![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() Kritiek op het woordje "deelentiteit" (gebruikt door De Standaard) dook onlangs op in den dubbeldraad van deze.
Ik vind dat mierengeneuk. Het is niet dat je taal niet creatief mag gebruiken. Dit is een neologisme dat nog niet in het Woordenboek staat. Regelrechte fouten zijn erger |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Minister-President
|
![]() Abdijbrouwerijen kampen met schaarste.
"Zo verliezen de broeders immers het prestigieuze "authentic trappist product"-label. Dat bepaalt dat de broeders zelf controle moeten hebben over het brouwen en dat het productieproces in de abdij moet gebeuren." Bij mijn weten zijn het de paters van de abdij, en niet de broeders die de controle moeten uitoefenen. Of hoe een goedbedoeld artikel door foute informatie helemaal verneukt kan worden.
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |