![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11521 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat was Irak dan mijn beste,kan U bewijzen aandragen om deze massamoord goed te keuren....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11522 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja tuurlijk , verzin maar iets geks . Men had toch gewoon vlucht 77 kunnen gebruiken voor hun plannen ? ze gaan vast zonder reden allerlij idiote acties uithalen . Dat het om vlucht 77 ging is onweerlegbaar bewezen. Dat u zo nodig serie nummers wil zien ( welke er zelfs ook zijn ) doet daar niets aan af . Leg jullie beweringen eens neer op een forum waar mensen die er veel dichter op zaten discussiëren , dan merk je snel genoeg hoe goed jullie hebben onderzocht of niet . Je maakt er geen schijn van kans . alles is wel degelijk totop de bodem onderzocht , er is na 2005 nog vanalles bekend geworden , zaken die jullie kennelijk hebben gemist . Steeds die roep om nieuw onderzoek en ondertussen alle onderzoeken die gedaan worden negeren , net als bij de Twin towers . |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11523 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar wacht ik al maanden op..... En wederom negeert U onze links qua bewijsmateriaal,het komt U zeker niet goed uit mijn beste.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11524 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is al lang bewezen + er is niets dat wijst op iets anders dan een 757 AA77
Over het onderscheppen Uit Aviation week : http://911research.wtc7.net/cache/pl..._jumpstart.htm Laatst gewijzigd door atmosphere : 6 september 2009 om 21:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11525 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is het échte bewijs en de rest is slap gelul.... En nu negeert U nog altijd datgene wat Micele ,Erwin en ik bijdragen wat de onderscheppingen betreft.... ,of beter gezegd het falen hierin.... De leugens die men daarover heeft verkondigd....Het grote falen van de onderzoekscommissie om hier een schuldige aan te duiden.... Negeert U maar volop wat wij bijdragen.... Ik had van U écht niets anders verwacht..... Citaat:
Breng het ultieme onweerlegbare bewijs maar aan... Of ga jij je kop wéér in het zand steken zoals gewoonlijk.... Laatst gewijzigd door Svennies : 6 september 2009 om 22:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11526 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11527 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11528 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom voegt U de daad niet bij het woord..... U hebt toch ook een negeerlijst tot Uwer beschikking, wel mijn beste,gooi ons er allemaal op ,dan bent U in één klap van ons allemaal verlost... Indien U wil zal ik U het complete lijstje van de te negeren forummembers bezorgen zodat U er géén enkele vergeet... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11529 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11530 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://forum.politics.be/showthread....53#post4312653 Trouwens, het gaat tussen mij en Infodinges. Jij hoeft je niet aangesproken te voelen in deze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11531 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van het witte huis misschien niet, maar ook niet zomaar van pietje achter het schermpje. Waar zeg ik dat? Heb jij die ervaring misschien? Pas als ik dat beweer moet je er mij over aanvallen.
![]() |
![]() |
![]() |
#11532 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron? En dan nog, so?
![]() |
![]() |
![]() |
#11533 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11534 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb pas geleden en zal het nog eens doen, gevraagd wat het doel is van de believers...geen reactie vreemd genoeg. Wel hylarisch omdat dit gewoon aantoond dat ze nets hebben. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11535 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11536 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop met liegen, hier bereik je juist niets mee, integendeel.
![]() |
![]() |
![]() |
#11537 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11538 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een bewering die je opnieuw niet kan hard maken, flauwe kul dus en gaat op de hoop samen met al de leugens die Bush en co volgens jou verkocht hebben.
Laatst gewijzigd door illwill : 7 september 2009 om 12:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11539 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat moet je aan Saddam vragen.
![]() |
![]() |
![]() |