![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ABI aan net geen 13€ gekocht na de fusie, aan 30€ en aan 38€ en die flirten nu met de 50€. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zullen al iets talrijker zijn. En degenen die op olie of uranium gegokt hadden, hebben ook niet slecht geboerd. Maar degenen die op gas hadden gegokt, die zijn dan weer de pineut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() kunnen we geen tracker kopen van de gezondheidsindex? Die stijgt altijd, woehahahaha
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alhoewel, een beetje geluk is altijd dik meegenomen. Maar akkoord, mits het nodige studiewerk en gezond verstand, kan men dit geluk wel een stuk beinvloeden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dan kunnen ze ze beter hier produceren, maken ze met 3.000 evenveel. Breng je ook in rekening hoeveel werkplaatsen in de USA verloren gegaan zijn door ze naar China te verhuizen. Ik wil niet veel zeggen, maar je slaat er soms aardig met je pet naar. In de berekeningen die je maakt, laat je die dingen weg die je niet aanstaan en voegt er dan die jou aanstaan aan toe zonder even na te rekenen of je beweringen wel kloppen. Maar iedere vogel zingt zoals hij gebekt is. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Tuurlijk, ABI kopen is op dat vlak geen "geluk" hebben. Goed, de aankoop net na de fusie was een beetje koffiedik kijken, maar verder is dat een bedrijf met een prima gezondheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Foxconn ik heb die wiki niet geschreven, en er staat te lezen 250.000 - 450.000 in iPod city Ten tweede: er werken in de VS alleen al 30.000 mensen bij apple aan de ipod. En nu mag jij eens met de pet mijn foute berekeningen tegenberekenen, dank u voor de inbreng ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
Wil je misschien ook zeggen dat Bangalore, het Silicon Valley van India, enkel Microsoft herbergt. Ik raad je aan daar eens te gaan kijken dan weet je waarover je praat. Heb even op je wiki pagina gekeken en zie dat je weer niet verder gekeken hebt als die 250.000 �* 350.000 werknemers. Anders had je ook gezien voor wie ze allemaal werken en welke Europese, Japanse en Amerikaanse profiteurs daar bezig zijn en hoe de werkomstandigheden daar met voeten getreden worden. Maar daar hoor ik bij jou geen bal van. Trouwens jij was toch een boek aan het schrijven of niet? Ik wacht nog steeds. Ik kan je ook vertellen, dat ik door mijn gezondheidstoestand niet mag vertrekken, anders zat ik nu in Indië. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
|
![]() IPod city herbergt 100den bedrijven en is net als Bangalore in Indië, een soort Silicon Valley, waar allerhande Westerse en Chinese vestigingen zijn.
Ze maken daar allerhande elektronische componenten voor de ganse wereld en niet alleen voor de Ipad. Ze werken voor bijna alle merken en toestellen. Zowel Japanse, Europese, Chinese en Amerikaanse bedrijven. En als je dit toch als voorbeeld aanhaalt mag je er ook bij vertellen dat ze een zeer slechte naam hebben op gebied van arbeidsvoorwaarden en zelfs kinderen vanaf 12 jaar tewerkstellen. Als je al iets leest lees dan de volledige pagina en vis er niet uit, wat jou aanstaat en laat niet weg wat je niet aanstaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
|
![]() Citaat:
Onder het motto: houden jullie ze onder de knoet en laat ons ze maar uitbuiten. Maar dat is het motto van alle regeringen. Iets wat ze nu ook in Europa proberen in te voeren. Niks democratische verkiezingen en een commissie die de regels oplegt. Is de structuur van de Europese Unie niet hetzelfde geworden als de Chinese. Technocraten regeren en leggen op wat jij mag doen en dat is werken en zwijgen. Dat ze je ondertussen bestelen gelijk de raven, moet je er maar bijnemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe durven ze ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
|
![]() Citaat:
Vroeger probeerde men ons wijs te maken dat de computer het werk zou doen van 10 mensen. Ik merk nu,dat 10 computers bediend door 10 mensen, het werk van 1 mens vroeger, niet gedaan krijgen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() Europa is sowieso neo-liberaal. Dat is altijd de bedoeling geweest. De middenklasse eruit werken want een tevreden middenklasse kan men niet onder controle houden. Niemand wil de rotbaantjes meer die lager betaald zijn en daarom moet de middenklasse eruit.Zodat men je nog beter en geraffinneerder kan uitpersen maar 1 ding zien ze over het hoofd. De Lone Wolf, diegene die bereid zijn om ondergronds de elite aan te pakken desnoods met gruwelijk en grof geweld. Breivik was zo een man en geen 1 Europese technocraat die in staat is geweest hem tegen te houden.
|
![]() |
![]() |