![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Besmet door ongevaccineerden of door gevaccineerden! want die kunnen het ook nog doorgeven ondanks dat ze gevaccineerd zijn. De zin van vaccinatie is dus NUL komma NUL en het zeuren over ongevaccineerden ook. Met de wensen van rusthuisbewoners wordt geen rekening gehouden, zij hebben niks te koeken en moeten enkel luisteren, dat zou je nu toch al moeten weten.
![]() |
![]() |
#1122 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Als ik oud word wil ik enkel verzorgd worden door een blonde verpleegster met dikke borsten, dat is mijn recht om te eisen!
"Ik stel mij vragen over het toenemend materialisme in onze samenleving" sprak de Koning; en hij kocht een luxe-jacht van 4 miljoen euro. Laatst gewijzigd door Rapture : 28 mei 2021 om 13:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1125 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je vergist je overigens, er werd 90% BESCHERMING beloofd door vaccins, NIET dat ze 90% minder besmettelijk zouden zijn. Nogal een verschil ![]() Dat maakt gij ervan.
![]() |
![]() |
#1128 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zouden daar ook wachtlijsten voor bestaan. Uiteindelijk eisen wij ook maar bepaalde inspuitingen bij het verplegend personeel. ![]()
![]() |
![]() |
#1129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor Patrick wil ik wel een paar lantaarnpalen in den hof zetten naast het veld snel groeiende bamboe. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 28 mei 2021 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge vergist u. Er is wel degelijk 90% en meer bescherming tegen ernstige ziekte en ziekenhuisopname.
![]() |
#1133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was voor AZ dacht ik.
![]() |
![]() |
#1134 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor het Z-A virus is het 10% of zo. 90% kans om toch nog besmet te geraken. Naarmate de tijd vordert, en de varianten verschillender worden, en bij de mRNA vaccins, de gigantisch hoge antilichamen titers afnemen, zullen die kansen serieus toenemen natuurlijk, en in oktober zal dat waarschijnlijk zo goed als gedaan zijn, dat effect. Tenzij je inderdaad ondertussen kan besmet worden door een recentere variant, en dus terug een beter doelgerichte immuniteit krijgt. Vandaar dat die bewoners een groot voordeel hadden van besmet te geraken, tenminste met het Britse virus, 't is toch al dat (neem ik aan). Beter ware geweest met het Indiase of Brazialiaanse of zo, maar dat is pas voor binnen enkele maanden he. Besmettingen zijn juist goed, bij een evoluerend virus, zeker als je een initiele immuniteit hebt die maakt dat je niet zwaar ziek bent (of als je jong bent). Laatst gewijzigd door patrickve : 28 mei 2021 om 14:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1135 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de enige gepubliceerde studie die dat effectief onderzocht heeft in Schotse huishoudens komt aan 30% risicoreductie op transmissie binnen het huishouden als een gevaccineerde besmet geraakt.
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#1136 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() En het ging over besmetting, een vaccin beschermt volgens jou toch enkel tegen ernstige ziekte en ziekenhuisopname en niet tegen besmetting? Blijf spartelen.. ![]() Maar deze hele onzin over % besmetten of niet, is irrelevant. Het komt erop neer dat je zelf beslist en eenieder die keuze maar te respecteren heeft zonder verwijten te maken voor jouw keuze. Of je zorgt voor jezelf en je gezondheid of je speelt ermee en laat je vrijwillig prikken met het risico dat je je gezondheid verliest door de gok, zo simpel is het.
![]() |
![]() |
#1137 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb de referentie vroeger al gegeven. Amerikaanse resultaten met Pfizer en Moderna zijn gelijklopend: https://nos.nl/artikel/2374959-ameri...g-besmettelijk Citaat:
https://www.gelderlander.nl/binnenla...goed~a3f733c5/ Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 28 mei 2021 om 14:22. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1138 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dus nog eens: waarom willen gevaccineerden dat anderen gevaccineerd zijn ? Waarom willen gevaccineerden beletten dat ze besmet worden ? Welke sanitaire zin zou daar achter kunnen zitten ? Gaat men nu dezelfde "voorzichtige" communicatie houden van "het vaccin zal dit maar 3 maanden tegenhouden" zoals Van Damme over natuurlijke immuniteit ? Of gaat men nu plots helemaal anders praten over vaccins en projecteren dat het heel lang zal duren ? Maar nog eens: wat kan het een gevaccineerde nu schelen dat zijn vaccin moet dienen ? Ttz, dat hij met het virus in contact komt, en dat hij dus niet nutteloos een vaccin nam ? Dat is een beetje zoals enkel buiten willen gaan met een paraplu als het niet regent he. Laatst gewijzigd door patrickve : 28 mei 2021 om 14:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1139 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad, de mensen die nu zo klagen mogen blij zijn dat de verpleegsters hun leven op het spel hebben gezet voor hun toen er nog geen vaccin was. Volgende keer liet ik die klagers gewoon zitten in hunne stinkpamper.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1140 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Voordien mocht, nee moest!, het verplegend personeel zich onbeschermd blootstellen aan mogelijke besmetting met deze, dixit hen, verschrikkelijke ziekte om hun hachje te redden. Heel veel verplegend personeel heeft toen ook effectief een besmetting opgelopen. Die hadden ook zoals hen kunnen redeneren: "in contact komen met die besmettelijke mensen?! Ben je helemaal gek geworden!" en eieren voor hun geld kunnen kiezen. Maar nu gaan ze wel eisen dat zij geen enkel risico mogen lopen vanwege het verplegend personeel, ook al zijn ze zelf gevaccineerd. Je moet maar lef hebben zou ik zeggen.
![]() |