![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je stoer wilt doen als regering, en je zegt max 15 mensen op een begrafenis, dan moet je de consequenties ervan erkennen.
Welke politieker gaat ofwel de politie in deze steunen, ofwel betere richtlijnen uitschrijven? En exact hetzelfde voor de 100 toeschouwers buiten. 100 is meer dan 4. Tenzij .... het immigranten zijn, of betogende vakboungders? Dura lex sed sex. Titel: Dertig rouwenden in aula en honderdtal mensen voor de deur: politie legt uitvaartplechtigheid stil https://www.hln.be/willebroek/dertig...stil~af378891/ Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() 130 man dichte familie.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het sanitaire voorschrift van max 15 man op een begrafenis niet menselijk, of vind je het politie optreden, bij overtreding zoals hier, onmenselijk. Of: hoe zou de politie dan moeten optreden?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Los daarvan vindt ik maatregelen zoals 15 mensen op een begrafenis mensonwaardig< als mijn vader zou sterven zouden nog niet eens alle kinderen van hem of zijn broers of zusters mogen komen< Ik vind dat walgelijk< Het beperken van sociale contacten en het beroven van hun vrijheid vind ik ook niet kunnen< |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De politie heeft haar werk gedaan, in functie van de opgelegde maatregelen.
Dit gaat om niet meer dan een overtreding. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar los daarvan vind ik het een echt walgelijke maatregel. In het voorbeeld van als mijn vader zou sterven. Dan kan juist zijn vrouw en kinderen+ aangetrouwden komen. Wie gaan de andere vier zijn? 4 van de 11 kleinkinderen? 4 van de 8 zussen of broers, zonder aangetrouwden uiteraard. Dat je bij zo een gebeurtenis deze keuze zou moeten maken is gewoon onmenselijk. En de ministers die dit verzinnen zouden ze zonder kist gewoon zonder begrafenis onder de grond moeten stoppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is inderdaad niet leuk om met een beperkt aantal te mogen samen zijn, rouwen. Oplossing: kom later nog eens samen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een jonge kerel van 27 jaar, logisch dat daar veel volk op af komt. Die regels zijn onmenselijk en de mensen beginnen het door te hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet je, moest ik een flik zijn, ik zou passen voor die waanzinnige taken en ontslag nemen. Ik zou beschaamd zijn in de plaats van die klojos "ministers".
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet zelfs geen ontslag nemen, elke agent kan voor zichzelf beslissen of ze iets willen beboeten of niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zou moeten naar de ministers gaan, hen in de boeien slaan en afvoeren.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja... om dan bij geen boete terwijl nazi wet zegt van wel, ontslag te krijgen zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moet je het als agent maar eens riskeren om niet tussen te komen als de politie via een telefoontje op de hoogte wordt gebracht van een overtreding van de maatregelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zou er gebeuren indien de agenten geen boetes uitschreven ? Al wie ondertussen al een boete heeft gekregen zou niet zo gelukkig zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar bij welke partij? Welke partij pleit momenteel onomwonden om begrafenissen toe te laten met gans de familie, schoonfamilie, goede kennissen, buren en vrienden ...? U bent er zich van bewust dat er een virus waart? En dat het gedrag van mensen op begrafenissen nogal contact-innig is? Ik zou nooit ofte nooit mijn kleinkinderen willen besmetten, noch deze van mijn broers/vrienden/....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar gij komt af met een stelling. Dus aan jou om een bewijskrachtige link te geven.
|
![]() |
![]() |