Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 juli 2019, 09:52   #101
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Eventjes mijn M134 minigun van de zolder halen, en ik kan dus naar de partij haubtcommandatur van het Vlaams Blok oprukken om daar de klimaatproblematiek aan te pakken.
Heb je daar een vergunning voor? Of is dat een illegaal wapen op uw zolder?
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2019, 09:52   #102
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Je begint de essentie te zien van mijn politieke opinie

Inderdaad. DAT is gans de kunst, en dat kan je op voorhand niet weten. Het is precies de wedstrijd die de winnaar bepaalt. Geen fascisme, waar men op voorhand gaat zeggen wie de winnaars en verliezers moeten zijn. Wel een zo ruim mogelijk slagveld.

Op het einde zullen er wel zodanig weinig mensen over zijn dat ze ophouden met elkaar af te lappen. Wanneer het in alle opzichten weer voordeliger wordt om samen te werken, dan elkaars resources in te pikken, stopt normaal gezien het bloedbad, en kunnen we (de we die overblijft he) met volle teugen van het leven genieten zonder beperkingen.

Mijn schatting met de losse vinger is dat dat aantal ergens wereldwijd rond de 100 miljoen of zo zou moeten liggen. Maw, 99% van de huidige bevolking moet eraan, en dan is er een paradijs voor zij die overblijven. Plaats genoeg, en toch nog een diverse maatschappij genoeg dat alle "kundes" in voldoende aantallen aanwezig zijn. En geen gezever meer over ecologische beperkingen: met 100 keer minder kunnen we allen 10 keer meer erdoor boeren als vandaag, en geen enkel probleem veroorzaken.

Bovendien is 100 miljoen ruimschoots voldoende om voldoende boeren, ingenieurs, kunstenaars, verkopers, chauffeurs, en telefoon reparateurs te hebben om een economie laten te functioneren. Ik denk zelfs dat er nog wat marge is.
Goh, ik zie al langer de essentie van uw denkwereld, hoor. Ik zou ze weliswaar niet catalogeren als "publieke opinie".

Hoe dan ook, ik denk dat uw pienter plan kan werken, maar dan moet het toch een beetje serieus georganiseerd worden willen we de juiste 1% van de wereldbevolking over houden, zodat de wereldeconomie verder even goed (hmmm) kan blijven draaien als nu, of zelfs nog beter.

Ik wil dat organiseren wel op mij nemen : ik ben daar heel sterk in, naar verluidt. Ik stel voor dat we beginnen met alle Belgen uit te roeien en België tot de laatste grasspriet plat te branden. Dat zal veel Vlaams-Belgische forummers (postuum) een groot genoegen verschaffen, want zij willen België absoluut weg. En nu ik er aan denk, dat zou ook meteen het groot probleem oplossen van de verplichte tweede taal Frans in uw scholen.

We aim to please.

PS. Ik begin nu al sterk te overwegen om enkel Frankrijk en de Fransen ongeschonden over te houden. Dat is inderdaad zowat (een heel kleine) 1% van de wereldbevolking, de economie draait bij ons fantastisch, en onze diversiteit is voldoende groot om de quasi perfecte Nieuwe Mensheid te creëren. Maar hou dat nog eventjes stil, voorlopig.

Laatst gewijzigd door Gwylan : 11 juli 2019 om 10:15.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2019, 09:57   #103
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Heb je daar een vergunning voor? Of is dat een illegaal wapen op uw zolder?
Bijna, ik heb nog niet helemaal gedaan met het vervalsen van de nodige stempels en handtekeningen.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2019, 10:19   #104
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Binnenkort wordt je neergeknald l’as je door rood rijdt.
Je hebt het nu over dat kleine meisje dat doodgeschoten is over tijd?
Oud 11 juli 2019, 10:28   #105
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Kunt ge nog meer pretentie ten toon prijzen? Mooi dat ge uzelf prijst maar er zijn limieten, zelfs aan idiotie.
Als de boodschap maar begrepen is.
Maar blijkbaar niet door jou.
Hoe zou dat komen?

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2019, 11:26   #106
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Je hebt het nu over dat kleine meisje dat doodgeschoten is over tijd?
Ja, hetzelfde meisje dat door haar ouders in koelwagens door europa gesleurd werd.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2019, 11:34   #107
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Geestesziek of niet, als ge met een mes de politie bestormt dan vraagt ge der wel om he. Al de rest is zever in pakskes.
Precies !
En dat "geestesziek" is ook zo'n containerbegrip.
Als de betrokken verantwoordelijken beslist hebben deze persoon in onze maatschappij vrij te laten, dan moet hij zich ook als een "normale" burger kunnen gedragen.
Het feit dat hij al dan niet "geestesziek" zou zijn speelt dan bij dit soort incidenten geen rol meer.
Het is dan aan de betrokken agenten om overeenkomstig hun directieven, in te grijpen. Daarbij is het lot van het slachtoffer - in dit geval de aangevallen conciërge - hoofdzaak.

Om geen risico te lopen hebben zij geoordeeld het vuurwapen moeten te gebruiken.
Het zij zo .

Al de rest is geleuter achteraf.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2019, 11:45   #108
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Bijna, ik heb nog niet helemaal gedaan met het vervalsen van de nodige stempels en handtekeningen.
Misschien moet staatsveiligheid toch bij u eens komen kijken. Onvergunde wapens op uw zolder, dat hebben de flikken niet graag. Ligt er nog wapentuig? Spijkerbommen? Ontstekers? Het was toch in uw appartementenblok niet dat me vorige zaterdag explosieven heeft gevonden onder de trap? Waren die van u misschien?
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2019, 12:03   #109
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Ja, hetzelfde meisje dat door haar ouders in koelwagens door europa gesleurd werd.
Ja, dan is het niet meer dan logisch dat de politie dat kind doodschiet.
Oud 11 juli 2019, 12:21   #110
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, dan is het niet meer dan logisch dat de politie dat kind doodschiet.
Het toont alvast aan hoeveel het leven van hun kind waard is voor de ouders.
Oud 11 juli 2019, 12:29   #111
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet overdrijven hé. Met een tazer leg je een bokser van 150 kg neer.
Heel effektief, zelfs beter dan een pistool. Direkt KO. Maar dan moet er in elke politiewagen wel eentje aanwezig zijn.

https://www.youtube.com/watch?v=GDUDhlaIUlU
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2019, 12:31   #112
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Goh, ik zie al langer de essentie van uw denkwereld, hoor. Ik zou ze weliswaar niet catalogeren als "publieke opinie".
POLITIEKE opinie.

Citaat:
Hoe dan ook, ik denk dat uw pienter plan kan werken, maar dan moet het toch een beetje serieus georganiseerd worden willen we de juiste 1% van de wereldbevolking over houden, zodat de wereldeconomie verder even goed (hmmm) kan blijven draaien als nu, of zelfs nog beter.
Nee, juist niet. Het moet uit gedecentraliseerde chaos voortkomen. Als het een plan zou hebben, is het puur fascisme, waar we op voorhand lijstjes met winnaars (Uebermenschen) en verliezers (Untermenschen) gaan opstellen.

Citaat:
Ik wil dat organiseren wel op mij nemen : ik ben daar heel sterk in, naar verluidt. Ik stel voor dat we beginnen met alle Belgen uit te roeien en België tot de laatste grasspriet plat te branden. Dat zal veel Vlaams-Belgische forummers (postuum) een groot genoegen verschaffen, want zij willen België absoluut weg. En nu ik er aan denk, dat zou ook meteen het groot probleem oplossen van de verplichte tweede taal Frans in uw scholen.
Zoals ik net zegde: puur fascisme. Het moet een grote strijd van iedereen tegen iedereen worden met alle mogelijke middelen, en moge de beste winnen. Je zegt op voorhand toch ook niet wie de Tour winnaar moet worden.

Citaat:
PS. Ik begin nu al sterk te overwegen om enkel Frankrijk en de Fransen ongeschonden over te houden. Dat is inderdaad zowat (een heel kleine) 1% van de wereldbevolking, de economie draait bij ons fantastisch, en onze diversiteit is voldoende groot om de quasi perfecte Nieuwe Mensheid te creëren. Maar hou dat nog eventjes stil, voorlopig.
Voila. Dat nu nog eens bewijzen op het universele slagveld, en je bent thuis
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2019, 12:41   #113
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Binnenkort wordt je neergeknald l’as je door rood rijdt.
Welnee, ze schreeuwen dan gewoon heel hard "PANG, PANG, PANG!" en verdelen een fikse boete.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2019, 12:41   #114
Lof der Zotheid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Enkel in Brussel.
En dan nog in Mollah-al-Beeq.
Oud 11 juli 2019, 12:44   #115
Lof der Zotheid

Standaard

Citaat:
Ik vind nochtans dat geesteszieken die gevaarlijk zijn eraan moeten. Maar het zou niet door de politie alleen moeten gedaan worden: alle burgers zouden het recht moeten hebben om minderwaardige en gevaarlijke medeburgers neer te lappen. Maakt levensruimte vrij, en is goed voor het klimaat.
Geesteszieken för klimatet?
Oud 11 juli 2019, 14:09   #116
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
POLITIEKE opinie.........
Dit forum is publiek, dus ik bedoelde wel degelijk publieke opinie, zijnde de mening die u hier publiekelijk te kennen geeft. Ik kan voor het overige slechts hopen dat de voorgebrachte stelling tot het 99% uitroeien der mensheid nooit politiek wordt, maar binnen de grenzen van (weliswaar flink aangebrande) grappigheid blijft.

PS. U woont voor zover bekend in Grenoble, dus u zult inmiddels voldoende ervaring met Fransen hebben om te weten dat wij enerzijds nooit zullen nalaten om over van alles en nog wat te klagen, maar dat wij anderzijds de zeer goede gewoonte koesteren om steeds gelijk te hebben, wel wetend dat er een enorm verschil is tussen gelijk hebben en gelijk krijgen.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2019, 14:16   #117
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het toont alvast aan hoeveel het leven van hun kind waard is voor de ouders.
Het waren de ouders niet die het onschuldige kind hebben doodgeschoten.
Oud 11 juli 2019, 15:56   #118
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het waren de ouders niet die het onschuldige kind hebben doodgeschoten.
Maar zij brachten het wel in gevaar.
Oud 11 juli 2019, 16:09   #119
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Dit forum is publiek, dus ik bedoelde wel degelijk publieke opinie, zijnde de mening die u hier publiekelijk te kennen geeft. Ik kan voor het overige slechts hopen dat de voorgebrachte stelling tot het 99% uitroeien der mensheid nooit politiek wordt, maar binnen de grenzen van (weliswaar flink aangebrande) grappigheid blijft.
Ah, dus volgens U mogen/kunnen zekere politieke opinies niet publiek gemaakt worden. Dat is een eigenaardige opvatting van noties zoals meningsvrijheid en het idee zelf van politiek te bedrijven natuurlijk.

Mijn politieke opinie is bijna met wiskundige zekerheid aan te tonen, dat de wereld veel aangenamer zou zijn met 100 miljoen, dan met 10 miljard, en dat de "grote uitdagingen" waar we vandaag voor staan, dan verdwijnen als sneeuw voor de zon, terwijl de mogelijkheden die nu van de horizon geschrapt zijn, dan legio zijn. En dan is het ook zo dat om van 10 miljard naar 100 miljoen te gaan, men 99% moet wegdoen. Meer is daar niet aan hoor.

Koppel dat aan het Epicuriaanse principe dat er niks ergs is aan "geelimineerd worden" want wie geelimineerd is, is niet (meer), en heeft dus ook "niks ergs", en wie niet geelimineerd is, heeft geen probleem, en je ziet dat mijn visie perfect verkoopbaar is.

Citaat:
PS. U woont voor zover bekend in Grenoble, dus u zult inmiddels voldoende ervaring met Fransen hebben om te weten dat wij enerzijds nooit zullen nalaten om over van alles en nog wat te klagen, maar dat wij anderzijds de zeer goede gewoonte koesteren om steeds gelijk te hebben, wel wetend dat er een enorm verschil is tussen gelijk hebben en gelijk krijgen.

Kijk, ik ga de Fransen niet bekladden. Zij hebben hun eigenheden, zoals elk volk eigenheden heeft. En ja, ze zijn soms nogal wijsneuzen die denken grote en incoherente principes te koesteren (het domste van al "gelijkheid" dat te pas en te onpas wordt aangehaald). Dat heeft zijn charmes. Wat van belang is, is dat het levensgenieters zijn en dat maakt Frankrijk vrij aantrekkelijk.

Laatst gewijzigd door patrickve : 11 juli 2019 om 16:14.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2019, 16:15   #120
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar zij brachten het wel in gevaar.
En dus mag de politie onschuldige kinderen doodschieten...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be