![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Wie weet bouwen ze mini nanozendertjes in condooms om te weten wie homo is en wie niet.
1 proleem homo's gebruiken geen condoom ![]() Laatst gewijzigd door giserke : 25 juni 2010 om 13:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Allee ik ga voort op geruchten in de gazet hé. ![]() Laatst gewijzigd door giserke : 25 juni 2010 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen , het gaat hier toch over veiligheid en veiligheidsgevoel ten koste van die privacy Dat de daders van Joe Van Holsbeek uiteindelijk opgepakt zijn is alleen maar aan te moedigen... maar het heeft het niet mogen verhinderen Al zullen er allicht ook zaken verhinderd geweest zijn door camera's... dat ga je me niet horen ontkennen. Citaat:
Daarna waren de geldterminals aan de beurt. ...daarna de warenhuizen. Enz. enz. Misdaad verschuift er enkel door. Dat is altijd zo geweest.... een misdadiger is geneigd zich de makkelijkste prooi te nemen met zo weinig mogelijk kans om opgepakt te worden. Je ziet dat ook de laatste jaren . Nu elke bank, groot warenhuis, weet ik veel ... wel zoiets heeft hangen volgde algauw het neersteken van mensen voor een luttelijke 50 € Echt veiliger is het er niet meteen op geworen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan heb je zeker wel een linkje naar het artikel in kwestie?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Engelse studie ivm camera's in Londen. Wat is er nu beter? Misdaad oplossen(zéér beperkt) of misdaad voorkomen? (Nee, ik ga studie niet opzoeken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Voordat je het weet ze wanneer je seks hebt met je vrouw en welk standje je het liefste doet en krijg je de week erna een catalogus van seksspeeltjes ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.at5.nl/artikelen/29960/jo...-onveilige-sex http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Rel...onveilig.dhtml http://www.depers.nl/binnenland/3659...nge-homos.html Bon ja, illustraties hiervoor zijn gemakkelijk te vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Al die camera's zouden er simpelweg niet nodig zijn mochten we allen wat meer discipline hebben. Logischerwijze zou het zelfs niet mogen kloppen dat in een echte welvaartstaat de criminaliteit erger wordt en de dreiging van "terreur" leeft, laat staan dat dat dan een stijgende gebruik van bewakingscamera's in het openbaar rechtvaardigd. Echter de realiteit is anders en dus is enerzijds het geen slecht gegeven die camera's... Zoals gezegd; wie niets te verbergen heeft maakt zich ook zo geen probleem. Als echter blijkt dat men misbruikt maakt van dat "alziende oog" van BB dan komen we op een heel ander terrein. Tenslotte; in het openbaar kan er strict genomen geen schending van privacy gelden! Privacy geld enkel wanneer je in gebouwen, lokalen of eigendommen bent die niet openbaar toegankelijk zijn.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
2) we hebben zo ons favoriete standje 3), ik maak die dingen zelf op maat....
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee als je groene rochels hebt dan denk ik dat je best naar de dokter gaat , je mag van mij wel eerst op de cameralens spugen ipv in de goot "kwestie van het groene spul nuttig te maken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar niet. In geen enkel van die links hierboven lees ik dat homo's geen condooms gebruiken.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Openbare weg is openbare weg, en daar kan je niets aan veranderen.
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ze weten dat...en wat is het probleem?
![]() |
![]() |