![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 Het is weldegelijk misdadig om de bevolking vrij te laten om verslavende middelen te gebruiken. 2 Het is gereguleerd. Het is namelijk verboden. Als iedereen zich daaraan houdt zijn er geen nadelen voor de maatschappij. Evenmin gezondheidsrisico's. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 10 december 2011 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Voor meer info: [email protected]"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() Zouden artisjokken ook niet onder drugs vallen?
![]() Heeft er al iemand een artisjok stok in zijn mond gestoken? Laatst gewijzigd door freelancer : 10 december 2011 om 20:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Banneling
|
![]() Waarom is dit onzin? :
Het moet gelegaliseerd worden omdat er niets misdadig is aan het consumeren van drugs. Citaat:
Wat is er misdadig aan het consumeren van drugs? En omdat je dit nu ter berde brengt : "Wat is er misdadig aan, om de bevolking vrij te laten om verslavende middelen te gebruiken"? Citaat:
Indien iedereen zich daaraan houdt zijn er inderdaad geen nadelen, maar ik moet je ontgoochelen; de realiteit is anders. Niet iedereen houdt zich daaraan, en er zijn wel nadelen voor de maatschappij. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En Mod vond dat goed ![]() Artisjok, die zo goed kan argumenteren... Laatst gewijzigd door eno2 : 10 december 2011 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard is dat nog altijd verboden, dat is toch overal zo? Moeten ze anders diefstal, verkrachtingen en moord ook ineens legaliseren ... Jongens toch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen, dat is niet overal zo verboden. Citaat:
Citaat:
Waarom maak je dan zo'n onnozel opmerking? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het land nog niet gered? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Goed, je kan iemand door de wet proberen tegen te houden om zichzelf "kwaad" te doen maar bij schade tov anderen zijn er wettelijk zeker meer grenzen vereist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een domme vraag hé Artisjok, het staat er bij waarom en je reageert er zelfs op.
Citaat:
Dat zeg ik toch? Het is gereguleerd. Het is namelijk verboden. Als iedereen zich daaraan houdt zijn er geen nadelen voor de maatschappij. Evenmin gezondheidsrisico's. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 10 december 2011 om 23:02. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eens zien of je dan nog zult zeggen: "bij drugsconsumptie ben je zelf het slachtoffer. Bij al die andere zaken is iemand anders het." Het is echt wel heel moeilijk om met verslaafden te leven. Ze zijn een pest voor onze samenleving. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 10 december 2011 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Handel en bezit is strafbaar, maar gebruik niet. En stel nu Paulus, iemand groeit op zijn balkon een wietplantje en bakt met de oogst een cake. Als hij daar dan een stuk van op eet en wat suf wordt, wie precies brengt hij daar schade toe? Zichzelf alleszins niet, want een stukje wietcake eten is helemaal niet ongezond. Zodus, wie dan wel?
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bespreek ook eens de erge gevallen, de dodelijke, en de anderen dodende |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() Zelfs mijn virtuele kiekens begrijpen dat drugsgebruik niet goed kan zijn...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze alcohol drinkt dan zou ik het nog kunnen aannemen, sommige zaken althans, maar van een stuk wietcake niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben je alcohol aan het drinken? Je doet weer zo raar...
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pedofielen zeggen ook dat ze niemand schade toe brengen als ze zich masturberen bij een onschuldig gemaakte foto van een naakt kind. Maar ik pleit tegen. We moeten de deur niet op een kier zetten. Het is en blijft een lelijk ding. En we weten allebei wel dat de voorkeur uitgaat naar andere methoden om te gebruiken, dan het omslachtig bakken van een cake, waarbij je nog een paar uur moet wachten, na inname, vooralleer het werkt. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo praten we naast elkaar denk ik. Paulus. |
|
![]() |
![]() |