![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het is een evolutieproces. ik vond t moedig van hem, het deed denken aan het zich outen als homo begin jaren zestig toen daar nog veel moed voor nodig was. ttz je mag daarmee lachen van mij hé, maar t is een keuze, t moet ook niet. Laatst gewijzigd door Anna List : 7 mei 2018 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het zicht van een man met pruik , hoge hakken en valse tetten dat werkt bij mij op de lachspieren . Ik dacht onmiddellijk aan Aalst carnaval. ![]() En dan? Mag dat niet? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar ik blijf het te moeilijke materie vinden. met een zelfmoordratio van 10* de gewone ratio en een risico op geweld nog vele malen groter voor die transgenders denk ik dat t pad dat ze kiezen al moeilijk genoeg is ... en dat zal er met het stijgend aantal moslims niet op verbeteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De VTM had ook gewoon kunnen melden : gisteren was het Boudewijn en vandaag is het Bo, dan had de zaak geen weken op TV geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() wat ik nog steeds moedig vind, t is niet dat de publieke reactie als een verrassing ging komen voor Bo hé ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() voor transgenders en holebi's op straat nog heel veel.
het geweld tegen hen is stijgend. Laatst gewijzigd door Anna List : 7 mei 2018 om 13:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja kijk, als een homo zich nu echt heel erg jeanneterig gedraagt, dan zal ik daar ook wel om lachen.
Maar bijvoorbeeld voor de Spil, besef ik de achtergrond dat die decennia-lang met zijn eigen psyché verwrongen heeft gezeten. Afijn, het zal er wel op neerkomen dat zij/hij als mens respect verdient. En in dat respect ingebakken, net zoals voor alle andere minder- en meerderheden, zit het recht om daarmee het onderwerp te zijn van humor. Cfr Geubels zijn laatste reeks: erg sterk.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |