![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In uw geval hebt u wel gelijk dat uw thuishulp zich strict aan de regels moet houden, daar U haar hulp nodig hebt en daardoor allicht niet voldoende afstand kan houden. Zij heeft, door haar job, een verantwoordelijkheid tegenover u. Dat is ook de reden dat sinds maart mijn moeder, die leukemie heeft, niet meer met ons knuffelt of zelfs maar dichtbij komt. Dusdanig kon ik haar ook niet besmetten toen ik positief was.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) Laatst gewijzigd door schietboog : 4 december 2020 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
want ge weet nooit wie het (terug) zal krijgen !! Mensen die doelbewust of moedwillig de coronamaatregelen negeren , die moeten de gevolgen voor zichzelf dragen , mochten ze besmet geraken !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2 van de gezinshulpen die ik heb , zijn zelf al besmet geweest ,
waarvan eentje op de IC was beland !! Ze is pas terug halftijds begonnen !! Tenzij , de besmette u doelbewust opzoekt en zijn/haar besmetting verzwijgt !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben het wel eens met U dat wie besmet raakt de gevolgen maar moet dragen. Dat was ook zo voor mij : het is dan ook niet de schuld van de persoon die mij besmet heeft, maar van mezelf. Maar wie de regels volgt, kan eenvoudig weg niet besmet geraakt. Het virus is niet besmettelijk genoeg voor. Ik heb 22 personen gezien tussen het moment dat ik besmet raakte en mijn test. Niemand van hen is besmet geraakt, zelfs mijn vrouw en volwassen kinderen niet, met wie ik toch nauw samenleef.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tenzij , de besmette u doelbewust opzoekt en zijn/haar besmetting verzwijgt !!
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een besmette die u doelbewust opzoekt, zal toch echt wel de zeldzame uitzondering zijn. Voor zo'n uitzondering kan je moeilijk een hele maatschappij plat leggen. Maar zo'n persoon verdient wel een serieuze straf. Dat zou een beetje hetzelfde zijn als een algemeen verbod uit te vaardigen om nog te rijden omdat er af en toe iemand dronken achter het stuur kruipt. ps. op deze manier vind ik het best prettig om met u te discussiëren
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) Laatst gewijzigd door schietboog : 4 december 2020 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Akkoord , het is voor hen zelfs noodzakelijk !!
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je daar enige achtergrond van delen? Rookte ze? Had ze overgewicht? At ze gezonde voeding? Had ze depressie, voldoende slaap rust, ...
![]() |
#109 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar zij moet zondermeer nog steeds de regels volgen !! Citaat:
Citaat:
maar voor een dronkenlap het land lamleggen zou inderdaad absurd zijn !!
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Minister
|
![]() Het lijkt erop dat we het komende jaar nog wat extra begrafenissen gaan mogen bijwonen.
Ook kankerpatiënten trekken aan het kortste eind in heel deze coronawaanzin https://www.hln.be/medisch/naar-scha...erkt~a16dc12e/
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) Laatst gewijzigd door schietboog : 4 december 2020 om 20:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik wel weet dat zij & haar man risicopatiënten zijn !! En TE dik is ze ook niet !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb een maat met kanker , en die moet nu wachten , .... want het is een goedaardig gezwel , en niet dringend "blijkbaar" !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 4 december 2020 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar eigenlijk maak ik me meer zorgen in die dodelijke schimmels die in opmars zijn. De snelheid waarmee een pandemie zich op deze wereld kan verspreiden, desondanks de waarschuwingen decennia geleden, onderstrepen een roekeloos bestuur. En nu doen ze er alles aan die schuld op de bevolking te schuiven met absurde propaganda. Hitler wordt weldra een koorknaap bij deze coronafascisten.
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |