![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() en blijkbaar kunnen sommigen zich niet uiten zonder in die scheldwoorden te vervallen.
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat filmpje is géén 3 jaar oud, het dateert van december 2008!
Schapen doen dat ook, meeblaten met de kudde. Iemand beweert wat en de hele hoop is ermee weg, doet hier niemand aan serieus opzoekwerk om te verifiëren of het waar is wat men hier neerpent? ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als verantwoordelijkheden niet bij de crimineel zelf, maar bij het kansarm milieu waar die arme stakkers moeten opgroeien wordt gelegd, krijgt men zoiets. Dus ja, de progressieven dragen hier een verpletterende verantwoordelijkheid voor.
Maar gelukkige hebben we ons "bevrijd" van dwang (lees: verantwoordelijkheden en burgerlijke plichten). Iedereen vrij en blij! |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Om de één of andere reden hebben sommigen de neiging om die misdaden te generaliseren naar een bevolkingsgroep.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 8 augustus 2009 om 18:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
N.a.v. dergelijke schokkende feiten heb je verschillende fasen: 1. Shock 2. Perceptie: wat zie ik? 3. Analyse: hoe kan ik wat ik zie ontleden? 4. Synthese: voorstel van verklaringsmodel op basis van de analyse 5. (indien nodig) Nieuwe Perceptie: nieuwe observaties o.b.v. voorgesteld verklaringsmodel 6. Nieuwe Analyse: deze observaties analyseren 7. Nieuwe Synthese: indien nodig, verklaringsmodel aanpassen ... X. Voorstellen van maatregelen om de situatie te veranderen Jullie blijven echter steken in fase 1. Alles wat naar fase 2 & 3 riekt, wordt door jullie als relativering uitgebraakt. Tja, doe zo voort zou ik zeggen. Het lijkt hier meer op een zelfhulgroep van getraumatiseerde slachtoffers dan op een discussieforum.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Link maar eens naar een post, het hoeft zelfs niet eens op dit forum te zijn, waarin een homo het opneemt voor wat daar gebeurde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() Niet die het openlijk opnemen voor het geven van 1000-den zweepslagen aan homo's, in één of ander land in het midden-oosten, maar wél het opnemen voor een bevolkingsgroep die hen hier geregeld afranselt vanwege hun geaardheid. Jij doet dat in elk geval , en ik ben echt nieuwsgierig waarom ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
X. : Oplossing : hard terugkloppen, en vooral niet op politie of gelijk wie rekenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() Welke "waarheid?Die van carlgustaaf? Die van cannibaal? Die van piraat? Die van forumspook? Die van "beste vriend"? Die van zondebok?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Raf : 8 augustus 2009 om 22:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() Je bent hier gekend als de witte Raaf . Ik hoef helemaal geen linkje te gaan zoeken op het forum om mijn gelijk te halen. Wees gewoon eens eerlijk met jezelf en vraag je af waaruit je onverstaanbaar gedrag voortkomt...
|
![]() |
![]() |