![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De impasse die politici veroorzaken? De pyromanen worden brandblussers?
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En ik heb nooit gezegd dat nederlandstaligen onderdrukt moeten worden. Je moet mij geen woorden in de mond leggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en je track record van voorspellingen spreekt boekdelen. iedereen hangt aan je lippen man!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel optimistisch, maar niet erg realistisch.
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
|
![]() Citaat:
Ik zal u even een voorbeeld geven van de angel die uit de voet is. De politieregels voor het wegverkeer blijven een federale bevoegdheid. (...) behoudens Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() Inderdaad. Elio kan het niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() gebiedsroof ? Doe toch eens normaal man.
ze gaan dat gebied toch niet buiten België smokkelen? alleszins niet met de SPA in de regering!!! (peter corrigeer mij als ik het verkeerd voorheb) Laatst gewijzigd door spabert : 6 augustus 2013 om 17:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#120 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
zeik van Maria de landbouwster. Men speelde komedie : institutioneel zat het land vast omdat BHV als kieskring nog niet gesplitst was. D�*t was het probleem. Al de rest was "normale" politieke discussie zoals ze overal bestaat. Eenmaal die kloterij van de baan was, kon de rest ook in beweging komen. Niet eerder. Wie er zin in heeft mag op het forum terug gaan zoeken : in het begin van deze regering voorspelde 99% van de n-va afficionado's dat de regering niet lang ging standhouden. Mijn stelling is altijd geweest : eenmaal bhv van de baan is, is de rest normaal politiek werk. En met een sterke n-va om op hun handen te kijken kon men niet teveel onnozel doen. Deze regering heeft dan ook enorm veel beslissingen genomen. Heel wat anders dan het gelummel onder Leterme. Of men het eens is met die beslissingen hangt natuurlijk van de eigen opinie en partij aanhorigheid af. Maar beslissen hebben ze gedaan. Dat is enkel mogelijk geweest doordat die angel eruit is gegaan. Anders zat iedereen nu nog gelijk een konijn naar een lichtbak te staren. in de wetstraat. Jij focust graag op de verschillen, op de problemen, op het afwijken van een unitaire visie op ons land. Ik niet, mij interesseren de oplossingen, hoe we uit dergelijke mijnenvelden geraken zonder teveel schade en hoe het verder kan gaan eens die weg zijn. Het politieke spelletje daarrond interesseert me enorm, maar mag de overhand niet krijgen; Dat is dan ook de reden dat ik (relatief) tevreden ben met de splitsing van de kieskring bhv. Vroeger was dit een wingewest van franstalige stemmen, nu kunnen ze enkel nog in de 6 stemmen sprokkelen. Wie dan kijkt om hoeveel potentiële kiezers het gaat, en dit afzet tegenover het stemmenaantal dat de franstaligen vroeger in héél halle-vilvoorde konden bijeen rijven kan enkel besluiten dat het een verbetering is van 90%. Nu is 90% geen 100, maar dat is dan ook een utopie die enkel op partijcongressen van nationalisten bestaat. Dat de gerechtelijke splitsing van bhv veel beter kon, ga ik niet tegenspreken. Dat extra parket in halle is een onding. Het zal nog maar afwachten zijn of dat eilandje ooit echt degelijk werk gaat kunnen leveren. Laatst gewijzigd door peter1962 : 6 augustus 2013 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |