![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Twee staten oplossing: voor of tegen | |||
2 staten |
![]() ![]() ![]() |
42 | 60,87% |
1 staat, zoals het nu is |
![]() ![]() ![]() |
16 | 23,19% |
Confederatie |
![]() ![]() ![]() |
11 | 15,94% |
Aantal stemmers: 69. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kom graag in Nederland, ga graag eens shoppen in Maastricht, ben zelfs reeds tweemaal in Nederland met vakantie geweest. Maar ik kom telkens even graag terug.
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik woon in Vlaanderen; en werk voor een bedrijf in Brussel met een afdeling in Vlaanderen en Wallonië.Momenteel hebben zowel mijn Brusselse als mijn Waalse als mijn Vlaamse collega's en ik, werk tamelijk dicht bij thuis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is helemaal niet de bedoeling, maar voor de rest: zie vorige post!
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien kan je inhoudelijk antwoorden op wat hij schrijft. 2 Dan moet je ons niet wijsmaken dat het in ons voordeel is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als het bedrijf niet voor de lokale markt werkt is die kans reëel. Maar er is niemand die je zal kunnen dwingen om in het buitenland te gaan werken. Het bedrijf zal dus verplicht zijn je af te danken en uit te betalen, tenzij je zelf akkoord gaat om grensarbeider te worden.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, we gaan splitsen om efficiënter te werken.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
|
![]() En eigen verantwoordelijkheid op te nemen en te dragen.
![]() |
#113 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb daar een goed loon, tamelijk evenwicht tussen privé en beroepsleven, glijdende uren, niet te ver, werk dat ik graag doe. Waar vind ik dat nog? Citaat:
Citaat:
Ik heb daar een goed loon, tamelijk evenwicht tussen privé en beroepsleven, glijdende uren, niet te ver, werk dat ik graag doe. Waar vind ik dat nog? Wat is nu het voordeel voor de werknemers? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
|
![]() Citaat:
Dat ze hun job kunnen behouden,er werk voor hen is!
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 29 december 2011 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wij zetten ons in voor...http://www.rkw.be/Nl/Info/Who/whoMission.php Iedere werkgever moet aangesloten zijn bij een kinderbijslagfonds. Fonds Benaming 001 CICAF1 - Caisse Interprofessionnelle de Compensation pour Allocations Familiales a.s.b.l. 002 Groep S - Kinderbijslagfonds voor Werknemers - VZW 003 MENSURA KINDERBIJSLAG v.z.w. 013 ATTENTIA kinderbijslag v.z.w. 019 ACERTA Kinderbijslagfonds 024 Kinderbijslagfonds van West-Henegouwen v.z.w. 032 Kinderbijslagfonds SECUREX 035 ADMB Kinderbijslagfonds v.z.w. 039 PARTENA, Kinderbijslagfonds 041 Kinderbijslagfonds UCM 043 XERIUS Kinderbijslagfonds v.z.w. 053 HDP Verrekenkas voor kinderbijslag 062 Familienzulagenkasse Ostbelgien - Caisse d'allocations familiales de l'Est de la Belgique 078 Kinderbijslagfonds Horizon Het Gezin vzw 080 Bijzondere Verrekenkas voor Gezinsvergoedingen ten bate van de Arbeiders gebezigd door de Ladings- en Lossingsondernemingen en door de Stuwadoors in de Havens, Losplaatsen, Stapelplaatsen en Stations 083 Bijzondere Verrekenkas voor Gezinsvergoedingen ten bate van de Arbeiders der Ondernemingen voor Binnenscheepvaart 097 Rijksdienst voor Sociale Zekerheid van de Provinciale en Plaatselijke Overheidsdiensten (RSZPPO) 098 NMBS-HOLDING 099 Rijksdienst voor Kinderbijslag voor Werknemers (RKW) http://www.rkw.be/Nl/Info/Agencies/agencyListNumber.php Jij pikt daar eentje uit met "oostbelgien" in de naam. Laatst gewijzigd door artisjok : 29 december 2011 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als België zo verder doet als het nu bezig is zou ik je aanraden te kiezen tussen Chili, Costa-Rica of Turkije. Want lang zal je hier geen werk meer hebben. Want als de belastingen hier nog hoger worden verhuizen ze toch, en dan nog veel verder weg dan Wallonië.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() "Mijn" bedrijf heeft momenteel alle overlevingskansen dat het zich kan wensen. Momenteel hoef ik echt niet voor mijn werk te vrezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 29 december 2011 om 22:34. |
|
![]() |
![]() |