![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is geen enkele gegronde reden waarom een gemeenschap met een bepaald identitair besef de naam niet zou mogen dragen die ze dragen. De geschiedenis kent een eigen verloop, waarbij interne logica er niet noodzakelijk aan te pas komt.
De inwoner van het Rijk der Franken ten tijde van Clovis heeft ook maar weinig te maken met die van het huidige "Frank-Rijk". En iedereen met enige historische kennis, weet ook de grilligheid van de benamingen Ierland-Schotland en de merkwaardige omwisseling die er gebeurd is. En zo kan ik nog meerdere voorbeelden aanhalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 13 april 2012 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry Belgica bestond al lang voor het Romeinse Rijk hoor. Alleen lag de grens tussen Belgen en Kelten toen nog veel verder zuidwaarts dan na de Romeinse bezetting.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig zijn er mensen zoals jij die ons elke dag duidelijk maken dat het moment nu aangebroken is.
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof je graag, wat dus volgens onze grote tegenstanders van het huidige taalgebruik m.b.t. Vlaanderen, aanleiding moet zijn om deze benaming, België, radicaal te verwerpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet het bewijs dat vlaamsnationalisten sneller van partij dan van onderbroek veranderen.
VU -> SPIRIT -> VB -> N-VA -> ........ Ze blijven hun weekendclubjes als TAL, VMO en Blood & Honour langer trouw. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() SPIRIT -> VB Bert Ansjoo zal het graag horen. Citaat:
Le groupe néonazi Blood and Honour s'implante en Wallonie.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg Henri1, de mensen die voorheen CD&V stemden, en uit onvrede naar de N-VA zijn gegaan, nu blijkt dat de N-VA nu tegen elke prijs de broek wil laat zakken voor de vrienden van het ACV, wat gaan die ex-CD&V'ers nu stemmen?
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U weet dus best op welke partij ze dan zullen stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet op welke partij ze zeker niet zullen stemmen, maar de vraag was, aan u gericht, op welke partij gaan die stemmen?
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Sta me toe dat ik daar eens flink mee lach.
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bij mijn weten nam Jezus Christus nooit woorden in de mond over bevolkingsgroepen die parasieten zijn, die bloed uit de aders van andere volkeren zuigen, junkies zijn, in sociale hangmatten liggen, allemaal profiteren, zei Hij nooit dat "vreemde heersers" verjaagd moesten worden, dat om elke morzel gronds moest gestreden worden, dat andere groepen imperialisten waren, dat koningen stelende eksters waren, dat andere groepen verspillers zijn, dat deze of gene groep "ratten" hun "matten" moesten rollen, hij had het niet over groepen luieriken en groepen harde werkers, zei nooit dat we niet kunnen samenleven met anderen enz. enz. enz. Jezus Christus predikte verdraagzaamheid en christelijke naastenliefde. Bij mijn weten niet tot aan een grens, a fortiori niet tot aan de taalgrens. Hij zei zelfs "bemin uw vijanden". "Heb uw naaste lief gelijk uzelf". Doet u dat? Zoja, dan weet u dat nationalisme haaks staat op het christendom, haaks moét staan op de Leer van Jezus Christus die per definitie universalistisch is. Jezus wilde geen nationalistisch leider zijn (hij zeide: "Mijn koningschap hoort niet bij deze wereld. Als mijn koningschap bij deze wereld hoorde, zouden mijn dienaren wel gevochten hebben om te voorkomen dat ik aan de Joden werd uitgeleverd. Maar mijn koninkrijk is niet van hier." Joh. 18,36). U weet zeer veel af over geloof. Maar u ziet door het bos de bomen niet meer. U bent verblind door aardse macht en slechte wereldse ideologieën, door valse profeten die u nopen om met uw broeders te breken. Ook zij zijn kinderen Gods. Ik zal voor u bidden.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |