Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

Discussietools
Oud 21 april 2014, 01:21   #101
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik kom echt niet graag onherkenbare zwarte sujetten tegen als ik op straat loop. Ik weet niet wat eronder zit en het is heel onaangenaam om naar zoiets te kijken vb. als je op de trein zit en er zit zo'n zwart laken voor je.
Je weet inderdaad niet wat er onder zit.

Een Somalische man die gezocht werd voor de moord op een agente is erin geslaagd Groot-Brittannië te verlaten, vermomd als een gesluierde vrouw. Dat schrijft de krant The Times.

Mustafa Jamma had de identiteit aangenomen van zijn zus. Hij gebruikte haar paspoort en verborg zich onder een niqab (een gezichtssluier waarbij alleen de ogen onbedekt zijn) om door de veiligheidscontrole op de Londense luchthaven van Heathrow te geraken.

Op het ogenblik van zijn vlucht was hij een van de meest gezochte mannen in Groot-Brittannië en had hij 21 veroordelingen op zijn naam.
daiwa is offline  
Oud 21 april 2014, 02:06   #102
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

(Citaat van Dirk Brossé.
Componist-dirigent en stiefvader van de vermoorde Aurore Ruyffelaere.)

In dit werelddeel stellen wij ons altijd zo beschaafd op. We zijn tolerant, we hebben respect voor de andere, voor andere culturen, enzovoort. Maar het omgekeerde is niet altijd het geval. Integendeel. Onze maatschappij gaat ten onder aan onze tolerantie en beschaving."

Punt. Einde diskussie. Enne... Hoste!? Effe opletten achter in de klas daar!

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 21 april 2014 om 02:14. Reden: aanvulling
Jay-P. is offline  
Oud 21 april 2014, 08:00   #103
Doge
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
(Citaat van Dirk Brossé.

In dit werelddeel stellen wij ons altijd zo beschaafd op. We zijn tolerant, we hebben respect voor de andere, voor andere culturen, enzovoort. Maar het omgekeerde is niet altijd het geval. Integendeel. Onze maatschappij gaat ten onder aan onze tolerantie en beschaving."
Wijze woorden, het wordt inderdaad onze ondergang.
Doge is offline  
Oud 21 april 2014, 08:05   #104
Peche
Banneling

Standaard

Er was toch een verbod opgelegd? En zo'n verbod werkt. Bij overlast kunt ge politie bellen!
Ik moet direct mijn joint uitdoen, maar die madam moet hare boerka nooit uitdoen he!
Wie wordt hier gediscrimineerd???
Peche is offline  
Oud 21 april 2014, 08:13   #105
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard burka uitdoen? Waarom niet?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Er was toch een verbod opgelegd? En zo'n verbod werkt. Bij overlast kunt ge politie bellen!
Ik moet direct mijn joint uitdoen, maar die madam moet hare boerka nooit uitdoen he!
Wie wordt hier gediscrimineerd???

Langs den andere kant, wel wat minder gepruts voor "de manne" dan al die lingerie toestanden bij anderen.
Jay-P. is offline  
Oud 21 april 2014, 08:14   #106
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Paradox_of_tolerance

The tolerance paradox arises from a problem that a tolerant person might be antagonistic toward intolerance, hence intolerant of it. The tolerant individual would then be by definition intolerant of intolerance.
http://ejbron.wordpress.com/2013/11/...derheden-niet/

Citaat:
Het tolereren van intolerantie is GEEN blijk van tolerantie … dus waarom is de EU van plan om alle Europese burgers te controleren, maar de intolerante minderheden niet?

We weten dat dit niets heeft te maken met tolerantie en alles met het dwingen van mensen om de haat en het racisme, afkomstig van een deel van de allochtone bevolking – de moslims – die de meest intolerante sekte op aarde vertegenwoordigen, te negeren. Het Europees Parlement overweegt in alle stilte een voorstel dat pleit voor het direct onder toezicht stellen van net gelijk welke EU-burger (merk op hoe non-burgers worden uitgesloten) die ervan verdacht wordt ‘intolerant’ te zijn.

Gatestone Instituut: Critici zeggen dat de maatregel, die tot doel heeft de nationale regeringen van alle 28 EU-lidstaten te dwingen om ‘speciale administratieve eenheden’ (gedachtepolitie) op te richten, die iedereen, individu of groep, die de zelfbenoemde hoeders van het Europese multiculturalisme ‘intolerant’ achten, te controleren. Die maatregel staat voor een ongekende bedreiging van de vrijheid van meningsuiting in een Europa waar burgers al regelmatig worden gestraft voor het onder woorden brengen van de ‘verkeerde’ meningen, met name over de islam.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 21 april 2014 om 08:15.
circe is offline  
Oud 21 april 2014, 08:42   #107
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Langs den andere kant, wel wat minder gepruts voor "de manne" dan al die lingerie toestanden bij anderen.
Van mij mogen ze het dragen hoor
Maar als het verboden is en de wet grijpt in, moeten ze het wel op straat uitdoen he
Peche is offline  
Oud 21 april 2014, 09:15   #108
Ulrik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
(Citaat van Dirk Brossé.

Punt. Einde diskussie. Enne... Hoste!? Effe opletten achter in de klas daar!
Jammer genoeg is dat een discussie die velen, inclusief politiek en media, uit de weg gaan.
Ulrik is offline  
Oud 21 april 2014, 12:31   #109
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Lolbroek.

je moet 'n mening kunnen uiten zonder vrees om gevolgd te worden door de staatsveiligheid of voor kennissen die er 'n andere mening op nahouden.

Wat voor meningen hou jij er op na dat de staatsveiligheid je zou volgen of je kennissen je haast naar 't leven zouden staan om je mening, wat voor kennissen heb jij eigenlijk dat je je mening niet durft te uiten tegenover hen zonder gezichtsbedekking?

Ik heb het niet over mezelf, want ik uit mijn meningen overal, maar iedereen kent toch redelijk wat mensen die hun meningen niet willen uiten, tenzij anoniem. Dat heeft niet per se iets met extreme meningen te maken, maar eerder met niet slecht willen staan bij een belangrijk deel van de kennissen. Maar nu worden ze in die keuze beperkt. Nu kunnen ze enkel min of meer anoniem een boodschap brengen op het internet, niet op de straat.
Robinus V is offline  
Oud 21 april 2014, 12:37   #110
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
En dat tot de eerste keer dat er een overval wordt gepleegd door mensen in een boerka. Simpel boerenverstand gebruiken is aan u ook niet besteed he.
Of met een bivakmuts op. Stel u voor. De wetgeving houdt dat echt wel tegen, want die criminelen trekken zich echt veel aan van de wet.
Robinus V is offline  
Oud 21 april 2014, 12:41   #111
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Ik heb het niet over mezelf, want ik uit mijn meningen overal, maar iedereen kent toch redelijk wat mensen die hun meningen niet willen uiten, tenzij anoniem. Dat heeft niet per se iets met extreme meningen te maken, maar eerder met niet slecht willen staan bij een belangrijk deel van de kennissen. Maar nu worden ze in die keuze beperkt. Nu kunnen ze enkel min of meer anoniem een boodschap brengen op het internet, niet op de straat.
Ochottekes toch. Je gaat ze toch niet missen in het straatbeeld, de boodschap van ingepakte moslimextremisten?
Vigilant is offline  
Oud 21 april 2014, 12:43   #112
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Nee hoor, je mag af en toe 'n ander kleurtje kiezen.

Leuke diversiteit, toch?

Zondags mag je 'n blauwe.

Dan lopen we er niet altijd saai hetzelfde bij.
Wat een sterk argument. Een verbod opheffen is een verplichting invoeren? Neen. Doe dan ook niet zo idioot. Jouw ideale samenleving lijkt meer op jouw foto dan de mijne (in de mijne mag iedereen zelf kiezen hoe zich te kleden), maar je bent waarschijnlijk zelf niet intelligent genoeg om dat te kunnen beseffen.
Robinus V is offline  
Oud 21 april 2014, 12:45   #113
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant Bekijk bericht
Ochottekes toch. Je gaat ze toch niet missen in het straatbeeld, de boodschap van ingepakte moslimextremisten?
Dat gaat niet enkel om de boodschap van moslims, he. Het verbod is er op alle gezichtsbedekking, voor de duidelijkheid. Is het nu echt nodig om de discussie steeds te vernauwen tot jouw beperkte denkpatroon?
Robinus V is offline  
Oud 21 april 2014, 12:46   #114
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dan schrijft ge toch gewoon onder een nicknaam op een forum?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 21 april 2014, 12:48   #115
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat een sterk argument. Een verbod opheffen is een verplichting invoeren? Neen. Doe dan ook niet zo idioot. Jouw ideale samenleving lijkt meer op jouw foto dan de mijne (in de mijne mag iedereen zelf kiezen hoe zich te kleden), maar je bent waarschijnlijk zelf niet intelligent genoeg om dat te kunnen beseffen.
volgens de adepten zijn ze nochtans "verplicht" om zich zo in te pakken. Wat is het nu? Hebben ze de keuze volgens papa, broer of echtgenoot en imam? of moeten ze zich inpakken wegens anders even grote hoer, slet en "neuk-me-maar" blanke trutten?

circe is offline  
Oud 21 april 2014, 12:48   #116
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
dan schrijft ge toch gewoon onder een nicknaam op een forum?
Dat bereikt niet alle mensen. Wie anoniem wil blijven zou alle middelen moeten kunnen gebruiken die ook een ander kan gebruiken.
Robinus V is offline  
Oud 21 april 2014, 12:50   #117
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
volgens de adepten zijn ze nochtans "verplicht" om zich zo in te pakken. Wat is het nu?
Volgens mij niet, dus drogargument. Dat is het nu.

Laatst gewijzigd door Robinus V : 21 april 2014 om 12:51.
Robinus V is offline  
Oud 21 april 2014, 12:51   #118
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Iedereen zou toch eens dit boek moeten lezen (...voor het te laat is....)

http://www.aspeditions.be/nl-be/book...ter-calluy.htm
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  kroniek van een aangekondigd onheil.jpg‎
Bekeken: 78
Grootte:  58,0 KB
ID: 93793  

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 21 april 2014, 12:53   #119
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In ons beider samenleving, niet jouw noch mijn ideale samenleving, maar de realistische, m�*g iedereen zich kleden zoals hij/zij wil, er is echter 'n verbod op totale gezichtsbedekking om voor de hand liggende redenen.

Dat verbod geldt voor iedereen, 'n motorrijder dient ook z'n (integraal)helm af te zetten op 't moment dat hij van z'n motor afstapt.
SDX is offline  
Oud 21 april 2014, 12:58   #120
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ken zo geen mensen die bang zijn hun mening te uiten tgo. hun kennissen, tenzij anoniem. Tijd om andere kennissen te zoeken denk ik dan.

Er zijn wel mensen die anoniem hun mening uiten, schrijven onder pseudoniem, maar dat is dan meer uit angst voor de boerkadragers & aanhang/adepten.
SDX is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be