![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Banneling
|
Al jaaaren
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Nu weten we niet hoe groot de afstand is tussen de onderkant van de deur en de vloer, en de breedde van de dur, maar als dit nauw genoeg is, de deur voldoende dik (een centimer of 2 is voldoende) + de deur niet ontvlambaar is, dan kan het vuur er niet door, ook al is het onvlambare middel wel doorgesijpeld. Dat is het principe van de brandveilige deuren trouwens.
|
|
|
|
#104 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 7 augustus 2004 om 13:51. Reden: error |
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De laatste tijd wordt dit forum overspoeld door allerlei schorriemorrie van rechtse signatuur, alhoewel ik een sterk vermoeden heb dat velen van hen vaak terug te brengen zijn tot één persoon... Enkelen onder hen werden vrij recentelijk zelfs geband, dus er is hoop op beterschap! Affijn, reden te meer om juist hier te blijven en weerwerk te bieden, zou ik zo zeggen...
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen |
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
![]()
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen |
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Gouverneur
|
[font=Palatino Linotype][size=3]Geknipt wegens persoonlijke aanval.[/size][/font]
[font=Palatino Linotype][size=3]mvg[/size][/font] [font=Palatino Linotype][size=3]Avalon[/size][/font] Laatst gewijzigd door Avalon : 7 augustus 2004 om 19:37. Reden: persoonlijke aanval |
|
|
|
|
|
#117 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
[font=Palatino Linotype][size=3]Geknipt wegend persoonlijke aanval![/size][/font]
[font=Palatino Linotype][size=3][/size][/font] [font=Palatino Linotype][size=3]mvg[/size][/font] [font=Palatino Linotype][size=3]Avalon[/size][/font]
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Avalon : 7 augustus 2004 om 19:37. Reden: persoonlijke aanval |
|
|
|
|
|
#118 |
|
Gouverneur
|
Knip knip knip... gelieve eerdere geknipte passagen niet meer te quoten.
Laatst gewijzigd door FMisplon : 8 augustus 2004 om 15:29. |
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|