![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rest alleen nog de vraag wie of wat de politieke sfeer in Belgique zo verziekt heeft. Volgens mij ligt de oorzaak bij het waanzinnige politieke onevenwicht dat er gekomen is dankzij het cordon sanitaire en de 'license to hate' dat de politiek correcte volgelingen daarmee in handen werd gespeeld.
![]() |
![]() |
#1142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1143 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1144 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen, Willockx is een kei in het graven van stinkende zwarte gaten door het zoeken van slachtoffers, mensen verdacht te maken, te insinueren, te liegen en te roddelen. Zie zijn persoptreden nav de trouwweigering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo te zien had de leider van de Nederlandse SP, Marynissen het ook onmiddellijk in de gaten waar de onzichtbare klepel hing.
Ik lees net een stukje uit het gesprek dat werd uitgezonden Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 februari 2007 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1146 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Toch is het niet alleen dat, denk ik. Ik las onlangs een oud interview terug van Coveliers met een nederlandse krant, omstreeks '96/'97, in ieder geval middenin de witte marsen en de Dutroux affaire. Ai! Hij zei onder andere dit: Citaat:
Deze hele affaire heeft me verbaasd, ook de reacties erop. Ook in Nederland kennen we natuurlijk racisten maar de weigering van de koppels had bij ons nooit het nieuws gehaald. ("Nou dat is dan vette pech, dan trouwen ze maar niet." was de reactie geweest en men had de schouders opgehaald.). De burgemeester had er geen media-hype van gemaakt en gesuggereerd dat er een bepaalde partij achter zat én andersom had niemand gesuggereerd dat het een politiek 'opzetje' was of dat de koppels weleens allochtoon zouden kunnen zijn. Het had gewoon niet 'gespeeld'. Zoals ik al zei, men had de schouders opgehaald. Maar goed, België is nu eenmaal België dus eigenlijk zou het me niet moeten verbazen maar dat doet het wél. Naïef, ik weet het. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1147 |
|
![]() Dat klopt. In eerste instantie leek het erop dat het verhaal van de drie koppels alleen via 'toogpraat' in de wereld was gekomen. Pas nadat de schepen had gezegd dat het via de ambtenaar tot hem was gekomen was Marijnissen redelijk tevreden. Al gaf hij aan dat hij ook de namen van die mensen zou willen weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1148 |
Minister-President
|
![]() Dan zou dat de reden kunnen zijn dat hij ze niet laat dagvaardigen. Ze bestaan mischien hoegenaamd niet. Iets om over na te denken. Moest dit het geval zijn, zijn de (s)linkse voor de zoveelste maal de goedgelovige sukkels geweest van hun partijbonzen. In dit geval freak "willox".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1149 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1150 | |
|
![]() Citaat:
Het mooie voorbeeld: een racistische motard daagt een zwarte uit (toevallig ook een Rwandese Belg) en eindigt met een ijzeren staaf tegen zijn hoofd in het ziekenhuis. Die Rwandees is de held, die zich verdedigt heeft, want die motard had uitgedaagd. Niemand stelt er zich nog vragen bij en de zwarte kan gaan. Maar als een linkiewinkie en een kleurling een bende skinheads gaan uitdagen en ze krijgen enkele rake klappen, dan zijn die skinheads de boeman en kunnen ze niet zwaar genoeg gestraft worden. Extreem links is een even gevaarlijk en nog een sluipender gif dan extreem rechts. Rechts heeft fouten en heeft uit zijn verleden veel geleerd. Extreem links darentegen ... Als je op de muur van een Antwerps ziekenhuis volgende tekst leest: "Je ne vote pas. J' aiguise mon couteau.", vergezelt met een anarchieteken, zegt dat genoeg. Extreem links is gevaarlijk en gewelddadig. De anarchisten kraken panden, helpen illegale criminelen onderduiken en zaaien paniek door mensen op te zetten tegen de politie. Ze zetten op alle manieren aan tot geweld, maar niemand stopt ze, wegens extreem links. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1151 | ||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Extreem rechts heeft een gewelddadige reputatie (knokploegen, verdachte relaties met skinheads, banden met negationisten, para-militaire bewegingen enz), maar jij probeert de rollen om te draaien en met je nogal kronkelachtige logica de gewelddadigheid te verschuiven naar extreem links. Pfft... |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1152 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1154 | |
|
![]() Citaat:
Extreem links valt minder op in onze maatschappij, omdat we het als norm moeten zien. We moeten het maar normaal vinden dat je niets tegen een migrant mag zeggen, maar andersdenkenden heel tolerant als mestkever en bron van het kwade mag bestempelen. Men mag oproepen om VBers te deporteren, om onze maatschappij ervan te zuiveren en ga zo verder. Klinkt dit niet als bekende propaganda? Mij geeft het de déja vu uit het Derde Rijk. Vervang VBers eens door Joden, homo's en zigeuners. Ze gebruiken hier dezelfde methoden van stigmatisering als Hitler destijds deed. Men controleert mensen op hun gedachten. Ze zouden zo eens ontevreden over het systeem kunnen zijn, dan kan men hen veroordelen als racisten. Dan kan men ze opsluiten en stigmatiseren. Hoeveel linkse politici zijn er al vermoord door extreem rechts, in Westerse landen? Was het geen extreem links activist die Pim Fortuyn neerlegde voor een meningsverschil? Extreem links muilkorft mensen, zodat hun ongelijk niet bewezen kan worden en ze hun aureool kunnen blijven dragen. De PvdA wordt niet geviseerd, terwijl deze partij als het er op aankomt, even gevaarlijk is als het VB, maar dan voor andere mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1155 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1156 | |
|
![]() Citaat:
Dan ga je niet veel partijen - lees : géén - meer overhouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1157 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1159 | |
|
![]() Citaat:
Spannend... ik gok op extreem rechts. Neen, maak daarvan : Extreem Rechts wint met een overweldigende meerderheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1160 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |