![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik doe mijn werk niet beter als er eisen gesteld worden over mijn kledij. Als mijn werkgever mij morgen eisen stelt ga ik in staking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() Het gaat niet over je werk beter of slechter doen. Het gaat om respect voor het intern reglement van je werkgever. Of je dat nu leuk vindt of niet. Uw gevoelens doen er niet toe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() Het is toch zo'n schatje. Proberen goed te doen voor ieder en nog wat. Ik geef je 100% gelijk. Maar geef toe zo schattig hoe ze de fundamentalistische moslims in bescherming neemt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De werkgever heeft geen voorschriften uit te vaardigen als daar geen goede reden voor is. Dus staat er niets over kledij in het arbeidsreglement; en draag ik op mijn werk wat ik wil. Ik doe mijn werk niet beter als er eisen gesteld worden over mijn kledij. Als mijn werkgever mij morgen eisen stelt ga ik in staking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
De werkgever vaardigt al decennia voorschriften uit via het arbeidsreglement en als jij je daar niet aan houdt kan je onwil grond genoeg zijn voor ontslag om dringende redenen. Jouw gevoelens doen er helemaal niet toe. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Minister-President
|
![]() slap gelul..daar gaat het wel om als een werknemer beter presteert voor hetzelfde loon is de werkgever ermee gebaat..
![]() |
#110 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Inhoudelijk: werkgevers noch schooldirecteurs zijn democratisch verkozen of democratisch werkende instanties. Ze dienen geen verantwoording af te leggen aan de samenleving en nemen hun beslissingen lang niet altijd na een inhoudelijke discussie. Hun opinies zijn voor mij niet de gezaghebbende opinies waarvoor u ze wil verslijten. Bovendien is het idioot een pas afgekondigde regelgeving te gaan voorstellen als neutraal. Indien iedereen het eens was over die hoofddoekenverboden, dan zou niemand de nood gevoeld hebben die verboden uit te vaardigen, zou die zever niet in de media kunnen komen en zouden moslima's geen zaag opspannen. Het voorstellen alsof die regelgeving neutraal is en door iedereen op een handvol na aanvaard wordt is dan ook onterecht: (1) die groep is minstens groot genoeg om van zich te laten horen en (2) itt wat u laat uitschijnen impliceert het zelfbeschikkingsrecht van het individu dat die groep ook mee mag discussiëren. Het gaat tenslotte over hen.
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() Nee daar gaat het niet om. Dat is slap gelul van progressieve, excuseer in wezen extreem-conservatieve terug naar de Middeleeuwen for the sake of islam slijmerds.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() Ik koop niets bij gasten die een hoofddoek te werk stellen. Evenmin bij gasten die naar mekka brullen. Dat is evident. Voorlopig lukt dat nog prima. Ik stel wel steeds de vraag. Hoofddoeken of niet aangepaste moslims niet in mijn huis of bedrijf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Waarom niet?
Citaat:
Een arbeidsreglement komt er in overleg met de werknemers of hun afvaardiging. De tijd van slavernij ligt al lang achter ons. Als jij je rechten als werknemer zo slecht kent; zou ik je aanraden lid te worden van een vakbond (zeker vooraleer je een arbeidscontract tekent en het arbeidsreglement); zij kunnen je daarbij helpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoef geen respect voor 'medemensen' te betuigen die volgeling zijn van een intolerante, vijandige, barbaarse, achterlijke, sexistische en racistische religieuse leer/politieke visie/maatschappijmodel. Van mij wordt ook niet verwacht dat ik nazis respecteer. U doet maar. Tweeduizend jaren menselijke beschaving schijnen bij sommigen te zijn uitgeveegd door enkele jaren populistisch gezwets van linkse kiesveeschooiers die, bij momenten, hun luciditeit selectief terugvinden als moslims uit de buurt zijn en katholieken weer te dicht in de buurt komen, waarop ze selectief terugvallen op hun papenvreterij. Op de koop toe de hoofddoek als symbool van zelfbeschikking voorstellen terwijl het een textielen kooi is die in wezen opgelegd wordt door de ene sexe uit die bevolking aan de andere sexe van die bevolking precies omdat ze niet met de zelfbeschikking van de vrouw kunnen omgaan, is het toppunt van absurde progressieve relativeringsgezwets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je een arbeidscontract tekent, moet je gelijk tekenen voor ontvangst en akkoord van het arbeidsreglement. De meesten kennen de inhoud niet als ze tekenen. Ze kunnen later wel proberen om het te veranderen. Maar ik zie dat nog niet gebeuren in de zin van een toelating van de hoofddoek. De omgekeerde trend is waar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Vraag is : wanneer gaan die zogenaamde progressieve mannen nu zelf eens een hoofddoekje dragen om de allerindividueelste expressie te uiten van hun gedreven hechting aan monoculturele islamitische sexistische cultuuruitingen zoals de hoofddoek? Laatst gewijzigd door Cut de krap : 10 februari 2010 om 20:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil je nog aanraden nooit iets te tekenen voor akkoord waarvan je de inhoud niet kent. Citaat:
De tijd van slavernij ligt al lang achter ons. edit : Indien de werkgever een kledingsvoorschrift wil invoeren; en hij niet kan aantonen dat de werknemer daarbij zijn werk beter doet; zal zo'n voorschrift nooit aanvaard worden. Laatst gewijzigd door artisjok : 10 februari 2010 om 20:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() De werkgever kan heel wat andere motieven aanhalen (bij protest) dan dat flutzinnetje dat jij aanhaalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |