Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 19 november 2015, 14:58   #101
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Natuurlijk dat Frankrijk ons nauwer ligt dan Afghanistan. Maar de ogen sluiten zal niet helpen Emmeke. Think big and be subliminale.
I already think big and am sublime; is dat goed genoeg?

Waaraan heb ik mijn koosnaampje verdiend zeg?
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline  
Oud 19 november 2015, 14:59   #102
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fallen_angel Bekijk bericht
Met andere woorden: een slechte moslim is een goede moslim
Ik heb altijd gehoord dat een goeie moslim een dode moslim was.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline  
Oud 19 november 2015, 15:10   #103
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
I already think big and am sublime; is dat goed genoeg?

Waaraan heb ik mijn koosnaampje verdiend zeg?
Aan de M.
Peche is offline  
Oud 19 november 2015, 15:16   #104
LETSPANIC
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Ok, dan zal ik in het vervolg over 'valse' moslims spreken.
Beste, men is niet 'moslim' op 'maat'.

Islam, is er (gelukkiglijk) maar EEN en deze is onverdraagzaam.

Indien men zich de moeite zou getroosten, om de persgeschiedenis van de voorbije jaren te doorlopen, Zou men vlug merken dat merendeels van de wandaden rechtstreeks toegeschreven werden aan 'moslims'.

Moslims hebben geluk dat de 'westerse' publieke opinie, bevolkt is door uiterst vergeeflijke en vergeetachtige mensen.

Een bondige analyse, (Aan de hand bv. van de 'Politics.be' archieven), zouden de twijfelachtigsten doen huiveren.

Goed nieuws: Islam, en zijn anderhalf miljard BEZETENEN, kan niet meer achteruit. Ten slotte zullen onze politiek 'ON' correcte politici van 'VB' niet meer op de reservebank geschoven worden. Nu (pas) kunnen hun meningen over de 'islam' en de 'moslims' niet meer in twijfel getrokken worden.

Een nieuw tijdperk lijkt in de maak. Deze waar het de Westerlingen zullen zijn die hun gedrag en dat van de 'buitenlandse gasten' zullen opdringen.

Men zegge het voort.

De waarheid, niets dan mijn waarheid:
..............................Zo helpe mij God.
LETSPANIC is offline  
Oud 19 november 2015, 15:17   #105
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Aan de M.
Neen toch!

Dat was nen doordenker.

Ge ziet me geire, ik voel het
Maori is offline  
Oud 19 november 2015, 15:18   #106
fallen_angel
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Ik heb altijd gehoord dat een goeie moslim een dode moslim was.
Met hun neiging om zichzelf op te blazen en anderen mee te sleuren in hun dood, verkies ik liever (zeer) slechte moslims

of deze
https://en.wikipedia.org/wiki/Umar_Farouk_Abdulmutallab
fallen_angel is offline  
Oud 19 november 2015, 15:28   #107
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fallen_angel Bekijk bericht
De plofbroek.
Maori is offline  
Oud 19 november 2015, 15:38   #108
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Wat een eenzijdig propaganda filmpje. Als dat de maat wordt dan staan we er goed voor. Goebels is back.
Scherven A. Mok is offline  
Oud 19 november 2015, 16:08   #109
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Mocht het leven hier minder duur zijn dan zouden er vele westerse vrouwen meer kunnen thuisblijven en op hun kinderen letten.
Nu zijn ze een half maandloon kwijt aan opvang en hun ander half maandloon aan pampers.
En bovenop hard werken, veel stress en zorgen.

Die anderen, de allochtonen zitten met 20 in een huis voor 5.
Werken niet of nauwelijks, stempelen, ontvangen een pak kindergeld en betalen 0€ belastingen.

Logisch dat er hier met twee verschillende snelheden kinderen bij komen.
Wie durft nu op de STOPKNOP DRUKKEN ? en zeggen er is geen geld meer om uit te delen
de vuile muilekoek is offline  
Oud 19 november 2015, 16:13   #110
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LETSPANIC Bekijk bericht
Is geen moslim.

Echte zijn alcoholvrij!

Ik ben een echte Katholiek, nochtans ga ik maar zelden naar de Kerk en durf al wel eens een scheldwoord waar 'God' centraal in staat.

Islam, volgens mijn analyse, is een besmetting dat alle kinderen aantast, zodra ze door moslimouders (slecht worden opgevoed) grootgebracht.

Met zulke stelling is het, aan 'islam' ontwennen: uitgeloten!.

Conclusie: ze allen naar hun 'zandbak terugsturen, is technisch uit den boze.

De 'islam' als een 'sekte' verbieden en deze die tekenen van aanhangendschap tonen . . .heu!? (afmaken is niet meer de trend) alhoewel, dat ZIJ, tegenover Westerlingen dezelfde scrupules niet zullen hebben.

Iets anders:

Op het flmje, worden wij Westerlingen door moslims verweten onvoldoende kinderen te hebben, - zij, zouden daar een mouw aanpassen, door
Citaat:
ONZE vrouwen aan de lopende band te bevruchten met allemaal kleine islam mieseriefabriekjes.
DE vraag is wel:
Wat gedaan met de demografische overbevolking. Zou het niet beter passen in 'Werelds' behoeften, om al dat veel gepoepspersoneel, massaal te steriliseren.

Tenzij dit, ook verboden zou zijn, of, dat ze dat niet zouden tolereren.
ach wie zegt nu dat wij onderbevolkt zijn en geen kindjes genoeg maken? allemaal larie & apekool zij swanzen om maar gelijk te krijgen en ons te domineren en te kunnen op onze kap leven
Oud 19 november 2015, 16:20   #111
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen toch!

Dat was nen doordenker.

Ge ziet me geire, ik voel het
Ik hou hier van iedereen, zelfs van die übertrollen.
Haat is zo dichtbij liefde. Laten we met zijn allen de kloof overbruggen.
Peche is offline  
Oud 19 november 2015, 16:38   #112
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik hou hier van iedereen, zelfs van die übertrollen.
Haat is zo dichtbij liefde. Laten we met zijn allen de kloof overbruggen.
Liefde is een gevaarlijk instrument , liefde brengt ook verraad en verdriet ,liefde kan je niet aan iedereen geven , anders ben je een onnozelaar... vriendschap daarin tegen ...kun je uitdelen gratis ,
Oud 19 november 2015, 16:39   #113
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
"The unwillingness to have children" zegt een moslim in de video van de Europeanen. Dat zal de 'overwinning' van de moslims betekenen. En eigenlijk heeft hij gelijk. Verbeter de wereld begin met jezelf. Een boodschap voor de Europeanen die verkiezen feestend door het leven te gaan (de jaarlijkse vakantie, de dancing in het weekend, de grote auto om de paar jaar, de luxe keuken,...) en allerlei argumenten bedenken om toch maar de verantwoordelijkheid voor een gezin te vermeiden.

De Europese machthebbers weten dat de bevolking weigert zich nog voort te planten. Daarom verwelkomen ze de moslims. Ze verkiezen het de Europese cultuur op te geven in plaats van hun bevoorrechte financiële positie op te geven. En daarbij wat voor cultuur blijft er dan over indien je niet aan de toekomst wil denken. 'Lang leve het individualisme' zal een kort leven beschoren zijn alzo.
Wat een onzin. Even wat feiten op een rijtje => 1/3 van alle huwelijken eindigt in een scheiding. Een meerderheid van alle gewelddadige feiten gebeurd in een gezinssituatie. Huiselijk geweld.

De familie als "hoeksteen" van de maatschappij is een achterhaald concept. In de islam gebeuren zulke zaken even goed, maar dat verzwijgen die gewoon. Allemaal happy families, schone schijn dus.

En wat is er mis met hedonisme? Wat is dat voor bagger?

Eet jij maar elke dag droog brood en wat water; ik zal wel stoofvlees met frieten eten. Blijf jij maar lekker thuis pampers verversen; ik ga wel op café. Neuk jij maar elke dag dezelfde vrouw(saai), ik wissel wel wat af.
Oud 19 november 2015, 16:47   #114
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Mocht het leven hier minder duur zijn dan zouden er vele westerse vrouwen meer kunnen thuisblijven en op hun kinderen letten.
Nu zijn ze een half maandloon kwijt aan opvang en hun ander half maandloon aan pampers.
En bovenop hard werken, veel stress en zorgen.

Die anderen, de allochtonen zitten met 20 in een huis voor 5.
Werken niet of nauwelijks, stempelen, ontvangen een pak kindergeld en betalen 0€ belastingen.

Logisch dat er hier met twee verschillende snelheden kinderen bij komen.
2!
Oud 19 november 2015, 16:51   #115
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
ach wie zegt nu dat wij onderbevolkt zijn en geen kindjes genoeg maken? allemaal larie & apekool zij swanzen om maar gelijk te krijgen en ons te domineren en te kunnen op onze kap leven
Inderdaad, dikke zever.

Ja, kweek er maar op los, maar kom dan niet zagen dat je in 1 of ander getto woont zonder kansen.

Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 19 november 2015 om 16:51.
TV-verslaafde is offline  
Oud 19 november 2015, 16:59   #116
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Zo kunnen we ons wat opladen met veemdelingenhaat. In geval we ons op dat gebied wat slapjes voelen...
Opladen met vreemdelingenhaat ? Je moet wel een grote hypocriete onnozelaar zijn om niet in te zien dat dit een drama is waarvan we pas een klein stukje aan het beleven zijn!
Doe er om de paar dagen nog een aanslag bij uitgevoerd door die achterlijke beesten en het plaatje is compleet!
Leve de vreemde invallers! Op weg naar een middeleeuwse barbarenmaatschappij!
andev is offline  
Oud 19 november 2015, 17:06   #117
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Zo kunnen we ons wat opladen met veemdelingenhaat. In geval we ons op dat gebied wat slapjes voelen...
En die vreemdelingen haten het Westen natuurlijk niet. Deze vluchten voor de gevolgen van de bloederige islam en komen hier dan de gelovige mohammedaan uithangen. Zij komen gewoon naar hier om ons eerst uit te melken en daarna te overheersen.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 19 november 2015 om 17:07.
Lukkas is offline  
Oud 19 november 2015, 17:07   #118
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vind u genuanceerde meningen vanuit uw buikgevoel misplaatst in de huidige context, of niet?
Het mag een beetje stoppen met de "genuanceerde meningen" die enkel goed zijn om te wachten en niets te doen, toe te zien hoe onze maatschappijen onder druk komen en veranderen richting islam, is het niet goedschiks dan kwaadschiks!
Die "genuanceerde meningen" moeten dienen om in afwachting van de volledige teloorgang van onze landen deze aanstormende barbaren niets in de weg te leggen? Zij spelen de moordenaars, de profiteurs, de lastposten en wij moeten het hebben over het toepassen van hun mensenrechten, hun godsdienstvrijheid enz waar zij op spuwen als het niet over henzelf gaat?
Wie heeft het nu nog niet gesnapt?
andev is offline  
Oud 19 november 2015, 17:09   #119
andev
Secretaris-Generaal VN

Angry

Citaat:
bang bang bang bang
achterlijk, moordenaar, achterlijk, moordenaar, achterlijk, moordenaar...
andev is offline  
Oud 19 november 2015, 17:12   #120
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ik denk niet dat bang zijn gaat helpen ,
Bang zijn is beter dan niet beseffen wat er gebeurt. Maar er moet wel gereageerd worden! Al is het met ze naar een andere planeet te bombarderen in hun eigen landen en hier er tienduizenden buiten te gooien tot enkel de aanvaardbaren overblijven.
Europa moet de islam en de moslims buiten en klein houden!
Het is dat of het Europa-kalifaat!

Laatst gewijzigd door andev : 19 november 2015 om 17:14.
andev is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be