weten kunnen Belgische holebi's enkel kinderen adopteren uit landen die daar geen bezwaar tegen maken (een veiligheid die zou zijn ingebouwd om te voorkomen dat bepaalde landen zouden weigeren om kinderen naar België te laten gaan omwille van de holebi-adoptie, vandaar dat er zo weinig internationale adopties door holebi's gebeuren). Met die maatregel vervalt uw bezwaar en argument dan toch, en is geen enkel kind de dupe (in tegendeel, er zijn dan juist meer kinderen die er beter van worden). Bij elke kinderwens speelt "eigenbelang" mee, ook bij hetero's. Wensouders (holebi's en hetero's) die ijveren om een kind te kunnen adopteren verwijten dat ze uit "puur eigenbelang" handelen is wel een beetje gebrek aan empathie. Want alle wensouders hebben het beste met hun wenskind voor.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw elementaire fatsoenlijkheid zeker? ![]() Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 7 december 2010 om 10:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1109 |
Staatssecretaris
|
![]() Iedere mens leeft naargelang zijn geaardheid of zou moeten kunnen leven volgens zijn geaardheid, inderdaad. Daar is niets denigrerend aan.
![]() |
#1110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zij die er een probleem van maken zijn zelf het ENIGE ECHTE probleem fozzie , niet meer niet minder . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij hebben de mensen een heel verkeerd beeld over seks, vrouwen worden beschouwd als een lustobject of gebruiksvoorwerp (wat sommigen onder wie HM ook zijn). Wel volgens mij zit daar de maatschappij volledig verkeerd. Tegenwoordig moet alles kunnen en moet alles mogen.
Ontrouw en .... vier hoogtij, mensen zoals Goedele Liekens menen dat ze alles weten over sexualiteit, technisch zal dat wel kloppen, maar een mens is nu eenmaal geen technisch ding. Keer eens terug met de beide voetjes op de grond, als ik één ding geleerd heb, dan is het dat de "vrije seksbeleving" reeds zeer veel kapot gemaakt heeft.
![]() |
#1112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is de verdienste van mensen zoals GL dat mensen een sekspartner zien als een gebruiksvoorwerp. Jij hebt jezelf verlaagd tot zo'n voorwerp, ik heb daar op zich geen probleem mee, maar verkondig het niet als norm aub.
![]() |
![]() |
#1113 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1114 |
Minister-President
|
![]() Maar jij hebt al een paar gezegd in de dragen dat je de waarheid verkondigt en dat zelfs condoomgebruik de ENIGE manier is om aids tegen te gaan. Dan is je waarheid alreeds ontkracht.
Laatst gewijzigd door Inno : 7 december 2010 om 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot vanmiddag. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 7 december 2010 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ze zijn er wel grote meerderheid volgens mij , en gaat het prediken om duurzame relaties te hebben ze doen verdwijnen ?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1117 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je citeert niet, Paulus. Je interpreteert verkeerd en plaatst daar een linkje bij in de hoop dat de mensen alleen jouw woorden lezen en het eigenlijke citaat niet gaan nakijken. En ja, dat getuigt van een ernstige intellectuele oneerlijkheid en een volkomen gebrek aan elementair fatsoen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben me er in ieder geval van bewust dat het riskant is om op uiterlijkheden af te gaan en daar conclusies uit te trekken. Jij weet niet wat zich achter de nette voorgevels van jouw vrienden, buren en kennissen afspeelt. De meeste mensen weten nauwelijks wat zich in hun eigen huishouden afspeelt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie hier weinig niet conform in .... eigenlijk slaat ze hier de nagel op de kop . Denk voor uzelf en vorm uw eigen mening , dingen waar ik mij in terug kan vinden . |
|
![]() |
![]() |